iPhone 7

07-10-2016 21:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand deze en hoe bevalt dit toestel? Merk je verbeteringen tov eerdere modellen?



Ik twijfel tussen de aanschaf van een 6s en een 7 en ben benieuwd naar ervaringen.
elizaar wijzigde dit bericht op 07-10-2016 21:48
Reden: Incompleet
% gewijzigd
ja. goed
Alle reacties Link kopieren
Top. Dan doe ik het ook



Had je hiervoor ook een iPhone en merk je echt verbeteringen? Het is een prijzig toestel en ik twijfel of ik voor de 7 ga of voor de 6s.
hoe duidelijker je vraag, hoe nuttiger het antwoord.



Ik heb de 4s, 5, 5s, 6 en 6s gehad. Ik vind het wel weer een vooruitgang. Niet enorm, maar wel beter. Ik gebruik mijn telefoon vrij intensief, en dan is een kleine verbetering als snel nuttig.



wat mij bevalt:

- waterdicht

- sneller

- veel meer opslag geheugen



waar ik volgens apple blij mee had moeten zijn, maar ik zie het niet:

- beter scherm

- betere camera
Ik heb sinds 2 weken ook de 7. Ben voor de mat zwarte gegaan.

Wat mij vooral erg opvalt is dat de vingerdruk heel goed werkt, alhoewel ik de code intypen ook wel weer mis.



Ohja en hij is echt sneller als de 6 die ik had, maar qua camera en scherm merk ik ook weinig verschil.
quote:Stef89 schreef op 07 oktober 2016 @ 21:47:

Ik heb sinds 2 weken ook de 7. Ben voor de mat zwarte gegaan.

Wat mij vooral erg opvalt is dat de vingerdruk heel goed werkt, alhoewel ik de code intypen ook wel weer mis.



Ohja en hij is echt sneller als de 6 die ik had, maar qua camera en scherm merk ik ook weinig verschil.dat is waar ook, de homebutton is echt anders. En fijner, als je gewend bent.
Alle reacties Link kopieren
En que batterijduur?



Mijn motivatie om voor de 7 te gaan en niet de 6s was dus de verbeterde camera. Lastig aangezien jullie beide zeggen dat de verbetering hiervan niet echt merkbaar is. Ik heb nu nog een 4 dus ik gok dat elk nieuw toestel voor mij walhalla zal zijn
quote:Elizaar schreef op 07 oktober 2016 @ 21:54:

En que batterijduur?



Mijn motivatie om voor de 7 te gaan en niet de 6s was dus de verbeterde camera. Lastig aangezien jullie beide zeggen dat de verbetering hiervan niet echt merkbaar is. Ik heb nu nog een 4 dus ik gok dat elk nieuw toestel voor mij walhalla zal zijn

de batterij is duidelijk beter, maar nog steeds veel te snel leeg



En ja, de camera van de 6s is ook al veel en veel beter dan van de 4.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor
Alle reacties Link kopieren
Als je echt een betere camera wilt moet je volgens mij de 7 plus bestellen.

Waar heb jullie de iphone eigenlijk besteld? Ik ben aan het rondkijken en ik twijfel of ik hem wel bij de Mediamarkt of zo moet halen.
Alle reacties Link kopieren
Ja de plus heeft een dubbele achtercamera.



Ik haal mijn Apple producten altijd bij de iCentre winkels.
Vivo per lei
quote:real_tweety schreef op 09 oktober 2016 @ 16:25:

Als je echt een betere camera wilt moet je volgens mij de 7 plus bestellen.

Waar heb jullie de iphone eigenlijk besteld? Ik ben aan het rondkijken en ik twijfel of ik hem wel bij de Mediamarkt of zo moet halen.Bij Apple

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven