Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.

Deel hier je successen en je frustraties.

Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
quote:Napoleonita schreef op 07 oktober 2016 @ 18:01:

Ik heb ook een date vanavond. Derde date. Via tinder. Ben nog niet ondersteboven. En dacht dat het een normaal exemplaar was maar noemt me nu al schat. Pffff ben gelijk chagrijnigHahaha, heel herkenbaar! Hopelijk was het een eenmalige uitglijer van hem en is het vanavond gewoon leuk.
quote:missmadame schreef op 07 oktober 2016 @ 17:45:

Leuk turquasi!

Ik ga vanavond al laat naar date, gisteeren geappt of ie dat leuk vond en hij zei ja. Ik merk wel dat dat appen voor misverstanden zorgt af en toe, hebben jullie dat ook?

Chantal klinkt ook goed.

Frisian, klinkt ook goed! Moet jouw kerel een dikke auto hebben? Die van mij heeft een dikke bmw, stiekem vind ik dat best leuk.Haha miss, het hoeft niet maar het is wel prettig. Hij heeft een auto van de zaak en een eigen sportwagen. Mij hoor je in ieder geval niet klagen..
Hahhaha! Ach ik vind het ook wel iets hebben om een keer een man te daten die meer verdient dan ik. Hoe feministisch ik dan eigenlijk ook ben
quote:missmadame schreef op 07 oktober 2016 @ 20:12:

Hahhaha! Ach ik vind het ook wel iets hebben om een keer een man te daten die meer verdient dan ik. Hoe feministisch ik dan eigenlijk ook ben

Ik ook. Ik betaal ook wel hoor, als we uitgaan, maar de frequentie is niet helemaal 50/50 verdeeld...

In mijn geval is het ook dat ik het me anders helemaal niet kan permitteren, om zoveel op stap te gaan.

Het verbaast me hoe makkelijk ik het me laat aanleunen als hij zn portemonnee trekt

En afentoe ren ik heel snel met mn pinpas vooruit en daar staat ie dan een beetje plichtmatig bij te lachen, zo van, is goed schatje, betaal jij maar even als je dat zo belangrijk vindt.
Hahhaha! Best erg eigenlijk, maar ik betaal bijna evenveel gelukkig. Heb hiervoor ook een man gedated die echt alles betaalde. Ook een bijzondere ervaring.

Wanneer zie je de politicus weer?
Zondag! Dan hebben we elkaar 2 dagen niet gezien, en dat is geloof ik een record

We zijn inmiddels ook allebei uitgelogd bij Tinder
Lekker hoor! Bij mij gaat het helaas wat trager, nu voor het eerst 2 nachten achtereen bij elkaar. Ben benieuwd!
Leuke nieuwtjes allemaal. Geniet er lekker van!
Hmmm... nu bij date. Weet het niet zo goed, voelt gezellig en vertrouwd, maar de gesprekken gaan niet de diepte in.
Leuke ontwikkelingen allemaal.

@Missmadame, fijn dat het gezellig en vertrouwd is. Wel jammer dat de gesprekken niet echt de diepte in gaan. Zelf al geprobeerd om het gesprek een diepere kant op te sturen? Of blijft het dan ook op de vlakte?
Hoe sta je er zelf in missmadame?

Ik begin trouwens gewoon vaak uit het niks zo'n gesprek, dan weet je meteen of ie t kan.

Gewoon een onderwerp uitkiezen en op tafel gooien terwijl je zit te lunchen
quote:turquasi schreef op 07 oktober 2016 @ 14:51:

haha, ja ernstig zenuwen. veel meer dan voor een date... wat doe ik aan, ruik ik wel lekker (angstzweet!)

mijn haar, mijn handen... handen in het haar aaaah

wat ga ik in vredesnaam zeggen? neem ik iets mee?

ik ga mezelf maar afleiden met jullie pagina's vol zenuwen

En? Hoe was de meet the parents party?

Gistermiddag nog even weer een korte date met mr spontaan voordat hij de nachtdienst in ging..

Merk aan mezelf dat ik me aan het terugtrekken ben, zijn enthousiasme remt mij juist af
Hier een record. Nog voordat de koffie besteld was heb ik de date al opgeheven.

Zooooop geen zin om door de vrolijke stad te lopen met oude chagrijn in windjack.

Erg hè...
Oei Waterman ik heb de voorgeschiedenis blijkbaar gemist? Lag het aan hem of aan jou (geen zin)?

Hier gelukkig tot nu toe niets meer gehoord na de bedreigingen...

Geheel onverwacht intussen 2de date gehad, voel me erg op mijn gemak bij deze man, hij heeft nog geen move gemaakt maar dat vind ik heel goed zo, 3de date staat gepland, wel pas over ruim 1 week.
Fijn dat je leuke date hebt, naast al dat andere gedoe.

Er was geen voorgeschiedenis. Hij Had mij benaderd op een dating site. Ik had zo geen zin in deze man toen ik zo naast hem zat op dat bankje.

Wel een beetje lullig, maar ja......
Oh waterman ik moet zo hard om je lachen! Maar het spijt me voor je dat het eigenlijk zo vreselijk was. Zonde van je tijd dus.

Treez wat fijn dat de de 2de date zo goed was. Heerlijk toch!
Waterman, hilarisch!

Ik heb een aparte dag.Vandaag serieus 3 ex tinder mannen op de app!
Mot met to
Treez, leuk!

Miss, hoop dat het tij nog keert...
Mot met to
quote:Chantal85 schreef op 08 oktober 2016 @ 14:21:

[...]

0

En? Hoe was de meet the parents party?

Gistermiddag nog even weer een korte date met mr spontaan voordat hij de nachtdienst in ging..

Merk aan mezelf dat ik me aan het terugtrekken ben, zijn enthousiasme remt mij juist af

Hoe komt dat, weet je waar dat vandaan komt?

Bij mij is het dan dat ik de man niet erg leuk vind. En dat lijkt me het belangrijkste.
Mot met to
Chantal ik wou hetzelfde zeggen als Jenette, vrees dat jij de man dan niet leuk vindt.
quote:lola304 schreef op 08 oktober 2016 @ 15:17:

Oh waterman ik moet zo hard om je lachen! Maar het spijt me voor je dat het eigenlijk zo vreselijk was. Zonde van je tijd dus.

Treez wat fijn dat de de 2de date zo goed was. Heerlijk toch!

Dit is zo grappig dat het niet onder leed valt!! Ik denk eigenlijk dat ik niet meer moet daten. In mijn leeftijdscategorie zijn de meeste mannen gewoon niet leuk. Hebben de andere ouderen (45 plus) dat nu ook?

Gisteren een zakelijke afspraak (er werd lekker geflirt) met Piet van Annie. Kijk, als er nu zo iemand tussen zat.
Ja, het is allemaal bagger. Daarom doe ik ook niks meer.
Mot met to
quote:Jenette schreef op 08 oktober 2016 @ 15:19:

Ik heb een aparte dag.Vandaag serieus 3 ex tinder mannen op de app!

Bedoel je nu dat 3 ex dates weer contact zoeken met jou?

Ik had er gisteren ook eentje, in het voorjaar gedate, had er geen zin in en koeltjes geantwoord zodat hij snel afdroop. Moet anders wel toegeven dat die heel eerlijk was, op date 2 zei hij: ik ben niet verliefd of zo maar zou wel graag fwb worden. Heb vriendelijk bedankt.

Maar kan niet zeggen dat dit heel vaak gebeurt, dat ex dates terug contact opnemen.
Yup. Gebeurt heel vaak, en ik kan er niks mee. Drie op een dag is wel extreem hoor en nr vier had ik vanochtend al op de app. Maar dat gaat hem niet worden, hij is vermakelijk op de app.

Het is nu wachten op de volgende, spannend!
Mot met to
Treez, dat is de reden dat ze appen...jeuk. Meer niet.
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven