Online fotoboek uploaden

13-10-2016 23:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een aankomend jubileum ben ik een fotoboek aan het maken bij de Hema.

Het boek is nu klaar, 60 pagina's, gemiddeld een stuk of 6 foto's per pagina en nog tekst.

Vanmiddag om 16.00 uur ben ik begonnen met uploaden, en daar is-ie nu nog steeds mee bezig.

Er is wel een balk in beeld (geen balk die langzaam volloopt maar, jee hoe leg je dat uit? een gekleurde balk met beweging in) dus het lijkt me niet dat de boel is vastgelopen.

Volgens Ziggo heb ik een uploadsnelheid van 15 mbps.

Ik durf 'm eigenlijk niet uit te zetten, hoop stiekem steeds dat het nu echt zo klaar is.

Maar is dat realistisch?

Kan het zo zijn dat er echt 8 uur voor nodig zijn om alles in het laden? Komt het goed?
Inmiddels ben je vast wel klaar (of de pagina is vastgelopen). Hema duurt in mijn ervaring ook heel lang. Hoe groot zijn je foto's per stuk? Dat kan natuurlijk schelen. Albelli is wel een heel stuk sneller (mijn ervaring dan).
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 14 oktober 2016 @ 09:12:

Inmiddels ben je vast wel klaar (of de pagina is vastgelopen). Hema duurt in mijn ervaring ook heel lang. Hoe groot zijn je foto's per stuk? Dat kan natuurlijk schelen. Albelli is wel een heel stuk sneller (mijn ervaring dan).Haha, ik ben inderdaad klaar. De laptop heeft de hele nacht aangestaan, maar vanmorgen was hij nog bezig. Toch maar uitgezet en het boven op de pc geprobeerd. Binnen 3 minuten klaar.
Mooi zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven