Vriendin Den Haag

30-09-2016 20:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Nu maar eens via deze weg! Ik merk de laatste tijd dat veel van mijn vriendinnen druk zijn met vriendjes, werk etc! Ik ben zelf nog wel van leuke feestjes, lekker drankjes doen in de stad of gewoon random gekke dingen doen. Ik vind het vooral leuk als het lekker spontaan kan en je niet alles hoeft te plannen.



Ik ben zelf sociaal, avontuurlijk, open-minded, spontaan en een echt flirt. Zou leuk zijn als jij ook een beetje zo bent



Lijkt mij in ieder geval leuk om nieuwe mensen te leren kennen via deze weg! Oh ik ben zelf 29!



Liefs x
Alle reacties Link kopieren
He hoi. Ik wilde je een privé berichtje sturen, maar dat lukte niet. Hier ook een avontuurlijke 29er die best sociaal is en binnenkort verhuisd naar den haag. Lijkt mij leuk om vast een aantal leuke mensen te leren kennen. Groetjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PM gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Klinkt leuk je oproepje lijkt me leuk verder te mailen

Ik kom uit Zoetermeer en ben 34 jaar.

Ik hou wel van een feestje , festivals en borrelen.

Hoor graag van je. Geen idee hoe je een pb stuurt?!

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi chick01, ik had je verhaaltje zo zelf kunnen schrijven haha. Kan je mij een pbtje sturen? Leuk! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Wanderlust!



Jeeh! Leuk! Je moet even in je instellingen aanzetten dat je persoonlijke berichten kunt ontvangen! Dan kan je mij ook een persoonlijk berichtje sturen!



xx
Alle reacties Link kopieren
Haaai,



Hier ook iemand in hetzelfde schuitje, woon ook in omgeving Den Haag. 28, en altijd in voor wat leuks en wie weet er een leuke vriendschap aan over houden.



Liefs,

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hi Sanne!



Waar woon je precies? Liefs x
Alle reacties Link kopieren
In Rijswijk, naast Den Haag.
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Net nieuw op deze site en al enthousiast. Even kijken of het werkt om dit berichtje te plaatsen. De post is al veel ouder, dus ben benieuwd! Lijkt me leuk om eens een kop koffie te drinken of de stad in te duiken!



Annemieke
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen week in Den Haag komen wonen dus lijkt me ook gezellig om een keer met wat meiden af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annemiek, Kirsten en Blij-ei! Willen jullie aansluiten bij "ons" clubje in den haag? We zijn nu met zijn zevenen variërend in leeftijd van 21 tot 33. Sommige hebben elkaar al een paar keer gezien en we willen volgende week weer afspreken. Bij interesse mag je me een PB sturen :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh, jokkebrok! Ik ben al hartstikke 38, maar lief dat je denkt dat ik hooguit 33 ben
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
sterker nog, ik dacht dat je 21 was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven