Zijn er mannen die... ?

01-10-2016 22:57 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nou echt mannen die zeggen: schatje, blijf maar lekker op bed liggen, want je hebt hoofdpijn; doe maar rustig aan, want je hebt zo'n stress op het werk; ik laat het bad vollopen, want je zal vast buikpijn hebben vanwege je menstruatie; zal ik nog naar een tankstation rijden, want ik weet hoeveel zin je hebt in chocolade?!



TO trapt af.... Ik geloof er niks van
Ja die zijn er ik heb een geweldige vent die voor mij zorgt ik heb dan ook een. Bad die hij wel eens vol laat lopen en ik doe het andersom ook. We zorgen goed voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 23:02:

Zijn er vrouwen die zeggen 'schatje, ga zitten, ik masseer je rug, zet je biertje koud voor nadat ik je een lekkere blowjob heb gegeven en daarna ga jij lekker voetbal kijken terwijl ik het gras maai en de heg snoei'?

Alleen die BJ is meer dan zat, de rest doe ik met liefde, en dan na de daad 2 keer zo snel..

Helaas, mijn vrouw snapt dat dan weer niet.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Jazeker! Ik heb er 1
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ze niet...
Ab imo pectore
Er is dus nog hoop, TO!
quote:paulaner schreef op 01 oktober 2016 @ 23:32:

[...]



Alleen die BJ is meer dan zat, de rest doe ik met liefde, en dan na de daad 2 keer zo snel..

Helaas, mijn vrouw snapt dat dan weer niet.Ja, kut is dat hè
Alle reacties Link kopieren
quote:aquariusje7700 schreef op 01 oktober 2016 @ 23:12:

Zijn er dan andere Nederlandse mannen? Er zijn juist heel weinig mannen die zeggen: donder op, doe het lekker zelf.Zo één had ik ja, die bestaan!
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit er geen poll bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 oktober 2016 @ 23:35:

[...]



Ja, kut is dat hè

Echt wel, wij moeten alles maar zomaar snappen, immers, het staat toch op hun voorhoofd.

En zulke simpele dingen, die zien vrouwen niet..





Tis wat.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bad laten vollopen, even blijven liggen soit, maar naar het tankstation rijden voor chocola? Je kunt het ook overdrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoezo, waarom wil je dat weten? De mijne zet thee. Vaak. Als ik buikpijn heb, maakt ie een kruik voor me. Ook als ik zeg dat dat niet hoeft. O en dat doe ik ook voor hem, waarom godsnaam niet? Itzzz called luv, beebie. Als ie griep heeft, ren ik met paracetamol, thee en dekens enzo. En dan mag ie ook overdrijven met drama. Ben je soms een beetje jaloers??
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 23:39:

Bad laten vollopen, even blijven liggen soit, maar naar het tankstation rijden voor chocola? Je kunt het ook overdrijven.

Geloof het of niet, dat heb ik heel veel gedaan, dat maar ook magnums en als het moest paracetamol..



Wel een dure hobby trouwens..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
off-topic: wat een mooie tagline heb jij, Ameliaaa
Ik weet nog toen hij voor mij voor het eerst tampons haalde! Belde hij me vanuit de winkel op om te vragen welk doosje tampons ik nodig had, sans gêne!
quote:Amand schreef op 01 oktober 2016 @ 23:48:

off-topic: wat een mooie tagline heb jij, AmeliaaaTis een kwoot, van de echte Amelia Earheart. Mooi he. Sinds wanneer heet een onderschrift trouwens tagline? Of bedoel je wat anders? Amelia had ook een true love, en ze zeggen dat ze neergestort zijn op een eiland en daar nog even geleefd hebben samen. Romantisch he! Ik wil wedden, dat hij meteen kokosnoten ging halen, als zij daarom vroeg. En andersom.
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 23:54:

[...]





Tis een kwoot, van de echte Amelia Earheart. Mooi he. Sinds wanneer heet een onderschrift trouwens tagline? Of bedoel je wat anders? Amelia had ook een true love, en ze zeggen dat ze neergestort zijn op een eiland en daar nog even geleefd hebben samen. Romantisch he! Ik wil wedden, dat hij meteen kokosnoten ging halen, als zij daarom vroeg. En andersom.Wat een mooi verhaal! Romantisch! Nu heb ik hem bij al mijn berichten!
quote:Carabosse schreef op 01 oktober 2016 @ 23:57:

[...]





Wat een mooi verhaal! Romantisch! Nu heb ik hem bij al mijn berichten!Ja he. Niemand weet precies wat er gebeurd is, het wrak is nooit gevonden maar ik kies ervoor dit verhaal te geloven. Ze kon alles met dat vliegtuig, dus ook landen in een storm. Geweldig mens! Een legende, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Aan dit topic te zien kan je beter vragen of er mannen zijn die het niet doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 01 oktober 2016 @ 23:02:

Zijn er vrouwen die zeggen 'schatje, ga zitten, ik masseer je rug, zet je biertje koud voor nadat ik je een lekkere blowjob heb gegeven en daarna ga jij lekker voetbal kijken terwijl ik het gras maai en de heg snoei'?Minder dan de in de OP beschreven man denk ik
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ja hoor. De mijne is zo.



Al gaat dit specifieke voorbeeld niet op want ik heb eigenlijk nooit last van mijn menstruatie, eigenlijk ook nooit zin in chocolade en hou ik niet zo van badderen.



Voordat wij een poetsmevrouw hadden (tot op 2 maanden geleden) kwam ik wel eens thuis en dan bleek dat hij een dag vrij had genomen om het hele huis schoon te maken. Hij regelt wel eens oppas zodat wij uit eten kunnen. Hij is attent, knap en heeft een goede baan.



Hij zou alleen eens voetbal moeten gaan kijken, bier moeten gaan drinken en een blowjob willen. Maar behalve dat is de mijne perfect dus.
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 23:54:

[...]





Tis een kwoot, van de echte Amelia Earheart. Mooi he. Sinds wanneer heet een onderschrift trouwens tagline? Of bedoel je wat anders? Amelia had ook een true love, en ze zeggen dat ze neergestort zijn op een eiland en daar nog even geleefd hebben samen. Romantisch he! Ik wil wedden, dat hij meteen kokosnoten ging halen, als zij daarom vroeg. En andersom.Fly free
Alle reacties Link kopieren
Zijn zat mannen die gevoel hebben, en er zijn zat vrouwen die dat niet willen geloven!
Alle reacties Link kopieren
Ja die zijn er. Mijn vriend is er eentje van.
Ik ben waarschijnlijk de enige die het smerig vind om in bad te liggen als je ongesteld bent



Mijn man is wel zo ja, heeft me ook verzorgd toen ik doodziek was door mijn zwangerschap.
quote:Amand schreef op 02 oktober 2016 @ 00:10:

[...]



Fly free

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven