Meiden gezocht in Amersfoort 28-36 jaar

17-10-2016 20:08 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ben jij ook van het spontane afspreken en lekker ondernemend? Lees dan verder.

Ik zoek nieuwe contacten in mijn woonplaats Amersfoort. Ik woon hier nu een jaar en ik mis het spontane afspreken heel erg. Wat er moet gebeuren, maakt niet veel uit. Keertje bios, ontbijtje bij de Hema, struinen in de Ikea of lekker shoppen, sportieve uitdaging of juist lekker niksen met een bakje koffie.



Ik werk fulltime, ben 33 jaar en ben wel van de stoerdere dingen. Dus haken, koekjes bakken of spirituele zaken zijn niet aan mij besteedt. Eerder een cursus windsurfen bij Harderwijk, bootcamp of een festival bezoeken.



Laat wat van je horen.
Alle reacties Link kopieren
Hee Linda,

Ik ben woonachtig tussen Utrecht en Amersfoort in en ben zelf ook meer van de stoerdere dingen (al haak ik wel).



Maar daarnaast wakeboard en squash ik en werk ik praktisch fulltime in de ICT. Ben daarnaast moeder van een dochter, alleen ik pas niet in jouw leeftijdsprofiel :-) (Ik ben veertig, maar niemand die mij deze leeftijd geeft)



Als de leeftijd voor jou geen probleem is zou ik het leuk vinden om te kijken of onze persoonlijkheid en interesses klikken! Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hi Linda!



Struinen door de Ikea? Lets GO! Zelf ben ik ook meer van het dingen ondernemen dan een cursusje breien volgen. Het lijkt me dolle pret om eens een wijntje te drinken!



Ik hoor wel van je. Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven