maatschappij-moe

14-04-2007 15:12 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klaar met een maatschappij waarbij iedereen drukker is met smsjes sturen dan gewoon spontaan langskomen.



Zit ik gisteren in een vergadering van mijn werk en binnen een half uur zijn er al minstends 15 telefoons afgegaan. De één nog hilarischer dan de ander. En mijn directeur zegt er niks van. Het wordt mij zelfs nog kwalijk genomen dat ik er wel iets van zeg! Ik heb mijn telefoon altijd op stil staan en ook als ik aan het werk ben. Het stoort mij dan ook dat de telefoon van mijn beide collega's de godsganze dag maar afgaan en dan moet ik ook nog is meeluisteren naar die gesprekken van vrouwlief waar ik totaal niet op zit te wachten. GRR. sorry, maar ik ben het gewoon zat!



Zit je leuk te eten in een restaurant, welnee, vriendinlief moet "even" terugsms-en. Waar is die beleefdheid gebleven dat je zit te eten en je niet laat afleiden door andere zaken. Nou, ik hoef dan al niet meer. En ik steek het ook niet onder stoelen of banken. Dat wordt mij natuurlijk weer niet in dank afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
jeetje zuss, gaat ie lekker? Van mij mag iedereen ademhalen, met papier ritselen, kuchen, zijn tas open ritsen, enzovoort. Het is puur het hardop praten, al dan niet in telefoons, dat vaak stoort.



Je hebt keus in de trein, je kunt in een stiltecoupé gaan zitten of elders. Als je rustig wilt werken, neem je de ene, als je wilt bellen of praten de andere coupé. Da's toch niet zo heel oneerlijk of ingewikkeld? Da's nou precies waar ze die coupé voor bedacht hebben.



Voortaan ga ik roken in de eerste klas met een kaartje voor de tweede klas. Regels, schijt aan!
Alle reacties Link kopieren
Zooo grappig dat je niet eens meer kunt zeggen dat mensen eens moeten proberen zich wat minder te ergeren aan elkaar en dat je bepaalde uitvindingen onzin vindt zonder dat men meteen denkt dat je de hele dag luid tetterend in je foon doorbrengt op plaatsen waar dat minder wenselijk is.

Whatever, blijf jij je lekker overal aan ergeren, ga ik wel lekker relaxed door het leven.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven