TELE2 ja of nee?

29-09-2016 23:57 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt...



Ik wil overstappen naar Tele2 omdat hun goedkoop zijn <3. Alleen ben ik bang dat ik er aan vast zit en dat het dan niet goed werkt :S



Tele2 (via glasvezel en mobiele telefoon) zijn jullie er tevreden mee of niet?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook tele2 via de adsl. Goedkoopste internetpakket. Wij kijken vrij weinig tv maar wel veel netflix en online games. We kunnen allemaal tegelijk wat doen via internet en het blijft snel.

Bij het aansluiten had ik wel problemen maar nadat ik de klantenservice had gebeld hebben ze alle mogelijke oorzaken met mij nagelopen en bleek dat ik een kabeltje verkeerd had aangesloten.

1 keer hebben we een storing gehad van een paar uur en dat was het.

Voor €35 per maand zijn wij dik tevreden.
anoniem_182438 wijzigde dit bericht op 30-09-2016 11:32
Reden: Geen kabel maar adsl
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de klantenservice heel slecht.



Als je geen mobiel abonnement hebt bij ze is er alleen een betaald nummer voor de klantenservice of een slechte computerchatservice
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Mobiel heb ik al meer dan 20 jaar van Tele2. Zegt genoeg denk ik. Klantenservice is altijd keurig en helpen mij uitstekend bij een nieuwe keuze voor een toestel. Snelheid van het internet is altijd goed. En de prijs is nog beter! Ik ben fan van Tele2!
quote:tantejo schreef op 30 september 2016 @ 22:03:

Mobiel heb ik al meer dan 20 jaar van Tele2. Zegt genoeg denk ik. Klantenservice is altijd keurig en helpen mij uitstekend bij een nieuwe keuze voor een toestel. Snelheid van het internet is altijd goed. En de prijs is nog beter! Ik ben fan van Tele2!Volgens mij bestaat tele2 mobiel pas sinds 2001? Sinds 2003 pas mobiel Internet. Mijn ervaring met klantenservice is zwaar kloten weten totaal niet wat ze zeggen.
Gewoon even ervaringen en beoordelingen lezen op Google ben je snel genezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf al een hele tijd abbonementen bij tele2 voor mijn telefoon. Op zich ben ik tevreden, alleen sinds de laatste tijd is mijn datagebruik ontzettend hoog, terwijl ik hetzelfde doe als eerder.. zeer vreemd.
Tel wat je hebt, niet wat je mist
Ik zou ook eens kijken naar Fiber. Die zijn ook niet zo duur en zijn qua internet in ieder geval goed.
Alle reacties Link kopieren
Nu voor de 2e keer alles in 1 van Tele2 en ben er erg tevreden over. Klantenservice is top, verbinding ook.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al jaren alles van Tele2 (ook mobiel) en zijn heel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst bedankt voor jullie reacties <3



Aii shit, ik kon even een tijdje niet inloggen op het forum. Ik zie nu pas de negative reacties over tele2 en de 24e in de avond stap ik over. Ze sturen me van te voren het apparatuur en ik krijg van hun een mail en sms als ik het kan aansluiten.



Ik heb glasvezel van tele2, de meeste zeggen dat glasvezel wel stabiel is. Ik weet niet of jullie kabel of glasvezel hebben??

De man die ik heb gesproken van Onsbrabandnet begreep dat ik overstap vanwege de hoge kosten. Hij gaf aan dat glasvezel normaal gesproken geen problemen moet opleveren. Bij adsl en kabel wel altijd veel problemen, die verbindingen zijn niet stabel en kunnen snelheid verliezen.



Nja, ik hou mn hart vast en ik hoop dat alles goed gaat ermee. Kunnen jullie me laten weten of jullie kabel/adsl/glasvezel hebben van Tele2?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon kabel alles-in-1 pakket. Had wel voor glasvezel kunnen gaan maar zo vreselijk veel doe ik niet op internet dat ik de hogere snelheid nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de negatieve reacties heb ik een tijd geleden de gok genomen (adsl via Tele2).

Het aansluiten ging goed en ik werd per stap goed op de hoogte gehouden met mails e.d..

Bij mijn verhuizing duurde het oversluiten een dag langer dan afgesproken.

Dit lag volgens de klantenservice aan KPN waar ze van afhankelijk waren.

Daar werd ik overigens vriendelijk te woord gestaan en er werd de tijd genomen om mij uit te leggen hoe het zat.

Tot noch toe valt het mij alleszins mee en ben ik tevreden.

Ik hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen.
Alle reacties Link kopieren
Net weer bijna een uur met ze aan de telefoon gehangen omdat het mis blijft gaan en we onterechte rekeningen blijven krijgen.. Hebben nog niet eens internet hou op hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 30 september 2016 @ 07:04:

[...]



Ik ook. Glasvezel, tv en internet, vast en mobiel, privé en zakelijkVolgens mij is glasvezel bij hun beter dan kabel/adsl. Ik was ook benieuwd naar ervaringen via glasvezel Nja 24e in de avond word ik omgezet, ik ben benieuwd of het gaat werken.
Alle reacties Link kopieren
Ík was mn ontevredeen over hun klantenservice, zie mijn eerdere post hier.



Dat klote internet was kabel maar de grootste ergernis was de klantenservice
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe pakket op tijd gekregen, mail & sms om te activeren waren ze te laat mee. Gebeld zelfde dag sms & mail dat internet is geactiveerd. Klantenservice netjes. Ook geen wonderen verwachten van een van de goedkoopste internet en tv aanbieders.



Mijn huidige internet loopt nog een maand, daarna sluit ik nieuwe modem aan van Tele2 want ik moet een draadje doorknippen en erin in de router steken had ik begrepen omdat ik een oude aansluiting heb in mijn huis.



Ik hooop dat het allemaal mee valt ^_^
Vroeger Tele2, drama. Nu Ziggo. Ook niet perfect maar zoveel beter...



Tele2 werkt wellicht bij sommige mensen prima maar het is en blijft een goedkope provider en dan moet je niet teveel verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven