Vriendin wil dat ik me laat besnijden

16-10-2016 10:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Robert en man van 38 jaar oud. En m'n nieuwe vriendin wil perse dat ik me laat besnijden. Maar ik ben bang dat m'n eikel minder gevoelig word en dat ik niet meer zal kunnen masturberen. En dat andere mensen dan rare ogen gaan trekken als ik bv op 't naaktstrand ben of als ik ga naakt zwemmen. Of naar de sauna ga. want ik zou me dan best wel een beetje schamen.



Vriendelijke groeten,



Robert

wat is het beste

Totaal aantal stemmen: 55

besneden (31%)
onbesneden (69%)
Alle reacties Link kopieren
Nou dan doe je dat toch gelijk. Heb je geen afspraak gemaakt voor komende week, heb je er mooi tijd voor...
Kolere, tis wel een behoorlijk issue voor je hè?
quote:Robert65 schreef op 16 oktober 2016 @ 11:25:

[...]



Ik hoef geen huiswerk meer te maken ben al lang van school af. Ik ben een 38 jarige man weet je. Ik werk voor een bank.





Nee, dat is als je in je bedje ligt te dromen robert, jokkebrok van me.

Ik denk eerder dat jij een pukkelige puber bent met een puistje wat een piemeltje aan het worden is. Dat is natuurlijk ook super spannend, snap ik best.

Nou, hup naar opa en oma of huiswerk maken jongeman anders zetten je ouders het internet nog uit!
Ik zou me meer zorgen maken om het terugvinden van je ballen, TO, want die ben je overduidelijk kwijt.



Een stuk van je lijf laten amputeren omdat iemand anders dat wil? Really?
Alle reacties Link kopieren
Heb jij geen eigen wil Robert?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 11:41:

Ik zou me meer zorgen maken om het terugvinden van je ballen, TO, want die ben je overduidelijk kwijt.



Een stuk van je lijf laten amputeren omdat iemand anders dat wil? Really?Pas maar op, straks heb je weer een dickpic
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 11:45:

[...]





Pas maar op, straks heb je weer een dickpic
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je nog een oom met goed advies
Iemand zit hier serieus te overpeinzen of er niet toch een besnijdenis plaats moet vinden omdat zijn vriendin dat persé lijkt te willen? Werkelijk?



Er is geen enkele medische noodzaak wat als mogelijk vóór zou kunnen meespelen. Dus niet doen. Er kunnen inderdaad grote nadelen door ontstaan. Hoeft niet, maar kan zeer zeker wel. Precies die nadelen die je opneemt, zoals een ongevoeligere eikel, masturberen kan niet meer op de manier waarop je gewend bent. En bij een operatie ís er altijd een kans dat het ernstig misgaat.



Daarnaast wíl je het zelf ook niet. Ik zou de vriendin dumpen, want ze is niet goed bij haar paasei dat ze wil dat jij dit voor haar doet. En ik zie ook niet echt waarom je dit ook maar zou willen overwegen?



Waarom wil je dit uberhaupt overwegen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Wat Amand en Highlander zeggen natuurlijk.



Vreemde poll, je maakt toch zelf wel uit wat er met je lul gebeurt? Dat heeft niks met de gemiddelde voorkeur voor dit of dat te maken.



Een vrouw die aan mijn lul wil laten snijden krijgt direct een enkeltje door de buitendeur.
quote:Robert65 schreef op 16 oktober 2016 @ 10:46:

[...]



Dus als je vriend niet besneden is zou ie 't voor je moeten laten doen.Wat is dat voor achterlijke conclusie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven