Horizon go kijken in het buitenland

14-10-2016 11:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



wij gaan deze herfst nog even een weekje weg maar vorige keer kon ik helemaal niks meer kijken uit NL. Nu hebben we ook horizon tv met de app en hoorde dat dit ook niet werkt. ook wil ik gewoon NL tv en kijken (jaja ik ben dan op vakantie maar wil in de avond gewoon mn dingen kijken)



Hoe verder? heb een ipad. :):)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de volgende dag op uitzendinggemist kijken, dat is de makkelijkste optie. Programma's op de publieke uitzending gemist kun je wel in het buitenland kijken. Of je neemt een VPN tunnel. Kan zijn dat je daar wat voor moet betalen.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft te maken met de rechten van het land waar je in bent. Dat zien ze aan het IP-adres waar je mee inlogt. In het buitenland zal dat altijd een buitenlads IP-adres zijn ja. Werkt ook zo op Netflix etc. Zelfs uitzendinggemist zou wel eens niet kunnen werken.

Dan moet je inderdaad maar aan de VPN verbindingen etc.
Alle reacties Link kopieren
Horizon werkt idd niet.

Ik gebruik dan altijd de app van uitzending gemist en de RTL app, die werken wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:wild-r0se schreef op 14 oktober 2016 @ 11:40:

Het heeft te maken met de rechten van het land waar je in bent. Dat zien ze aan het IP-adres waar je mee inlogt. In het buitenland zal dat altijd een buitenlads IP-adres zijn ja. Werkt ook zo op Netflix etc. Zelfs uitzendinggemist zou wel eens niet kunnen werken.

Dan moet je inderdaad maar aan de VPN verbindingen etc.Het leuke van Netflix in het buitenland is dat je opeens andere films en series kan kijken dan hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:janneke44 schreef op 14 oktober 2016 @ 12:09:

Horizon werkt idd niet.

Ik gebruik dan altijd de app van uitzending gemist en de RTL app, die werken wel.Alleen voor de programma's waarvan de omroepen de rechten hebben om dat overal te laten zien. Aangekochte series/films of programma's van onafhankelijke producenten zijn niet altijd te bekijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 14 oktober 2016 @ 12:10:

[...]





Het leuke van Netflix in het buitenland is dat je opeens andere films en series kan kijken dan hier.Klopt! Nog nooit kunnen gebruiken in het buitenland, maar vind het leuk dat dat zo kan.
www.hebikietsgemist.nl
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel, maar dan moet je op je tablet/iPad een VPN app installeren die jouw locatie-informatie via Nederland routeert. Opera's VPN app werkte bij mijn vakantie wel redelijk. Soms echter detecteert de server van Horizon/Ziggo toch dat je via een VPN service werkt en dan stopt de stream ineens. Je moet dan de Horizon app en de VPN app afsluiten, opnieuw opstarten en opnieuw proberen of je je serie/film kunt kijken. Soms zelfs een paar keer herhalen voordat het werkt (uiteindelijk start 'ie elke keer wel weer, maar ik heb 'm wel 'ns een keer of 10 opnieuw moeten starten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven