Nieuwe printer advies

09-10-2016 17:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een goede tip voor mij?



Onze 3-in-1 printer heeft het begeven en nu moet ik op zoek naar een nieuwe. Helaas verkopen ze niet meer hetzelfde oeroude type.



Wie weet welke 3-in-1 printer goed is én waarvoor je ook B-merk cartridges kunt kopen? Ik zie namelijk vooral op tegen de dure cartridges van de nieuwste printers.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Geen HP! Die accepteren momenteel alleen eigen inkt.



Volgens mij is brother een goed alternatief, heb zelf alleen geen ervaring mee.
HP heeft een paar weken geleden een code ingevoerd waardoor je geen eigen inkt meer kon gebruiken, maar door de hevige protesten wereldwijd hebben ze dat terug gedraaid en nu kan het weer.
Ik heb ook onlangs een nieuwe moeten kopen en wat mij tegenviel is dat er nog amper goedkope modellen zijn die een papierlade hebben. Tegenwoordig hebben ze allemaal zo'n klepje waar je dan zelf papier op moet leggen, ik vind dat helemaal niks. Heb uiteindelijk gekozen voor een HP, maar zou niet durven zeggen of daar B-merk inkt in kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een laserprinter kopen. Initieeel duurder, maar veel degelijker en goedkoper in gebruik.



Brother werkt goed.
Alle reacties Link kopieren
Een laserprinter is privé toch alleen te doen als je alleen zw print?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar een brother kijken, zeer goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, geen hp iig.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 09 oktober 2016 @ 19:22:

Een laserprinter is privé toch alleen te doen als je alleen zw print?



Ik heb zelf idd een zwart/wit-laserprinter. Een brother, voor 79 euro. Inmiddels 9 jaar oud, en werkt perfect.



All-in-one laser + scanner:

Brother DCP-1510: zwart-wit, 65 euro

Samsung SL-C480: kleur, 195 euro
Alle reacties Link kopieren
Ik koop zelf altijd Canons omdat die fotos mooi en lang houdbaar print (met de originele inkt). Goedkope inkt is kwalitatief echt minder.

Verder zou ik in elk geval een Wifi printer nemen, een model met papierlade en liefst ook een sheetfeeder voor als je veel moet kopieren/scannen. En de optie ldubbelzijdig printen gebruik ik ook vaak. Dat scheelt enorm veel papier. Koop zeker ook een model met elke kleur inkt apart, anders verspil je veel inkt (als 1 kleur op is moet je alles vervangen).
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd een echte aanhanger van HP geweest doch zal deze nu echt nooit meer kopen.

Ze zeggen hun actie van een paar weken ongedaan te gaan maken maar wie zegt mij dat ze volgend jaar niet eenzelfde actie uithalen en die niet meer terugdraaien ?



Nu zou ik kiezen voor een Canon.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hier al jaren Brother, met inkt via eBay uit Duitsland voor minder dan €1 per cartridge ipv bijna €10 per stuk origineel.



Bij familie exact dezelfde aangeraden en nu kopen we samen de inkt in :-)
Hoe vaak ga je hem gebruiken? Wat print je vooral? En wat is het budget?



Brother is sowieso een heel goed merk. HP zou ik niet echt aanraden, dan beter Canon...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed, rozenwater. Ik betaal liever niet meer dan 15,- voor een setje cartridges en print meestal z/w tekst en soms een kleurenfoto.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Canon en ben goed klaar met het ding. Als ik scan kan hij daarna niet meer printen: als ik dan iets wil printen, zegt de laptop dat de printer offline is, terwijl hij toch echt goed ingesteld en online staat. En je betaalt je scheel aan cartridges. Ga eens kijken wat het scheelt via ebay.de. Bedankt voor de tip!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Heb je de Canon mg5350 ? Dat is idd geen aanrader, heb er soortgelijke problemen mee. Mijn andere Canons waren altijd prima.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 11 oktober 2016 @ 09:28:

Heb je de Canon mg5350 ? Dat is idd geen aanrader, heb er soortgelijke problemen mee. Mijn andere Canons waren altijd prima.Mg3500. Ik word er gek van!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft dat offlne probleem te maken met een dynamisch ip adres. Weet alleen nog niet hoe dat op te lossen, ben er wel mee bezig.

edit: ik kom er niet uit
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven