Snelsex blues

09-10-2016 00:37 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over de redenen waarom ik, buiten mijn huwelijk om, af en toe aan snelsex doe, ga ik nu niet uitwijden. Het valt kort samen te vatten onder 2 noemers: libido verschil en erectiele dysfunctie. Waardoor, als het uberhuipt lukt, hij nog steeds niet stijf is.



Valt niks aan te doen.



Ook al probeer ik me in te houden, soms kan ik het echt niet meer uithouden en doe ik het toch met iemand anders. Met de kennis van mijn man, laten we maar verstaan. En met het idee om niet verliefd te worden of een ander soort ellende op mezelf te roepen (dus safe en blabla).



Daardoor 'snelsex': laagdrempelig en ongecompliceerd. Tenmienst dat was het idee...



Dat had een reeks ontmoetingen ogeleverd, waarbij bij sommigen ik niet wist of ik lachen of janken wou. Tot aan het bizzare toe.



Zo heeft er eentje, na mijn zeggen dat ik dat niet zo vaak doe, gepraat en gepraat en gepraat. En nog eens gepraat. Dagen lang kwam hij langs om te......praten . Tot de 4de date als ik me goed herinner. Totdat ik bijna scheel ging kijken. Ik wou hem het liefst goed doorschudden: laten we maar neuken! Daarom hebben we elkasr opgezocht! (Want je intereseert me geen drol ook alben je een leuke man). Waarom hij dat zo wou aanpakken is nog steeds a mistery to me...



Maar dat bleek slechts een voorbode van wat nog volgde.



Je kan het soms zo gek niet bedenken.



In de komende posts zal ik nog een paar noemen, afsluitend met eentje waarover zelfs google niets kon verzinnen waarom het zo is gegaan.
Dus je huwelijk is kut, je casual seks is kut (of een oxymoron ) en als je nu een prettige minnaar tegenkomt dan kun je niet bij je man weg en is dat weer kut.
Alle reacties Link kopieren
De watje-in-de-knoop-kerels schrikken van jouw to-the-point-opmerkingen bedoel je.

Je date nu de verkeerde doelgroep, dus verleg je aandacht naar to-the-point-kerels.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:divergentthinking schreef op 09 oktober 2016 @ 04:01:

[...]



Waarom is iedereen zo weg van?

Welke 'iedereen'?
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 09 oktober 2016 @ 09:54:

Na veel lezen kom ik je vraag tegen:

"Dat 'snelsex' via internet is nog meer beschikbaar dan in het echt. Dus hoe komt het dat het in mijn geval zo ontspoort? Ligt het aan mij? Of is het in het algemeen bij iedereen zo (op zijn zachtst gezegd) afwisselend van kwaliteit?"



Nou ga ik gewoon maar eerlijk en oprecht af op de info & indrukken die jij me geeft, dus vergeef mij de kort-door-de-bocht-psychologie. Voor de duidelijkheid: ik vind je prima zoals je bent.



Natuurlijk wisselen alle mannen van 'kwaliteit'. Maar ik denk dat je:

- ongeduldig bent (je maakt veel spel- en taallfouten, zelfs voor schrijven op een mobiel),

- je misschien wat chaotisch bent en moeite hebt met focussen (je verhaal is niet altijd samenhangend en je springt van de hak op de tak),

- je vaak veel emotionele druk voelt,

- en veel van je emoties en behoeftes onderdrukt (je wilt gewoon neuken en je laat ondertussen je potentiële sekspartner 4 dates lang praten).



Geen wonder dan dat je (a) thuis gefrustreerd raakt. Zin in seks en een partner met erectieproblemen is sowieso al heel lastig. Als je daarbij je emoties remt, geeft je dat veel opgekropte stress.

En (b) kies je niet de handige mannen. Jouw oog valt op mannen die willen praten, of zelf ergens mee zitten. Misschien vind je het eng om je behoefte aan seks kenbaar te maken, omdat je onzeker over jezelf bent? Nu zoek je (ik denk onbewust) contact met mannen die ook zo'n onzekerheid hebben, want dat voelt veilig (is mijn gok). Maar die mannen willen hun ei kwijt en willen "ahh, wat sneu" horen, niet hun pik uit de broek halen voor een simpele wip.

En (c) als je een man gevonden hebt, zeg je niet duidelijk genoeg wat je wilt. Als je een poëtisch-watje-in-de-knoop treft, luister jij. Als je meteen zegt: "kom op joh, neuken ja of nee?" verspil je veel minder tijd en energie, en verminder je je frustratie.



Dus zoek een vent op tinder of second love oid. Een geile vrouw die gewoon even wil neuken en verder niks, kan daar heus wel een geïnteresseerde kerel vinden. Je bent zowat de ideale vragende partij.

En als je dat niet ziet zitten, of je denkt dat dat niet bij je past, of je ziet daar tegenop: vraag je dan af of je op zoek bent naar een stijve pik, of naar een luisterend oor en een arm om je heen.



Nogmaals, dat zijn maar mijn indrukken en ik vind je prima zoals je bent.



Hey bugs!

Dank je well bunny, hier heb ik wat aan.



Inmiddels ben ik weer wat rustiger goworden. Ochtend is toch 'slimmer' dan de nacht , ongeacht ik amper heb geslapen. (Geen probleem met de focus). Iig heb geen behoefte meer om van alles dat in mij op komt tegelijk uit te spuggen. Het is eruit.



Ok de druk is minder, maar verder is niks opgelost.





Over opgekropte gevoelens en zichzelf aanpassen/tekortdoen, daar heb je gelijk in. Ik ben niet onzeker, wel misschien te beleefd soms. En te geduldig.



Het is denk misplaatst te zeggen (in dit context) dat ik verlegen ben. Maar het voelt soms zo. Als of ik uit verkeerde eeuw ben geplukt en graag 'when Harry met Sally' script wil. Daardoor denk weerstand naar internet toe.



Maar ik zou blijkbaar wat eraan moeten veranderen want dit leidt ook nergens naartoe. En is zonde van tijd zoveel moeite vergeleken met het resultaat.



Is er iemand die dat wat vaker via net doet? En hoe heb je het voor jezelf op een rijtje gezet dat het goed voelt. Nooit drempel gevoeld zoals ik? Of beetje angst voor nog slechtere keuzes en inschattingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 09 oktober 2016 @ 10:22:

De watje-in-de-knoop-kerels schrikken van jouw to-the-point-opmerkingen bedoel je.

Je date nu de verkeerde doelgroep, dus verleg je aandacht naar to-the-point-kerels.Ja, da's kort samengevat precies mijn punt. Stuk efficiënter! :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@divergentthinking: waarom probeer je niet eens gewoon een vent te scoren via second love oid? Ik ben helemaal geen fan van die website, maar misschien levert het gewoon precies op wat je zoekt. Wat houdt je tegen, waarom twijfel je en vraag je naar andermans ervaring?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Als je in werkelijkheid ook zo bent als je schrijft, dan begrijp ik dat mannen wegrennen.



Doe normaal, dan kom je ook een normale man tegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 09 oktober 2016 @ 12:35:

Doe normaal, dan kom je ook een normale man tegenWaarbij het behulpzaam is als je even concreet benoemt wat jij dan onder 'normaal' verstaat. Anders heeft TO natuurlijk nog niks aan je geweldige advies, want 'normaal' is noal een ruime definitie...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Div heeft in inderdaad een zeer bijzondere manier van vertellen en welke taal haar moedertaal nou toch is blijft een raadsel.

Maar het is ook opvallend hoe streng de taalpolitie hier is.

Helaas wordt er met "d/t" flink geblunderd en lijkt interpunctie soms een vreemd woord. Toch wil ik ook een lans breken voor al die mensen die hun twijfels en vragen over de meest intieme onderwerpen op deze site plaatsen.

Dat gezegd hebbende: Div, hou op met steeds vervallen in hetzelfde "oh wat een schokkende ervaringen". Zo bijzonder is het nou ook weer niet en al helemaal niet de moeite van een hele nacht forum-pennen waard. Lees de tips, zoek een SV en ga ervoor! x
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Frans is je moedertaal toch?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Hallo Highlander. Weer een oude nick



Thnx aan je imput.



Nee. Oostblok. Andere zinsconstructie. En veel indirecter. En de cultuur en de manier van het vertellen.



Misschien is dat het probleem waar ik aan kan gaan werken.( Ook al heb ik bij minder gevoelige themas niet die probleem met mensen).
Alle reacties Link kopieren
quote:GV72 schreef op 09 oktober 2016 @ 12:47:

Div heeft in inderdaad een zeer bijzondere manier van vertellen en welke taal haar moedertaal nou toch is blijft een raadsel.

Maar het is ook opvallend hoe streng de taalpolitie hier is.

Helaas wordt er met "d/t" flink geblunderd en lijkt interpunctie soms een vreemd woord. Toch wil ik ook een lans breken voor al die mensen die hun twijfels en vragen over de meest intieme onderwerpen op deze site plaatsen.

Dat gezegd hebbende: Div, hou op met steeds vervallen in hetzelfde "oh wat een schokkende ervaringen". Zo bijzonder is het nou ook weer niet en al helemaal niet de moeite van een hele nacht forum-pennen waard. Lees de tips, zoek een SV en ga ervoor! x



Duidelijk



Natuurlijk ebt het weg nu de nacht voorbij is. Ik zit niet met die man mee. Ik zit met geen enkel van die mannen mee in de zin dat mijn emoties gekweld worden.



Waar ik wel mee zit is: wat doe ik verkeerd? Wat is mijn aandeel aan de gang van de zaken. Waarom zo moeizaam ( hoezo ongecompliceerd!). Er is namelijk een zelfde noemer in al die verhalen: ik.



Telkens stond ik met hetzelfde open houding om het beste ervan te maken. En telkens gebeurde er iets onverwachts, wat net van te voren aan te voelen was, ongeacht de klik.



Natuurlijk is het niet zo bijzonder. Maar vind je het raar dat ik me af vraag?Vraag jij je nooit af van jezelf als er iets niet goed gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 09 oktober 2016 @ 12:35:

Als je in werkelijkheid ook zo bent als je schrijft, dan begrijp ik dat mannen wegrennen.



Doe normaal, dan kom je ook een normale man tegen

Hoe bedoel je ben zoals ik schrijf?



En ja wat is normaal?



De ene ding wat ik wel geleerd heb is dat elk van die mannen hun nogal uitlopende invulling gaf an 'normaal'. En wat daarmee bedoeld wordt. [Dit los van de laatste nacht. Niet omhoog kunnen komen valt niet hier onder (is niet vrijwillige reactie).]
Alle reacties Link kopieren
Als je achtergrond Oost-Europees is, snap ik wel dat de communicatie soms niet helemaal soepel loopt. Nederlanders zijn heel direct, spreken hun behoeftes/wensen heel snel en duidelijk uit, en verwachten dat hun gesprekspartner dat ook doet. In Oost-Europese culturen gebruiken mensen eerder een praatje of sociale formaliteiten om contact en een beetje vertrouwen op te bouwen, en geven pas later in het gesprek hun behoefte/wensen aan. Omschrijf ik dat goed zo?



Zeker met seks kan dat miscommunicatie opleveren. Jij bent aan het luisteren of die ander hints geeft dat hij openstaat voor een wip. Hij interpreteert jouw afwachtende houding/gesprek bijv. als "ze wil praten, niet neuken". Tegen de tijd dat jij het tijd vindt om aan te sturen op seks, is hij daar al niet meer mee bezig. Aan het eind gaan jullie allebei teleurgesteld naar huis. Zoiets?



Tja, misschien toch maar proberen het Nederlandse gedrag aan te wennen? En ook direct te zijn, ook al voelt dat voor jou wat onbeleefd? Of zo?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:divergentthinking schreef op 09 oktober 2016 @ 10:32:



Is er iemand die dat wat vaker via net doet? En hoe heb je het voor jezelf op een rijtje gezet dat het goed voelt. Nooit drempel gevoeld zoals ik? Of beetje angst voor nog slechtere keuzes en inschattingen?

Hee Diver!

Je klinkt verward moet ik eerlijk zeggen.

Zoals je weet ben ik een "via het net dater". Wat zou ik precies op een rijtje moeten zetten zodat het goed voelt?

Nee, ik voel geen drempels, als ik een man leuk vindt gaan we elkaar ontmoeten en bij leuk genoeg volgt er seks.

Angst voor keuzes en inschattingen ken ik ook niet echt want als het tegenvalt houdt het op.



Waar ligt precies je angst?

En waarom geen vaste minnaar meer? Die heb je in het verleden wel gehad toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Wauw divers wat een bizarre dingen maak jij mee. Ik (vrijgezel man) heb t helemaal gelezen (stoor mij trouwens niet echt aan grammatica enz) zo bizar dat je niet simpel aan een seksrelatie komt eigenlijk. Zouden mannen toch voor in de rij moeten staan? Kennelijk zijn wij toch niet zo'n monsters als vrouwen op Tinder denken. Lol. Eigenlijk vraag ik me wel af hoe de term "snelsex" uitgelegd wordt. Is dat niet zo van, je spreekt af, gaat neuken en ziet elkaar daarna in principe nooit meer? Zoiets als een ONS zeg maar? Kan me overigens voorstellen dat vrouwen dat juist niet zoeken hoor..



Maar iig veel sterkte. Lijkt me niet makkelijk voor je/jullie.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik raad je aan om via okcupid.com te werken.

Een goed profiel opstellen vraagt heel wat tijd. (Paar honderd (=200 ) vragen beantwoorden).

Voordeel is dat je nadien erg goed kan selecteren. De site berekent voor elke man een percentage dat aanduidt hoe goed jullie matchen. En dat werkt.



Een paar tips:

- Beste is om zelf op zoek te gaan naar mannen en niet te wachten tot zij jou contacteren. Als je er tegenop ziet om telkens een berichtje te schrijven, kan je ze ook liken. De meeste mannen zijn slim genoeg om een bezoekje van een vrouw en een extra like te linken en jou te contacteren.

- Zet in je profiel ergens onderaan een soort codewoord. Je belooft antwoordje als ze dat woordje integreren in hun boodschap. Het helpt, want je krijgt berichten van mannen die tenminste je profiel hebben gelezen. Je krijgt er ook een boel andere, maar die kan je dan gewoon skippen.

- Negeer alle mannen onder een bepaald percentage (bv onder 85% of onder 90%)

- Negeer alle mannen die niet verder komen dan "hi", "you're beautifull"....



Gebruik de antwoorden van de man op de vragen tijdens het met elkaar mailen.

Heel veel zaken zijn zo al beantwoord en daar kan je dan ook gerust open en bloot over beginnen te praten.

Ik vind Okcupid hierin uniek en het is nog gratis ook. Succes ermee.

Groeten,

xxx
Alle reacties Link kopieren
Effie off-topic:

Wat de taalpolitie betreft:

Jullie wonen grotendeels in Nederland.

Jullie hoger onderwijs wordt binnenkort of misschien nu al grotendeels in het Engels gedoceerd. Excuseer: In slecht Engels.



Als je wil dat je binnen 10 jaar nog iets hebt om over te zagen moeten jullie nu handelen.

Zorg dat Nederlands de voertaal blijft in hoger onderwijs of binnen kort weigeren hoger opgeleide nieuwkomers nog Nederlands te leren, omdat het er toch niet toe doet.

Hoe zou je zelf zijn als het hoger onderwijs in het Engels is en de communicatie op het werk vaak ook en de caissière in de AH schakelt ook over op Engels. En je wil dat je kind ook nog Farsi kan spreken met de grootmoeder.

En dan zal het snel gaan en zit de "gewone Nederlander" zonder talenknobbel met een huizenhoog probleem omdat hij niet aan de bak geraakt in Nederland.



Dus actie mensen. Je kan natuurlijk ook kiezen om te emmeren over de taal van een nieuwkomer op een forum. Zovéééééééél makkelijker.
Ik heb mijn best gedaan en kom tot de conclusie dat ik zo'n 7 minuten van mijn leven verspeeld heb.



Zit daarin dan de overeenkomst?



En al snap ik er geen bal van, de enige tip die ik heb: betaalde sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 11 oktober 2016 @ 09:34:

Effie off-topic:

Wat de taalpolitie betreft:

Jullie wonen grotendeels in Nederland.

Jullie hoger onderwijs wordt binnenkort of misschien nu al grotendeels in het Engels gedoceerd. Excuseer: In slecht Engels.



Als je wil dat je binnen 10 jaar nog iets hebt om over te zagen moeten jullie nu handelen.

Zorg dat Nederlands de voertaal blijft in hoger onderwijs of binnen kort weigeren hoger opgeleide nieuwkomers nog Nederlands te leren, omdat het er toch niet toe doet.



Helemaal mee eens! Ik zat zelf in het hoger onderwijs, en daar is de trend helemaal om op Engels over te gaan. Ik zie er wel de voordelen van, maar ik vind dat alles (ook) nog steeds in het Nederlands gegeven moet worden. Gewoon omdat we in Nederland zijn, dat is al reden genoeg.



Maar verder mogen we weer on topic, hoor. TO, hoe gaat het inmiddels? Heb je wat aan de reacties hier?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven