Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
quote:RikM schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:

[...]



O, dus jouw bullshitdetector ging ook af?



Ik geloof er geen reet (poep) van. Welke man gaat nou uitgebreid zijn ontmaagding zitten beschrijven op een forum? Het klinkt alsof het door een vrouw is geschreven.Ik denk dat TO ook iemand kent die iemand kent die P heet.
Alle reacties Link kopieren
Wel geinig dat de zure reacties vooral van de mannen komen. Hmm. Ik vraag me af waardoor dat komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis nu twee dingen. Who the hell is P en hoeveel mannen hebben hier dan zuur gereageerd?
quote:Geelheer schreef op 04 oktober 2016 @ 20:34:

Wel geinig dat de zure reacties vooral van de mannen komen. Hmm. Ik vraag me af waardoor dat komt.

Oh. Heel simpel. Waar je mee omgaat word je door besmet

(En de "ongeloofwaardige" reacties komen niet alleen van mannen hoor)
quote:Corona67 schreef op 04 oktober 2016 @ 20:47:

[...]



Oh. Heel simpel. Waar je mee omgaat word je door besmet

(En de "ongeloofwaardige" reacties komen niet alleen van mannen hoor)wat??? Ben ik besmet?
quote:Nicotientje schreef op 04 oktober 2016 @ 20:51:

[...]



wat??? Ben ik besmet?

Neeheeeee



Jij bent besmettelijk
quote:Corona67 schreef op 04 oktober 2016 @ 20:53:

[...]



Neeheeeee



Jij bent besmettelijkMij een beetje by proxy voor zure visgleuf uitmaken ? Jij durft!
quote:Nicotientje schreef op 04 oktober 2016 @ 20:56:

[...]



Mij een beetje by proxy voor zure visgleuf uitmaken ? Jij durft! Tsss dat insemineer jij gewoon.
quote:Corona67 schreef op 04 oktober 2016 @ 21:01:

[...]



Tsss dat insemineer jij gewoon.Ja, dat heb je goed gelezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 04 oktober 2016 @ 20:04:

[...]



Dan heb je het toch goed gespeeld. Ik hoop dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan en dat ze het wachten waard was! Dat de zin om te proberen afneemt lees ik op dit forum trouwens vooral in een ander topic over Tinder en daten...Hartelijk bedankt. Ik hou het hier wel voor bekeken nu. Heb andere dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 04 oktober 2016 @ 23:21:

[...]





Hartelijk bedankt. Ik hou het hier wel voor bekeken nu. Heb andere dingen te doen.Gelijk heb je! Veel plezier met je vriendinnetje. Gaat wel goed komen denk ik zo....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vertellen, ik heb het ook pas voor de eerste keer gedaan met de vrouw waarmee ik nu getrouwd ben en dat heb ik haar gewoon verteld, ze was verrast maar dat haalde bij haar gelijk al een paar vragen weg, niks aan de hand gewoon vertellen
Wie zijn weg kent, zal niet van zijn pad afwijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Quadmanx schreef op 12 oktober 2016 @ 15:41:

Gewoon vertellen, ik heb het ook pas voor de eerste keer gedaan met de vrouw waarmee ik nu getrouwd ben en dat heb ik haar gewoon verteld, ze was verrast maar dat haalde bij haar gelijk al een paar vragen weg, niks aan de hand gewoon vertellen Wil je er een bitterbal bij?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
zoenen en nadenken gaan niet samen. Je moet bij sex en zoenen gewoon verstand op nul zetten. Als ik over tongzoenen ga nadenken komt het voor mij ook "ingewikkeld" over. Zoenen en de tong erbij... dat soort dingen gaan gewoon vanzelf.





Succes
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, je hebt duidelijk wel wat gehad aan de adviezen die hier gegeven werden. Dat gaf haar blijkbaar voldoende houvast om zelf dan maar de controle te nemen.

Qua beschrijving, ik herkend dat type schrijven wel, komt ook wel overeen met het beeld dat ik vormde bij jouw karakter, inderdaad, veel theorie kennis, dus is de beschrijving ook verwoord als sommige geschreven theorie bronnen.

Hopelijk verloopt het leerproces voorspoedig en weet zij jou goed aanwijzingen te geven en kan jij die ook goed oppakken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven