Zinnen waarvan je nooit had gedacht dat je ze zou uitspreken

15-08-2016 20:46 187 berichten
Heb je dat ook wel eens? Dat je iets zegt en vervolgens denkt: nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen...



Ik trap af:

Een situatie die je waarschijnlijk herkent als je kleine kinderen hebt:



Niet aan het traphekje likken! Traphekje kun je overigens vervangen door portemonnee, winkelkar, raam enzovoort...



En jullie? Ook weleens zinnen waarvan je denkt, hmm... nooit gedacht dat ik dat zou zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Amper een minuut geleden een pareltje uit mijn mond.



Ieuw wat is je kont nat!



Uitleg: kat kwam bij me op schoot liggen na (wat ik hoop) de kont te hebben schoongelikt.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Mijn man tegen mij voordat hij de auto uitstapte: Baasje komt zo...

( druk in zijn hoofd en even in de veronderstelling dat de hond in de auto zat ipv ik... hoop ik dan maar)
'Haal die krant uit je mond!'

Vanochtend tegen mijn zoon van 8 maanden oud. Hij was iets sneller dan verwacht.
Vanmorgen moest ik aan dit topic denken toen ik man hoorde zeggen: 'Nee, niet de uien uit de kast gooien!'



Dus ik up 'm even. Destijds erg gelachen om dit topic
'Schat, ik heb poep in mijn haar. Kan je even helpen?'



Toen pasgeboren baby met poep begon te spuiten...
'Hai pup, ga je met tante Cedrixvienthely mee naar opa en oma?', tegen de volwassen hond van mijn zus als we met z'n allen naar onze ouders gaan.



Of mijn vriend die een hekel heeft aan de IKEA: 'Schat, zullen wij binnenkort even naar de IKEA gaan?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 01 oktober 2016 @ 23:57:

Mijn man tegen mij voordat hij de auto uitstapte: Baasje komt zo...

( druk in zijn hoofd en even in de veronderstelling dat de hond in de auto zat ipv ik... hoop ik dan maar)Hier moest ik om lachen
Alle reacties Link kopieren
'Nee, geen blokjes in de poes stoppen.'



(Kat met een gapende 'ex-abces wond' in combinatie met een anderhalfjarige vormenstoof-liefhebber)
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
"Niet mijn schoenen aandoen!" tegen mijn kat met een serieuze schoen en voet obsessie.
quote:Meliora- schreef op 08 maart 2017 @ 10:37:

'Schat, ik heb poep in mijn haar. Kan je even helpen?'



Toen pasgeboren baby met poep begon te spuiten...Haha ik had eergister Schat er zit poep op mijn shirt en de vloer. Help! En vervolgens kreeg hij de slappe lach voordat hij me hielp.
Alle reacties Link kopieren
"Je moet echt meer oefenen met aftrekken."



(Zoon had erg veel fouten bij zijn toets terwijl optellen en tafels perfect gingen.)
Alle reacties Link kopieren
"Al die stemwijzers geven aan dat ik meer met Denk heb als met D66."



Dat voor een doorsnee CDA-suftrut. waar helaas PVV bovenaan staat bij die stemwijzers, maar die hebben voor mij een paar hele enge puntjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven