Nieuwe mensen leren kennen/ vriendinnen gezocht Enschede

26-07-2016 12:21 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben op zoek naar vriendinnen/ nieuwe mensen in Enschede om eens wat leuks mee te ondernemen. Bijvoorbeeld terras, bioscoop, winkelen, gezellig kletsen, naar een evenement in de stad, thee drinken of een keer de kroeg in.

Ik ben 34, werk fulltime als secretaresse, woon samen met mijn vriend. Vrienden en vriendinnen wonen wat verder weg of zitten liever thuis. Het lijkt mij leuk om hier wat nieuwe mensen te leren kennen.



Lijkt het je wat, reageer dan. Wellicht kunnen we een keer wat (met meerdere mensen) afspreken.
Volg je hart, want dat klopt...
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik kom via via bij dit bericht. Kan ik nog aanhaken? Ik kom ook uit Enschede, ben 34 jaar en het lijkt mij ontzettend leuk om wat af te spreken. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carpediem2,



Je mag mij wel een pb-tje sturen met je mobiele nummer als je dat geen probleem vindt, dan zorg ik dat je in onze appgroep komt! :-)

We zijn nu met een stuk of 8, geloof ik. Ben de tel ondertussen een beetje kwijt...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Heb je mijn berichtje ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Naam ook doorgegeven. Weet niet of je een melding ervan krijgt
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik woon in Almelo maar zou graag willen meedoen, vervoer geen probleem.

Ben ook op zoek naar meer sociale dingen, gezelligheid enzovoort. Ik zou dus graag in de groep komen.



Ik ben 41 (lijk en gedraag me jonger, haha) en werk als inkoopadviseur fulltime in Zwolle. Doordat ik veel thuiswerk kan ik mijn uren goed indelen. Dus ook overdag zou ik best eens kunnen



Ik hoor het graag!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven