**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een langere LF hebben? Of een latere innesteling?
Balen Wiek! Dacht ook wel een pos test bij jou nu je overtijd was!

Ik had dus ook dat roze steeds ff dan hele tijd niets. Uren later weer wat roze dan weer niets. Duurde bij mij 1.5 dag voordat het doorbrak. Dus hoop voor je dat het zondag dan ook doorbreekt zodat je duidelijkheid hebt!

Heb je iets van een eisprong gemerkt deze ronde?
Alle reacties Link kopieren
Wiek klote zeg maar zeker geen uitzondering had de vorige keer ook vijf dagen over tijd en twee negatieve testen uiteindelijk op dag zes ongesteld geworden dus tsja en wat t nu bij jou gaat worden wel realistisch blijven twee negatieve testen..... heel veel succes sterkte en een dikke knuffel zeker niet leuk en idd maandag contacten...

En natuurlijk ben je daar verdrietig over mag ook best hadden wij de ook hoor .....



Hier begint de infectie wat minder te worden tjonge hihi over een week NOD maar denk er niet veel aan met al die jeuk lol



Meiden goed weekend
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het beter gaat rebbeccie!!



Ik weet nu ook wel zeker dat ik ongesteld ga worden...overduidelijke tekenen, en geloofde er idd niet meer in na 2 Negatieve testen..laat het dan nu ook maar losbarsten kan kunnen we verder!
Alle reacties Link kopieren
Hey lieverd dames!



Ik was vergeten te vertellen dat vrijdag mijn eitje weer gegroeid is :-) Hij is nu 13 mm en maandag gaan ze weer kijken waarschijnlijk wordt er dan meteen een inseminatie gepland dus ben wel nieuwsgierig



Wiek wat balen man! Maar ik hoop dat je snel door kunt

Snowy mooi zo! Ik ga weer voor je duimen!



Even off topic maar ik heb hier thuis een zieke kerel en een ziek kind mijn god wat een ellende...ben heel de dag al aan het poetsen met chloor om alles schoon te houden want ik heb nog niks dat wilde ik graag zo houden!



Fijne avond ladies xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Annejill nou super dat je eitje groeit maarre gaan ze dan al een inseminatie plannen bij 13 mm ?

Wat vervelend twee zieke "kinderen" in huis snap dat je dat niet wil overkrijgen lol ach ja alles komt goed beterschap en succes maandag we duimen



Wiek ja is fijn als t dan ook zo snel mogelijk doorbreekt idd kunnen jullie weer verder



Goed weekend iedereen en tot volgende week



Ps hoe gaat t met de zwangeren onder ons ?
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Spannend Annejill! Hoop voor je dat het nog mooi even doorgroeit.



Hier eindelijk ongesteld geworden, 5 dagen te laat. Voel me vooral opgelucht dat die onzekerheid voorbij is! De tranen zijn al geweest deze ronde Op naar ronde 10! We mogen trouwens na gaan denken over IUI, om de stress rondom de eisprong eraf te halen..deze ronde sowieso niet omdat we dan op vakantie zijn maar voor daarna.



Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles goed. Sinds twee dagen opgehoogde medicijnen schildklier en voel me niet meer moe. Zou mijn moeheid dan volledig aan de schildklier te wijten zijn?? Ik voel me voor nu fit, kan makkelijk tot 23.00 op de bank blijven zitten bijna geen buikkrampen meer. Geen eetbuien, geen misselijkheid. Misschien wel wat onrustiger en wat meer moeite met alleen zijn. Had voor dit weekend eigenlijk niks gepland qua afspraken omdat ik dacht straks lig ik weer hele dag op de bank. Enige waar ik aan kan merken dat ik nog hcg in mijn lichaam heb, is zere OO



Ik zit nu in de 6e week, en ik zit te wachten of mijn misselijkheid nog komt.

So far so good.



Eerste echo 12-10. Verloskundigepraktijk en echocentrum al uitgezocht, maar ga mij pas aanmelden na eerste echo in ZKH.



Je kan je nog tot de 11e week aanmelden voor MvM, en ik denk dat ik dat ga doen. Mijn buren zullen alle bewegingen om het huis zien, zijn ook altijd thuis, terwijl wij op het werk zijn. Ze werken aan huis en het is een komen en gaan van ouders en kinderen. Dus mijn Buuf is ook niet gek als er ineens iemand achterom gaat over onze gemeenschappelijke oprit en steeg.



Ik wilde het aan ouders vertellen na eerste echo. Maar dan zijn we net 7e week voorbij. Dus vriend vond dat te vroeg, dus we gaan het nu aan ouders vertellen als we terugkomen van vakantie zo in week 9/10. En dan de rest van de wereld zo bij 12 weken. En we hebben al besloten dat als we weten wat het wordt dat we er ook geen geheim van maken, ik kan mijn mond toch niet houden. En ik wil het gewoon weten. Op dit moment denk ik een meisje.
Alle reacties Link kopieren
He dames, hier nog geen tante roza, vrijdagavond getest en die was negatief. Maar ja was nu ook s avonds. Begin dus te twijfelen of mijn ovutest wel klopte...



Misschien is het te vroeg of heb ik ook een lange fase.



Stressy, maar ben dus voorbereid op roza.



Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Hey rebeccie nee ze gaan vandaag pas bepalen of het eitje al groot genoeg is voor iui om 13.30 de echo mocht het eitje dan rond de 17 / 18 mm zijn maken ze alvast een afspraak dan zal dat donderdag waarschijnlijk zijn :-)



13 mm is zeker te vroeg hahaha



Hey lientje balen maar misschien idd een lange lf fase etc?



Ik heb zenuwen man bah hahaha maar positieve zenuwen! Ik voel gewoon dat er dit weekend van alles 'bezig' is en dan met name rechts...daar zit ook mijn eitje...eigenlijk alle eitjes zitten rechts het lijkt of links geen zin heeft :p



Jullie horen me straks!!



Liefss
Blijf jezelf ;-)
Wiek fijn dat het eindelijk is doorgebroken! Kun je weer met een nieuwe ronde starten!

Hier afgelopen x ook zo'n stress op die verplichte dagen. Ben benieuwd hoe dat deze ronde gaat lopen. Volgende ronde gaan we sowieso over op IUI.



Famke fijn dat je jezelf goed voelt! Nog 9 daagjes tot de eerste echo spannend!



Lientj wat spannend!



Annejill hopelijk was er een mooi doorgegroeid eitje te zien vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies ,



Famke fijn hoor dat je je nu weer beter voelt na de ophoging van je medicatie en ook fijn dat de misselijkheid wegblijft en whahahahahaha dat laatste kwaaltje hoort er dan toch echt bij spannend hoor binnenkort echo cool en succes.



Lientje hopelijk zet t dan snel door als t dan moet dan maar liever zo snel mogelijk toch ? Maar snap heel goed dat je stressy bent



Annejill oke dan dacht ik al wel idd en wat is t vanmiddag geworden ? Hopelijk een pracht van een groeiend eitje
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!!! Jawel lol eitje 16.5 mm donderdag inseminatie



Owww spannend weer hoor en nu MET utrogustan dus ik hoop echt van harte dat dit DE maand is...



Even mijn dochter douchen hier nu hahaha



Xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Super goed nieuws Annejill we gaan voor je duimen spannend hoor ......en donderdag is al snel inderdaad



Hier is de infectie inmiddels zo goed als eindelijk verdwenen en begint t langzaam weer een klein beetje spannend te worden , had ik al vertelt dat we nu de 3de IUI hebben gehad en dat ik een eitje had van 23 mm en mijn partner maar liefst 146 miljoen actieve zwemmertjes had ..... er zal er toch eens een bij zitten die blijft plakken wij hopen het zo .... 7 okt is mijn NOD maar heb besloten pas een week na NOD te testen .......blijft dus nog even spannend allemaal
Carpe Diem
Annejill wat super fijn! Eindelijk weer eens een mooie korte ronde!



Rebeccie spannend bijna je nod! Wow wat veel zaadjes zeg! Hier met de onderzoeken steeds maar 7 a 8 milj. Dan moet het toch een x goed komen met zoveel bij jullie!

Fijn dat je infectie weer zo goed als weg is!
Hallo dames

Zou ik hier mogen meeschrijven? Volgende maand begin ik met Clomid en Pregnyl. Ben sinds januari gestopt met de pil en maar driemaal ongesteld geweest. Man zijn zaad moet nog onderzocht worden.

Ik zal het hele topic eens doornemen.
Alle reacties Link kopieren
Snowy hoe is t met jou ?? En ja zou toch denken dat t een Keer lukt maar ja ik ben biologisch natuurlijk een oudere muts (al zegt dat tegenwoordig wel minder maar zal allicht invloed hebben )



Elianora succes hoor en van harte welkom



Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Rebeccie wow!!! Dat je dat kunt een week na nod testen vind ik echt knap! Respect...

Ik vind het goed klinken hoor jouw IUI !! Zoveel zwemmers hihi zoveel hebben wij er ook steeds manlief ligt het ook echt niet aan...

Dit wordt ook mijn 3e IUI en bij mijn jongste raakte ik zwanger bij de 3e IUI



Ik heb zenuwen jow...een supergoed vriendinnetje mag donderdag testen dan zit ze 14 dagen na cryo terugplaatsing ik hoop echt dat ik samen met haar zwanger mag zijn



Ik zal voor je duimen meissie



Ja snowy hoe gaat het? En met alle zwangeren hier???



Liefs
Blijf jezelf ;-)
Welkom elianora.



Hier nog rustig aan het wachten tot de eerste follikel meting die is pas vrijdag. Wel weer ff wennen het spuiten moet er echt aan denken anders vergeet ik het.
Alle reacties Link kopieren
Ow herkenbaar snowy! Ik heb het ook vaak vergeten hihi



Groetjes en ik duim voor je!
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Elianora,

Je hebt de topic gevonden

Hopelijk snel resultaat met de medicijnen!



Hier veel onduidelijkheid momenteel..

Geen idee of ik een eisprong gehad heb, niets getraceerd.. (testen) en ook niets gevoeld (vorige maand, m'n eerste eisprong met clomid wel gevoeld) Een beetje gefrustreerd dus vandaar even niet meer zo actief hier..

Merk dat ik er teveel mee bezig ben, en dus het forum even op achtergrond gehad..

Gyn heeft me gezegd dat eisprong eerder of later kan zijn geweest en ik niet perse symptomen hoef te voelen.

Als ik na cd 35 geen positieve test heb of menstruatie, mag ik contact met gyn opnemen.



(Sorry voor m'n egopost)



Hoe gaat het bij jullie?

Wie zitten er op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren
Hé San, geen erg.

Je hebt dus nog steeds geen regels?

Herkenbaar! Ik dacht nochtans dat ik de eisprong had gespot met een ovutest.



Ik herken je frustratie, gezien het hier idem is.

Vrijdagavond een negatieve test en of steeds geen signalen. Misselijkheid is wel pak minder bij mij. Gisteren enorme kramp gehad maar verder niks.



Ik durf ook niet meer te testen gewoon bang op een nieuwe negatieve test.



Snowy, toen ik nog spoot zette ik elke avond een herinnering in de telefoon. Had het anders ook.



Welkom Elianora.



Grtjs!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit alweer op wachtdag 7 .. langzamerhand komt het dichterbij geen bloed geeft moed, dus druk aan het afwachten maar voor nu gaat het allemaal prima.
Stay Positive!
Alle reacties Link kopieren
Al even niet gereageerd, dus ik zal zo direct alles eens doorlezen.



Mijn 2e ronde met clomid sloeg weer nergens op, geen enkel resultaat.. Wederom Provera en vandaag begonnen met clomid 150mg..

Als dit niet werkt volgt er een kijkoperatie waarbij ze de eicellen weg gaan branden. Daarna zal ik hormooninjecties krijgen..



Ben erg teleurgesteld in mijn lijf.
Zonwolken spannend voor jou! Ik heb precies die operatie gehad in juni!

Ik heb wel eerst 2 rondes gespoten maar toen alsnog de operatie ivm geen reactie.

De operatie valt echt reuze mee! Ik zal het ook iedereen aanraden die in zo'n situatie zit! Als je meer wilt weten als het zover is kan je me altijd vragen!

Houd moed het komt echt goed!



Lientj ik vergeet het niet denk meestal rond de tijd dat ik moet spuiten van ohja ik moet spuiten haha Nu zit het weer in mijn hoofd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven