Mode & Beauty alle pijlers

hoe heten deze pumps/booties

01-10-2016 22:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben benieuwd of er een (Nederlandse) naam is voor dit soort pumps/booties



En of iemand toevallig weet waar ik dergelijke schoenen kan kopen (het liefst met gesloten teen, maar met open teen is ook leuk!).

Alvast bedankt
verkeerde topic.
Alle reacties Link kopieren
Peep toe enkellaarsje/ ankle boot/bootie
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
v front ankle boots.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
http://lmgtfy.com/?q=V+front+ankle+boots
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bij Wehkamp staan er twee paar onder pumps, ik geloof beide van Sacha.
Wauw, geweldig. Ik ben blij met je topic.
Alle reacties Link kopieren
v front shoe boot
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Low Front Shoe Boots
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
V Front Peep Toe Heeled Shoe
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
afijn, daar zal je het wel mee redden lijkt me.

Google ze!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wow ik ben ook blij met dit topic! Thanks to!



En Enn ben zo blij met je antwoorden!
Slowly getting there....
Prachtig zijn ze ik wil ze
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie! (fyi, die uit mijn OP heb ik gevonden met 'plunge booties')
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 01 oktober 2016 @ 23:25:

Bij Wehkamp staan er twee paar onder pumps, ik geloof beide van Sacha.Hmm jammer, ik kan ze niet vinden op Wehkamp
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 01 oktober 2016 @ 23:26:

Wauw, geweldig. Ik ben blij met je topic. Leuke schoenen he?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ze helaas niet al googelend tegen op Nederlandse sites... (Ok, 1 paar gevonden, maar die heeft franjes)
Alle reacties Link kopieren
Sophiever, Wanhopia, Cookielyon, als jullie ze ergens vinden laten jullie het dan hier weten?
Alle reacties Link kopieren
Ben ook op zoek naar deze schoenen, kan ze nergens vinden. Op Zalando staan ze van het merk Gabor maar met een blokhak. Heb ze ook bij de Bijenkorf gezien, maar die hebben een heel laag hakje. Dus mocht jij ze ergens zien, dan hoor ik ook graag de tip!
https://piccolino.nl/pumps/47368-toral-laars-zwart.html
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenleaf schreef op 02 oktober 2016 @ 00:16:

Ik kom ze helaas niet al googelend tegen op Nederlandse sites... (Ok, 1 paar gevonden, maar die heeft franjes)Ik ook niet!! Niet hier beschikbaar iig. :(
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
quote:Geisje schreef op 02 oktober 2016 @ 07:42:

Ben ook op zoek naar deze schoenen, kan ze nergens vinden. Op Zalando staan ze van het merk Gabor maar met een blokhak. Heb ze ook bij de Bijenkorf gezien, maar die hebben een heel laag hakje. Dus mocht jij ze ergens zien, dan hoor ik ook graag de tip!Een heel laag hakje...die wil ik graag zien! Waar moet ik op zoeken op bij.nl?
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Deze?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Shoebaloo heeft ze van Gianvito Rossi. Wel erg duur, vanaf zo'n 600 euro als ik het zo even snel zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven