Iphone in het water laten vallen

13-10-2016 20:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Super dom, maar mijn iphone is net in het water gevallen.



Als de sodemieter dat ding eruit gehaald en zo goed als het kon hem droog gemaakt. Wonderbaarlijk maar waar.. Alles werkt voor zo ver nog! Hij is niet uitgevallen. Wifi, 4g, geluid, touchscreen werken ook nog zonder problemen.



Maar ja.. Ding heb toch in het water gelegen. Wat is nu verstandig om te doen.. Ik durf hem niet aan de stroom te leggen of uberhaubt uit te zetten. Ben bang dat die dalijk alsnog de geest geeft.



Wat zouden jullie doen, bak rijst? 24 uur niet aankomen?
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Toch uitzetten, laten drogen en dan in bak rijst. Tenzij het een iPhone7 is, die zijn goed waterbestendig en dus waarschijnlijk gewoon ok.
Welke iphone heb je? Als je de 7 hebt dan kan die daar tegen las ik
Uit zz en in een bak basmati.
Ik had dat laatst met mijn 6s. Hij doet het nog steeds

Niet in de rijst oid gehad en gewoon opgeladen.
Alle reacties Link kopieren
Uitzetten en in de rijst. http://www.iculture.nl/ti ... de-vocht-iphone-oplossen/
Alle reacties Link kopieren
Dat hij het nu nog doet zegt niet zoveel, het is zaak dat er geen onderdelen gaan roesten, want dan houd hij er vanzelf mee op.

Dus uitzetten, in een bak rijst en heel veel geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het is een iphone 6. Jammer genoeg dus niet waterbestendig !



Zal hem dan toch maar uitzetten en in een bak rijst doen. Hoelang moet ik hem daar in houden?
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet de simkaart er uit te halen zodat dat klepje ook kan drogen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn iPhone 5 ooit in de wc laten vallen. Hij deed wel raar, scherm reageerde slecht. Uitgezet, 24u in de rijst gelegd en daarna weer aangezet. Heb hem nog zeker een jaar gewoon gebruikt, alleen de lens van de camera was vies geworden aan de binnenkant waardoor ik wazige foto's kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Heel snel uitzetten uit elkaar halen en laten drogen.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:dance01 schreef op 13 oktober 2016 @ 23:20:

Heel snel uitzetten uit elkaar halen en laten drogen.Een iPhone kan je niet uit elkaar halen.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem net uit de rijst gehaald en weer aangezet. Nieuwschierigheid won het, hij doet het tot nu toe nog goed !



Hij ligt nu weer terug in de rijst voor ik over ga tot opladen
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2016 13:58
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven