rare verzoeken

03-10-2016 12:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wel vaker start ik een topic voor de fun.

Gewoon om eens goed te lachen en te duscusiëren.

Want sex en humor zijn beide belangrijk.



Wat is het raarste/ vreemste verzoek wat je ooit hebt gehad op sexueel gebied?



Dan moet ik aftrappen en helaas zeggen dat ik weinig rare verzoeken heb gehad. Tja, geen slipje onder mijn rok aan. Verder kom ik niet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Een keer iemand die me vroeg iets extatischer te doen.

En dat ook voor ging doen.

Een man die een extatische vrouw nadoet en dan hoopt dat dat sexuele hysterie oproept

En de eerste keer hield ik me goed maar daarna gaf hij me subtiele hints.

Denk: me veelbetekenend aankijken en met een hoog stemmetje hoopvol 'aaah! Aah!' piepen.

Hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 06 oktober 2016 @ 14:36:

Een keer iemand die me vroeg iets extatischer te doen.

En dat ook voor ging doen.

Een man die een extatische vrouw nadoet en dan hoopt dat dat sexuele hysterie oproept

En de eerste keer hield ik me goed maar daarna gaf hij me subtiele hints.

Denk: me veelbetekenend aankijken en met een hoog stemmetje hoopvol 'aaah! Aah!' piepen.

Hilarisch.genant zeg!
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 oktober 2016 @ 13:04:

Een collega vroeg me -out of the blue - of ik een trio wilde met z'n neef erbij, want hij wilde eens anaal proberen. Die logica en met z'n neef erbij vond ik wel een beetje vreemd.Die vraagt om een gevat antwoord: "Ja, lijkt me leuk. Ik zal vandaag even kijken voor een grote voorbinddildo. Maar daar hoeft je neef niet per se bij hoor. Die zoekt zelf maar iemand om hem anaal te nemen. "
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 05 oktober 2016 @ 11:47:

Ik was eens op een feestje bezig een ONS te regelen toen ze opeens vroeg of er dan wel een man bij mocht want sinds ze een keer was ge-dp-ed kon ze niet meer op een andere manier bevredigd worden.

Precies daarom behoor je dus ook een voorbinddildo in je funbox te hebben

Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me er nog een van de basisschool, mijn vriendje had met vechten van een ander jongetje gewonnen en zat bovenop hem en toen moest ik die van mijn vriendje een "zakkie blauw" geven, met mijn hak in zijn kruis trappen. De volgende dag kwam dat jongetje naar me toe, ik was eerst bang dat hij wraak wou nemen maar hij vroeg of ik het nog een keer wilde doen. Ballbusting op de basisschool.
Alle reacties Link kopieren
quote:bevertje_68 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:24:

Ik kreeg laatst het verzoek om weg te gaan... Vond ik in eerste instantie vreemd maar nu begrijp ik dat het barpersoneel ook naar huis wilde...







Ik krijg nooit rare verzoeken. Maar kan ook dat ik niet veel raar vind...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Niet echt hele vreemde verzoeken. Wel eens om een naaktfoto, maar dat doe ik niet. Ik heb wel eens een foto van mijn decolleté gestuurd, bovenaanzicht, zonder mijn hoofd er op. Of een foto gemaakt van een vagelijk herkenbaar lichaamsdeel maar dan deels bedekt met hand of iets anders. En een lover kickt op foto's van mijn voeten (ook in het echt trouwens), met rood gelakte teennagels. Als mannen foto's sturen is het niet subtiel maar gewoon een full-dick-pick. Beetje jammer eigenlijk.
Ex vriendje wilde dat ik een panty aantrok zonder slipje en dan plassen. Dat vond hij super geil als ik dat zou doen. Het is er nooit van gekomen.
Ik werd een keer door een vakkenvuller aangesproken of ik interesse had in een triootje met hem en zijn beste vriend. Die ook vakkenvuller was. Ze bleken 16 te zijn haha. Anders had ik het misschien nog wel gedaan ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 06 oktober 2016 @ 09:52:

Het raarste verzoek wat ik ooit gehad heb ik denk ik toch wel de vraag of ik mijn handen wilde wassen elke keer als ik haar (tussendoor) gevingerd had. Dus heb ik 6 keer tussendoor mijn handen moeten wassen, en toen was ik er wel klaar mee eigenlijk.Misschien had je een keer van die antibacteriële handwasgel moeten gebruiken. Dan was het gelijk de laatste keer geweest dat ze dat ooit gevraagd had. Dat brandt waarschijnlijk als een gek;)
Het raarste verzoek dat ik ook kreeg van een man, met wie ik verder niks had overigens, was of hij mijn plasbuis mocht vingeren. Nou, nee. Waar hij het vandaan haalde weet ik nog steeds niet. Blegh!
quote:BassGroove schreef op 07 oktober 2016 @ 22:11:

Ex vriendje wilde dat ik een panty aantrok zonder slipje en dan plassen. Dat vond hij super geil als ik dat zou doen. Het is er nooit van gekomen.Maar je bent er dus wel voor in?
quote:Miss-Colorado schreef op 08 oktober 2016 @ 18:25:

Het raarste verzoek dat ik ook kreeg van een man, met wie ik verder niks had overigens, was of hij mijn plasbuis mocht vingeren. Nou, nee. Waar hij het vandaan haalde weet ik nog steeds niet. Blegh!Wanneer komt zoiets ter sprake ?
Oh ja ook een keer iemand met een hond. Ik haat honden.

Na het zoenen begon hij een leuke anekdote over hoe zijn hond toekeek als hij het met zijn ex deed.

En dat het weleens voorkwam dat de hond ertussen wilde of ex van achter besprong.

Dus als ik goed mijn best deed nudge nudge wink wink.

Ik was ineens minder gemotiveerd en herinnerde me dat ik thuis nog dringend op mijn eigen bank moest zitten, zonder risico van een hond in mijn achterste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven