Ervaringen TrendingZ?

14-10-2016 18:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met TrendingZ?



Ik zit erover te denken om m aan te schaffen, maar ik kom nog weinig ervaringen (positief of negatief) tegen...

Zijn de films en series bijvoorbeeld up to date?

Is de installatie eenvoudig?

Welk type zou je dan kiezen?



Alvast bedankt!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Volgensmij is streamen vanaf een onbekende bron hartstikke illegaal. Als je dan toch illegaal bezig bent zou ik er al helemaal geen geld voor neerleggen.



Maarja, ik heb zo'n ding niet dus ik kan je vraag niet beantwoorden. Ik zou het ook niet kopen, want de popiejopietaal op de site staat me tegen.
Is dit een dubieus alternatief voor Netflix?



Lijkt me niet handig. Netflix werkt bijvoorbeeld ook op mobiele apparaten en buiten de deur. Maandelijks opzegbaar en veel aanbod dat gewoon te vinden is voor je het aanschaft.
Dit is natuurlijk niet legaal...
quote:ZombieQueen schreef op 14 oktober 2016 @ 18:46:

Dit is natuurlijk niet legaal...Wat precies niet?
Alle reacties Link kopieren
Niet legaal? Oh..... Hoe weet je dat?



Ik heb Netflix en leek me een waardige tegenhanger aangezien Netflix soms wat kan achterlopen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Je betaalt voor het kastje, niet voor de films/games die ze met software streamen. Wat je betaalt gaat hoogstwaarschijnlijk niet naar de artiesten.
http://www.computeridee.n ... ent-aanval-op-mediaboxen/



Grappig genoeg zeiken die lui nu nooit over de veel te dure tickets inlcusief water en popcorn waar voor je een Maybach kunt kopen na tien jaar bioscopen bezoeken en de veel te dure extra speciale dvd's te kopen.
quote:Bugs_Bunny schreef op 14 oktober 2016 @ 18:48:

[...]



Wat precies niet?



Het streamen. Het is een Android kastje wat streamt via Kodi. Nu wordt streamen nog niet gestraft in Nederland. Maar dat betekent niet dat het legaal is.



Het kastje kost geld, voor het streamen betaal je helemaal niks. Dat is dan ook een beetje logisch nadenken dat het niet helemaal zuiver is.
quote:ZombieQueen schreef op 14 oktober 2016 @ 20:02:

[...]





Het streamen. Het is een Android kastje wat streamt via Kodi. Nu wordt streamen nog niet gestraft in Nederland. Maar dat betekent niet dat het legaal is.



Het kastje kost geld, voor het streamen betaal je helemaal niks. Dat is dan ook een beetje logisch nadenken dat het niet helemaal zuiver is.Als het niet gestraft wordt, wordt het gedoogd of is het legaal. Dus doe dat logisch nadenken eens en vertel wat het is?
quote:Bugs_Bunny schreef op 14 oktober 2016 @ 20:10:

[...]



Als het niet gestraft wordt, wordt het gedoogd of is het legaal. Dus doe dat logisch nadenken eens en vertel wat het is?



Sinds twee jaar is het downloaden vanuit onbekende bronnen verboden in Nederland. Het wordt alleen nog niet gehandhaaft, maar daar kunnen we op wachten wanneer dat wel gebeurt.



Streamen zelf is niet illegaal, want het bestand wordt immers niet opgeslagen.

Maar zoals bij Popcorn Time en ook Kodi komen de meeste streams vanuit het torrent protocol / torrent add ons. En torrents zijn dus wél illegaal, wat het gebruik van Kodi dus ook illegaal is.



In ieder geval Brein maakt zich er hard voor dat het verbod wordt gehandhaaft. Voor nu geeft het nog geen probleem, maar in de toekomst kan het dus wel voor onder andere schadeclaims zorgen.
Brein maakt zich voor vanalles hard maar is nooit een goede bron van eerlijke informatie geweest. Ze dienen een duidelijk belang.



Streamen is niet illegaal zeg je, daarmee is een box due streamt dus niet illegaal. Je logisch denken hapert kennelijk wat op de feiten
quote:Bugs_Bunny schreef op 14 oktober 2016 @ 21:58:

Brein maakt zich voor vanalles hard maar is nooit een goede bron van eerlijke informatie geweest. Ze dienen een duidelijk belang.



Streamen is niet illegaal zeg je, daarmee is een box due streamt dus niet illegaal. Je logisch denken hapert kennelijk wat op de feiten



Lees eens mijn post beter. Op die mediaplayers streamt Kodi met torrent protocol / add ons en dat is wel illegaal. Want dan download je vanuit onbekende bronnen en dat is verboden sinds 2014 in Nederland.



Ik zeg nergens dat ik Brein als bron heb gebruikt. Ik zeg alleen dat zij druk zijn om het verbod te laten handhaven. En dat het nu afwachten is wanneer Nederland naar het verbod gaan handelen.
En daar om tweede tablet/laptop met orbot, orfox en duckduck.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven