PVC: de aller- allermooiste ruwe houtlook?

01-10-2016 20:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op de vt wonen woonbeurs zagen we een vloer van PVC van Quickstep Livyn met een prachtige matte en ruwe structuur. Bijna niet te onderscheiden van echt hout. Alleen de tinten die er waren... Hmmm net niet helemaal. Weet iemand nog meer merken PVC met mooi natuurlijk effect?
Alle reacties Link kopieren
Flexxfloors bij Gamma? Ik zou daar even gaan kijken.



https://www.gamma.nl/asso ... rt-eiken-2-08-m/p/B365444
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mFLOR liggen. Heel mooi, onderhoudsarm, blijft heel lang mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben moduleo Impress. Vaak complimenten over onze mooie houten vloer!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een PVC vloer van Forbo, de Novilon lijn. Heel erg mooi en super praktisch. Ze hebben ook een modelwoning waar je alle soorten kunt zien, ik weet even niet meer waar, dacht ergens in de buurt van Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik wel mooi:

Forbo | Allura 0,40 Honing Eiken







“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die van Enn vind ik ook mooi! Heb je ook wel eens naar keramisch parket gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Oh mooi!
Alle reacties Link kopieren
Schaamteloze tvp...
Alle reacties Link kopieren
quote:1590 schreef op 01 oktober 2016 @ 21:49:

Wij hebben moduleo Impress. Vaak complimenten over onze mooie houten vloer!Ik heb ook moduleo op de vloer liggen, super tevreden mee!
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 01 oktober 2016 @ 22:44:

Die van Enn vind ik ook mooi! Heb je ook wel eens naar keramisch parket gekeken?



Haha, half slapend heb ik gisteren "Enn PVC vloeren" gegoogled



Keramisch parket heb ik wel naar gekeken en is ook ontzettend mooi, maar met een budget van rond de 50 euro per m2 gaan we dat niet redden denk ik. Bovendien zouden we als de kinderen wat ouder zijn een parketvloer willen en dan moet je eerst gaan slopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:simsalabimbam schreef op 01 oktober 2016 @ 22:20:

Wij hebben een PVC vloer van Forbo, de Novilon lijn. Heel erg mooi en super praktisch. Ze hebben ook een modelwoning waar je alle soorten kunt zien, ik weet even niet meer waar, dacht ergens in de buurt van ArnhemOok in Assendelft en daar wonen we niet zo ver vandaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven