Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vanaf vorige week dinsdag nog teruglezen op dit topic dus dat ga ik zo maar eens doen
Alle reacties Link kopieren


Ik kom langzaam weer in het land der levenden

Vanochtend een kop thee en een beschuit op en dat blijft binnen.



Wat is het rustig hier!
Alle reacties Link kopieren
Dat viel mee met lezen. Vorige week woensdag was het Jaarmarkt en wat hadden we prachtig weer. Heb m'n eerste waxmelts gekocht en toen bij Xenos de goedkoopste brander maar heb ze nog niet uitgeprobeerd. En natuurlijk DE jaarmarktkoeken gekocht (en daar dus 50 minuten voor in de rij gestaan want deze bakker heeft de lekkerste) en een armband waar ik heel blij mee ben. Bij zo'n kraampje waar je een schakel uitzoekt en dan betaalt per cm en ik heb erg dunne polsen dus dat viel mee

Ook bij een standwerker (ben daar nogal gevoelig voor) een schoonmaakdoekje gekocht. De opvolger van de microvezel te weten de nanovezel en een hoeslaken, donkerblauwe nagellak, mascara, snoep, ergens nasi gegeten, wijntje gedronken, broodje beenham om mee te nemen, Italiaans ijsje. Gisteren gelijk weer zo'n niet te openen blik-spaarpotje gekocht om te sparen voor de volgende jaarmarkt



En wat heb ik zoal gegeten de afgelopen dagen, verse worst, draadjesvlees, kipvleugeltjes, koolvis, omelet. Helaas is m'n gewicht weer gezakt tot net boven de 49 en ik was zo blij met de 50+

Ik eet nu een bakje druiven en ga zo een rozijnenboterham smeren en een glas earl grey erbij.



Coetje, hoop dat je inmiddels wat opgeknapt bent.
Coetje wat fijn dat je je wat beter voelt.

Balen Thee dat je weer onder de 50 zit. Maar komt vast weer goed



Nu tuc koekjes, chips en een glas water.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele leuke dag Thee!Balen dat je onder de 50 zit, maar de herfst komt eraan, lekkere stamppotten met jus



Vriend had een kippensoepje gemaakt en daar heb ik een half kommetje van op.Voelt goed dus ik neem zo nog wat.Blij dat ik eindelijk weer wat opknap!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je nog een beetje soep binnen hebt kunnen houden coetje.

Haha, stamppotten met jus eet ik het hele jaar door hoor en heb geloof ik helemaal niet echt zomer- en wintergerechten. Wel zomerfruit natuurlijk maar verder lust en eet ik alles het hele jaar door.

Nu nog een glas spa rood.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens.



Thee, wat fijn dat de Jaarmarkt een succes was en je aankopen klinken fijn. En je had goed weer!! Hopelijk snel weer boven de 50



Coetje wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan. Hoe was het bij de dokter? Hopelijk snel weer helemaal fit!!



Klinkt lekker Garda!! Ik hou ook van tuc koekjes.



Ik zwaai even naar iedereen!



Woensdagavond even heerlijk met mijn moeder naar opa en oma geweest. Heerlijk gekletst en geknuffeld, vooral oma schrok ontzettend van de wond en had erg met me te doen.



Vanmiddag ben ik even naar de Hema gelopen voor wat fijne verwendingetjes voor mezelf. Ik heb:

tompouce gezichtsmaskers

chocolade gezichtsmasker

zwarte enkelsokken voor in mijn nieuwe zwarte Puma sneakers

sta spiegel voor op tafel voor wenkbrauwen epileren, zwart

zwarte tandenborstelkoker

magnolia douchegels en bodylotion



De caissière deed heel lief alle spullen voor me in mijn tas en een klant achter me ritste spontaan mijn tas voor me dicht, zo ontzettend aardig.



Hoop dat alles goed gaat met iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Lekkere verwendingetjes Blue en ja, er zijn nog lieve mensen



Ik drink een bekertje bouillon en eet een schaaltje witte druiven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke dingetjes Blue!



Ik voel me stukken beter,gelukkig!

Vandaag met jongste naar de stad en kapper en dan loop ik meteen even over de markt.



Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Lekker, Thee.



Wat fijn dat je je weer beter voelt Coetje. Geniet van vandaag!!



Ik heb heerlijk gedoucht met de nieuwe douchegel en mezelf ingesmeerd met de bijpassende bodylotion. Vanmiddag ga ik wenkbrauwen epileren met behulp van nieuwe spiegel.



Gisteren op het nieuws een stukje van de uitvaart van Shimon Peres gezien. Het greep me wel aan moet ik zeggen.
Zo, net een schaaltje popcorn op en nu heb ik een kop ananas-passievrucht-thee.



Afgelopen dagen ging het niet zo lekker. Gevolg: slecht eten. Er was dus bijzonder weinig om hier te noteren... Nu gaat het gelukkig weer wat beter, dus ga ik weer lekker eten.



Vanavond maak ik meergranentoast met kastanjechampignons, mozzerella en salade. Gister had ik chili con carne met rijst en toe chocola en salty caramel fudge. Ik had een vriendin te eten, en daarna hebben we uitgebreid zitten kletsen en kleurplaten gekleurd. Voor morgen heb ik het restant van de chili in een ovenschaal gedaan, met wraps en gemalen kaas. Dus dat is wss voor morgen.



Thee, wat balen van je gewicht!



BL, wat fijn dat er zulke lieve mensen zijn.



Coetje, wat fijn dat je bent opgeknapt! Nog iets lekkers gehaald op de markt?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een gezellige avond met je vriendin BE. En lekker die wrap.



Net even naar de Aldi gewandeld voor wegwerp-schoonmaakdoekjes. Zat op hete kolen en moest er even uit. Heb ook chocoladetoetjes voor na het eten, Berliner bollen en lekkere chips.



Morgenmiddag komt bff, met peuter. Vannacht hebben bff en ik allebei in ons bed liggend nog gebeld met elkaar, dat was erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
BE hoop dat het eten je snel weer smaakt. Slaat het bij jou ook op het eten als dingen bijv. even niet lekker gaan? Wat drink jij toch vaak aparte theesoorten, leuk om te lezen en die je nu noemt lijkt me wel lekker al zijn de smaken van jou en Blue vaak echt niets voor mij.



Blue, heb je het toffeetoetje van Aldi al een keer geproefd?



Gisteravond at ik Chicken Tonight hawai met kipdij en rijst maar het was (voor mij) wat teveel kip t.o.v. de saus dus net een pot bijgehaald (zoetzuur met perzik) en die doe ik er zo bij. Rijst is er nog van gister dus zo snel klaar. Nu een flesje ranja.



E o ja. Ik zit sinds vorige week of zo bij een nieuwe FB groep en daar gaf iemand vanochtend aan dat ze per maand 40 euro uitgeeft aan eten en drinken. Allemaal reacties van 'wat goed', 'hoe doe je dat' etc. en toen gaf ik aan dat ik het helemaal niet knap en goed vond maar eerder onverantwoord/dom omdat je volgens mij voor dat bedrag echt toch niet voldoene (variatie) binnen krijgt. Maar dat vond men maar stom van mij. En het lage budget lijkt geen noodzaak maar ze vindt 40 euro genoeg voor 1 persoon
Alle reacties Link kopieren
O sorry BE helemaal overheen gelezen dat het even niet zo lekker ging. Gelukkig nu weer wat beter



Thee heb toffeetoetje nog nooit op, zal die de volgende keer eens meenemen.

En 40 euro lijkt mij ook heel karig hoor.

Smakelijk eten alvast voor straks!
Alle reacties Link kopieren
Wat eet jij als avondeten Blue?



Hier nu weer een bekertje bouillon.
Alle reacties Link kopieren
Soep met tosti's, Thee. Net gegeten.



En toen de zon scheen wenkbrauwen zitten epileren, ben weer helemaal mooi en verzorgd en voel me als herboren. Meteen even make-up bijgewerkt. En de spiegel die op tafel kan staan is zo fijn, ben er zo ontzettend blij mee. En dat voor maar 3,50.



Benen epileren gister al gedaan. Nu energy drink sugar free.
Alle reacties Link kopieren
Tosti's zijn lekker!



Ik heb rond 20 uur nog een 2e bordje warm eten genomen en heb nu een sneetje rozijnenbrood in de broodrooster zitten. Daarop boter/poedersuiker en even thee zetten, lady grey.
Klopt thee, als het emotioneel niet lekker gaat, krijg ik niets meer binnen. Ergste crisis is nu bezworen, en eten gaat langzaamaan weer.



BE, veel plezier met bff!
raar hoe dat kan gaan heh. ik kan soms niks door mijn keel krijgen, als ik stress heb en buitenshuis moet opereren. Maar als ik thuis dingen moet regelen vreet ik me het ongans tussendoor...... veel succes Blue! fijn dat je weer je dingen kan doen!

En Blue eyes, ook goed voor jezelf zorgen he? <3
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Syenna,wanneer ga je op vakantie? En hoe gaat het met ex? Nog leuke ontwikkelingen



Blueeyes,fijn dat de ergste crisis is bezworen! Goed voor jezelf zorgen hoor!



Thee, ik probeer me nog steeds aan mijn budget te houden maar t lijkt alsof alles weer duurder is geworden!



Gister was een leuke dag met jongste! Hij is weer netjes geknipt en 2 broeken,4 truien en paar schoenen rijker.Leuk om te zien hoe hij zijn eigen smaak ontwikkeld.

Vandaag een drukke dag,om 11u naar de film met jongste en dan naar huis om middelste op te halen,dan naar een vriend voor een bbq.

Ik heb daar gister al salades en sauzen voor gemaakt.

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
bbq coetje, dan hoop ik dat het bij jullie beter weer is. Hier lijkt het niet meer droog te worden vandaag



Bekertje bouillon hier want heb 't steenkoud en mijn handen lijken wel ijsklompjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het vandaag BE?



Lala66 hopelijk met jou ook snel beter



Thee, bff had winterkleren aan en vriend heeft ook een trui aan, haha! Ik zou ook graag iets fijns aantrekken maar zit met die verrotte hechtingen... ZO blij als het eindelijk dinsdag is!!



Klinkt als een heerlijk weekend Coetje en wat leuk je jongste weer helemaal in het nieuw. Veel plezier nog vandaag!!



Het was erg fijn dat bff er was, deed me goed. Heb haar ook een tompouce-face mask gegeven voor thuis. Straks nog heel even stofzuigen. Heb net de eettafel en laptoptafeltje helemaal gepoetst en netjes opgeruimd.



Een energy drink sugar free nu.
Alle reacties Link kopieren
Blue, ik had eerst een van m'n nieuwe skinny's aan (toch wel strak in de taille) maar omdat die en niet zo comfortabel zat en ik het koud had, joggingbroek, thermosokken en spaanse sloffen aangedaan. Fleecevest had ik al aan.



Hier net ook een blikje energy opengetrokken, deze x niet uit de koelkast want heb het al koud genoeg.



Dadelijk aardappels schillen om wat verse puree te maken.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmmm lekker verse puree!!



Je bent dus goed ingepakt haha!! Hier is er zojuist een wonder gebeurd:

IK HEB EINDELIJK NA RUIM DRIE WEKEN MIJN HEERLIJKE FIJNE LENZEN WEER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Stond op het punt bril uit het raam te gooien toen ik besloot het te proberen. En zittend aan de mooie schone nette eettafel is het me wonderwel makkelijk gelukt, met behulp van nieuwe geniale sta-spiegel!! O wat heb ik mijn contactlenzen gemist...
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat dat fijn is Blue. Ik draag al enkele jaren alleen een bril.



Aardappelpuree schuift door. Zat te forummen en nu vind ik het te laat (want oven moet heel voorverwarmen voor de vis bij de puree) dus m'n kleine frituurtje aangezet en dan wordt het een goulashkroket met een beetje patat.



Nu eet ik een paar mariabiscuitjes want trek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven