Verkopende partij reageert niet/traag?

18-10-2016 21:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
daantje24 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 16:06
97.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een 'gewone' makelaar gehad voor de verkoop, maar wat is er mis met Makelaarsland? Zijn gewoon mensen die er minder geld aan uit willen geven, maar het is nog steeds niet gratis hoor. Ik kan me echt niks voorstellen bij mensen die hun huis 'voor de lol' te koop zouden zetten.



En ja, ik vind je wel erg ongeduldig. Ik heb vorig jaar een huis gekocht in Amstersdam, en zelfs daar moest ik wel eens een dag of twee wachten voor ik een reactie kreeg, en bezichtigingen waren ook niet altijd binnen drie dagen of zo.

De koper van mijn oude huis deed zelfs meer dan drie weken over een bod, en ruim anderhalve week over een tegenbod. Die dacht waarschijnlijk ook dat ik dan wel lager zou gaan of zo. Echt, laat je niet zo opnaaien. Als je eenmaal een huis gekocht hebt, zul je nog heel vaak moeten wachten op heel veel mensen. Terwijl je ze allemaal behoorlijk veel geld betaalt en het hun werk is. Je maakt het jezef een stuk makkelijker door je daar niet te veel over op te winden.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 18 oktober 2016 @ 22:09:

Misschien zijn ze op vakantie, druk met werk, vandaag naar een begrafenis, ziek, weet ik veel.Of zoals een collega van me: plotseling te vroeg bevallen. Die hadden ook een boze aspirant koper aan de lijn, terwijl zij met een spoed-sectio en een veel te klein kindje in het ziekenhuis even iets anders aan hun hoofd hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven