Genieten van seks

09-09-2016 08:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sinds enkele maanden date ik met een leuke man. Het lijkt veelbelovend, behalve dat het op seksueel gebied stroef loopt. Gisteren sprak hij dit ook tijdens de seks uit, dat het lijkt dat we geen seksuele klik hebben, en ik werd hier zo verdrietig van.



Mijn date gaf aan dat hij het idee had dat ik geen plezier beleef aan de seks, er met mijn gedachten niet helemaal bij ben. Hij zei 'doe eens wild' maar ik klap dan gelijk dicht. Hij heeft wel gelijk, ik ben voornamelijk bezig met wat hij ergens van vindt, of ik het wel goed doe, of ik niet door de mand val (hij heeft veel en veel meer ervaring dan ik en hier schaam ik mij wel voor). Feit is dat ik juist graag dicht bij hem wil zijn, maar omdat ik het zo goed wil doen lijk te verstijven. Ik heb niet zo veel ervaring waar ik op terug kan vallen en mijn date is (zal je altijd zien) gezegend met een enorm grote piemel. 'Wild' doen betekent voor mij dan pijn, waarop mijn date aangeeft dat ik dit moet zeggen (daar heeft hij een punt) en moet aangeven wat ik dan wel fijn vind, maar ik klap echt volledig dicht terwijl hij hierover wel de communicatie opzoekt.



Ik heb kunnen uitspreken dat ik onzeker ben, erg bezig ben met hem en dat ik nog moet wennen. Ik begrijp goed dat dit niet aantrekkelijk is en ook dat dit een dealbreaker is. Ik zou het zo graag anders doen!

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hoe ik uit mijn hoofd kan komen en me wat vrijer kan bewegen tijdens seks? Of goede sites / video's wat dan ook waar ik naar kan kijken voor hopelijk wat meer zelfvertrouwen en inspiratie? Of tips wat mannen fijn vinden zodat ik hem kan verrassen?



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik wil zo graag genieten van deze man en plezier met hem hebben maar ik zit mezelf nu erg in de weg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem helemaal geen hork, ik snap hem wel, ik vind een zeester in mijn bed ook niet zo'n succes.

TO, heeft hij enig idee hoe jij je echt voelt in bed, stuur anders je openingspost per mail even naar hem op.

Ik vind de adviezen van Iris wel hout snijden eigenlijk.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 09 september 2016 @ 13:04:

[...]



Jij hebt de op gelezen? En dan ook dat stukje over onzeker en verstijven enzo?

Wat een idiote adviezen.Ik dacht al dat ik weer eens te behoudend was toen ik het advies las, maar met les 10 qua geile sekspoezerij aan te komen zetten, terwijl ze zich nog nauwelijks durft te verroeren lijkt me ook nogal onzinnig.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 september 2016 @ 13:19:

[...]



Ik dacht al dat ik weer eens te behoudend was toen ik het advies las, maar met les 10 qua geile sekspoezerij aan te komen zetten, terwijl ze zich nog nauwelijks durft te verroeren lijkt me ook nogal onzinnig.Ik durf te zeggen dat ik les 11 met vlag en wimpel heb afgerond maar een striptease geven? In geen 1100 jaar. Dat vind ik nl stom.
...
als er nou een cursus was waarmee TO de slet in haar zelf kon wakker maken.....
quote:coralie76 schreef op 09 september 2016 @ 13:25:

als er nou een cursus was waarmee TO de slet in haar zelf kon wakker maken.....Burlesque dansen? Of is dat iets voor huisvrouwen die zich "lekker gek" willen voelen?
quote:coralie76 schreef op 09 september 2016 @ 13:25:

als er nou een cursus was waarmee TO de slet in haar zelf kon wakker maken.....Als je dat al nodig hebt, wordt het toch niks met je.
quote:Dubbz schreef op 09 september 2016 @ 14:10:

[...]





Als je dat al nodig hebt, wordt het toch niks met je.De slet in jezelf eruit halen is wellicht wat veel gevraagd, maar wat vrijer in je lichaam en tegenover seks kun je echt wel leren. Veel is ook aangeleerde preutsigheid en dat kun je zeker kwijtraken.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 09 september 2016 @ 13:44:

[...]



Burlesque dansen? Of is dat iets voor huisvrouwen die zich "lekker gek" willen voelen?Nee, vind ik niet. Ik denk dat elke vorm van dans een stuk bewustzijn van je lijf kan wakker maken. Het begint bij de geest en de gedachten, je kunt je pas geven in bed als je geestelijk redelijk vrij bent. TO klinkt niet vrij maar verkrampt. Het zou mooi zijn als ze kan leren een beetje te ontspannen.
...
quote:Froezel schreef op 09 september 2016 @ 08:44:

Ik zou ook lichtelijk opdrogen als iemand tijdens de sex "doe een wild " zegt geloof ik....Dit!
Rare tip misschien, maar voorafgaand een glaasje (of 2) drinken (wijn)? Om de eerste keer even "los" te komen? Bedoel, geen liters gaan wegdrinken, maar misschien om even over die drempel te komen.



Eigenlijk best een slecht advies... Alhoewel de beste seks hier altijd gebeurt met het nodige op.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Rooss4.0 schreef op 09 september 2016 @ 13:04:

[...]



Jij hebt de op gelezen? En dan ook dat stukje over onzeker en verstijven enzo?

Wat een idiote adviezen.[/qu



We kunnen ook allemaal haar hand vast gaan houden en zeggen het komt wel goed schatje
be free
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad.

Of gewoon op square 1 beginnen en niet de eerste 10 honken overslaan
...
quote:iris1969 schreef op 09 september 2016 @ 14:20:

[...]



De slet in jezelf eruit halen is wellicht wat veel gevraagd, maar wat vrijer in je lichaam en tegenover seks kun je echt wel leren. Veel is ook aangeleerde preutsigheid en dat kun je zeker kwijtraken.En daarom raadde ik dus die TED-talks aan. Ik heb er serieus ontzettend veel aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend mag zich achter de oren krabben



Weinig inlevingsvermogen....waarom stelt hij je nier gerust, tempo naar beneden, gewoon lekker knuffelen , zoenen....voelen



Waarom zo'n haast?? Rustig opbouwen is juist zo gaaf? Trap op de rem to...
--
Alle reacties Link kopieren
Tobstertje, heb je wat aan de adviezen hier?



Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik kan al mijn bedpartners op 1 hand tellen (zonder te dubbelen voor de wijsneuzen).

Mijn huidige lover heeft heel wat meer vrouwen gehad. Iets wat hij me trouwens pas heeft verteld nadat wij in bed waren beland. En hij is ook groot geschapen. Mijn eerste gedachte toen ik hem voelde was, dat gaat NOOIT passen



Maar niet alleen past het perfect, volgens hem ben ik een van de betere bedpartners die hij ooit heeft gehad. Waarom?

Ten eerste is er een hele grote sexuele aantrekkingskracht tussen ons.

Ten tweede weet ik dat hij me mooi vindt. Met alle kilo's teveel, dikke buik, dikke kont en brede heupen. Mooie rondingen volgens hem

Ten derde gebruik ik mijn fantasie. Als ik zijn tepel wil likken, of zachtjes in zijn oorlel wil bijten, doe ik dat gewoon. Geloof me, mannen vinden het heerlijk als je gewoon dingen doet!



Onthou dat het met iedere nieuwe bedpartner "nieuw" is! Eerdere ervaring valt voor 99% weg. Dus voor hem is het helemaal niet zo anders dan voor jou. Jij bent net zo nieuw voor hem als hij voor jou. Gebruik deze wetenschap in je voordeel.



En de TED-talks van Brené Brown, waar Stitched het over heeft, is ook een hele goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tobstertje



Hoe zit het met het voorspel?

Neemt hij wel de tijd om je in hoger sferen te krijgen?

Of begint hij meteen te neuken?



Aan zijn reactie "Doe eens wild" lees ik af dat het allemaal wat lomp overkomt dus ik verwacht weinig tederheid, geeft hij je wel het gevoel dat jij speciaal voor hem ben? als dat laatste niet zo is dan gaat het duidelijk alleen om zijn genot, niet om het jouwe, en ja als hij er meteen bovenop duikt zonder jou eerst geil te maken dan wordt je niet nat genoeg en doet het zeer.



Waarom zou je je trouwens schamen? omdat jij weinig ervaring hebt? nou zo te lezen heeft hij dat nog minder.
Alle reacties Link kopieren
Je noemt hem nog 'je date' en niet je vriend of partner... Wil dat zeggen dat jullie relatie nog erg pril is en dat je eigenlijk vindt dat het te snel gaat?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
M.i. kan een goede cq ervaren minnaar z'n partner in extase brengen. Oftewel opener, geiler, vrijer, losser... Sex is een kunst, een flow geen worstelwedstrijd of mechanische activiteit...
Alle reacties Link kopieren
Ik wou even zeggen dat praten over seks met je partner altijd goed is hoor, als het nou gaat om wat je fijn of niet fijn vind.

Of dat je ergens mee zit dat je onzeker of wat dan ook bent. Beetje kerel heeft daar wel begrip voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven