Entertainment alle pijlers

Een zanger als verassing, verjaardagsfeest

01-10-2016 00:39 42 berichten
Binnenkort viert mijn beste vriendin haar verjaardag samen met haar man. Geen groot feest, gewoon een verjaardag met ongeveer 40 personen.



De laatste tijd heb ik veel steun van haar gehad en wil haar daarvoor op een speciale manier bedanken. Mijn vriendin is fan van een Nederlandstalige zanger, ik zal maar geen naam noemen, dat doet er ook eigenlijk niet toe. Ik denk dat ik hem het beste kan beschrijven als een zanger voor alle feesten een partijen, hij heeft ook jaren terug op een groot feest van haar een optreden verzorgd. Zover ik weet betaalde ze daarvoor € 250,- euro. (voor een uurtje) Ze genoot, ze vindt dat geweldige muziek, ik heb daar trouwens totaal niets mee maar om haar te zien stralen is onbetaalbaar.



Nu heb ik het idee om die zanger in te huren voor die verjaardag. Maarrr.. het is een gewoon verjaardagsfeest, dus kan dat, is dat wel gepast? Ik twijfel enorm. Ik kan het ook niet overleggen, want verassing. Misschien kunnen jullie me helpen, zal ik het doen of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2016 @ 00:54:

Je hoeft ook geen naam te noemen want als ie te boeken valt voor 250 euro kent geen mens hem. Nou ja, hoeft niet natuurlijk.

Ik heb zelf 15 jaar geleden ook 250 toen nog guldens betaald. Maar de zanger was een vriend en het geld alleen voor de geluidsman



Voor de rest heb je gelijk. Denk minstens 450 per half uur? En dan heb je géén echt bekende
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee. Doen.



Kan Georgie Davis nog geboekt worden, eigenlijk ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Btw een zanger gooit wel de sfeer er in En het is geen avondvullend programma hé, twee keer een half uur/40 minuten en je kunt vragen of daar een uur tussen zit.

Ik houd echt totaal niet van nederlands ed, ben meer van de metal. Maar op een feestje is het echt wel gezellig. Ik heb laatst nog een zanger cadeau gedaan Was een bbq en ze zagen het eerst niet zitten maar na afloop was hij degene die het feest had gemaakt en vonden ze het top.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 01 oktober 2016 @ 23:21:

[...]





Wat een zeikpost zeg. Iemand komt een uurtje zingen, niet alsof ze drie dagen non-stop een hardcore feest aanbiedt.

Dan heb ik toch liever 3 dagen een hardcore feest.



Het moet gepast zijn voor het moment. Een zit/praat verjaardag in een kring biedt dat moment niet om ineens met stoelen te gaan schuiven en verplicht ineens in de mood moeten zijn voor dát moment. Want ja, een gegeven paard..

hu hu

Het is wel heel fijn dat ze afgelegen wonen!

Ik zou als buur niet blij zijn als er een uur vals, EN door een slecht afgestelde PA, keihard door een of andere Piet Piraat in de tuin staat te bléren.

Mijn mening.

Maar ik begrijp dat alles moet kunnen tegenwoordig? En jij zou er totaal geen moeite mee hebben, dus?
Don't be Lazy!
Dank voor alle reacties, ik ga het niet doen. Misschien volgend jaar als ze geen zit feest geeft
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 01 oktober 2016 @ 06:04:

Ik vind het een hartstikke leuk idee, gewoon doen, ze zal het geweldig vinden!

En gewoon bij binnenkomst zeggen dat ze haar kadootje later krijgt.

Dit!



En het ver-assende laten we dan maar voor wat het is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:franelieny schreef op 02 oktober 2016 @ 23:51:

Dank voor alle reacties, ik ga het niet doen. Misschien volgend jaar als ze geen zit feest geeft Maar waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 03 oktober 2016 @ 00:12:

[...]



Maar waarom niet?Om heel eerlijk te zijn, ik heb contact gehad met die zanger. Hij vroeg 450,- per uur. (ik weet dat hij 4 jaar terug ongeveer € 250,- vroeg, hij is vast populair nu ;:) Dat gaat me een beetje te ver.
Alle reacties Link kopieren
quote:franelieny schreef op 03 oktober 2016 @ 00:18:

[...]





Om heel eerlijk te zijn, ik heb contact gehad met die zanger. Hij vroeg 450,- per uur. (ik weet dat hij 4 jaar terug ongeveer € 250,- vroeg, hij is vast populair nu ;:) Dat gaat me een beetje te ver.





Lijkt me meer dan een goede reden! Daar kan je samen heel wat CD's (zo ouderwets ) en (bijvoorbeeld) wat sauna bezoekjes voor regelen!

Ik geef je groot gelijk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eens gehad dat er plotseling een zanger kwam tijdens ons kerstdiner. Dat was door een van de gasten geregeld. Het was een hele foute Idols artiest. Was even lache maar achteraf baalde ik toch best wel dat de avond in de soep liep. De zanger kon trouwens niet gelijk beginnen met zingen. Er moest eerst het een en ander opgezet worden. En een kleine soundcheck, dus iemand zingend binnen laten komen lukt waarschijnlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:choclove schreef op 03 oktober 2016 @ 00:46:

Wij hebben eens gehad dat er plotseling een zanger kwam tijdens ons kerstdiner. Dat was door een van de gasten geregeld. Het was een hele foute Idols artiest. Was even lache maar achteraf baalde ik toch best wel dat de avond in de soep liep. De zanger kon trouwens niet gelijk beginnen met zingen. Er moest eerst het een en ander opgezet worden. En een kleine soundcheck, dus iemand zingend binnen laten komen lukt waarschijnlijk niet.

Ja! Dat bedoel ik!

Kan nooit goed gaan!



Don't be Lazy!
quote:choclove schreef op 03 oktober 2016 @ 00:46:

Wij hebben eens gehad dat er plotseling een zanger kwam tijdens ons kerstdiner. Dat was door een van de gasten geregeld. Het was een hele foute Idols artiest. Was even lache maar achteraf baalde ik toch best wel dat de avond in de soep liep. De zanger kon trouwens niet gelijk beginnen met zingen. Er moest eerst het een en ander opgezet worden. En een kleine soundcheck, dus iemand zingend binnen laten komen lukt waarschijnlijk niet.Oh, ik wat ben ik blij met dit forum en alle tips, ik ga dit never nooit doen. (dat hij een smak meer geld vroeg werkte ook mee)
Alle reacties Link kopieren
Wie is het?
Don't be Lazy!
https://www.bekendearties ... r=&sorteer=prijs-oplopend



Kunnen er maar 2 wezen en ik ken beiden niet
quote:Habbekratz schreef op 03 oktober 2016 @ 18:26:

https://www.bekendearties ... r=&sorteer=prijs-oplopend



Kunnen er maar 2 wezen en ik ken beiden nietZelfs zanger Rinus kost nog €795,= voor 20(!) minuten
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem031020160904 schreef op 03 oktober 2016 @ 00:18:

[...]





Om heel eerlijk te zijn, ik heb contact gehad met die zanger. Hij vroeg 450,- per uur. (ik weet dat hij 4 jaar terug ongeveer € 250,- vroeg, hij is vast populair nu ;:) Dat gaat me een beetje te ver.Heel eerlijk? voor dat geld kan het eigenlijk niks wezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 03 oktober 2016 @ 18:26:

https://www.bekendearties ... r=&sorteer=prijs-oplopend



Kunnen er maar 2 wezen en ik ken beiden nietDat is per half uur. Zelfs deze onbekenden komen daar geen uur voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven