Nieuwsgierig naar een vrouw...

19-10-2016 07:42 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik 35, woon samen in Amsterdam (geen kinderen). Tot op heden heb ik alleen ervaring met mannen en, helaas, zelfs nog nooit gezoend met een vrouw. Bij de keuze bisexueel of hetero, voel ik me het meest passen bij hetero. Maar ik ben al langere tijd nieuwsgierig.



Mijn vriend en ik hebben het er over gehad, hij snapt het en laat me hier helemaal vrij in.



In de ideale wereld loopt er een vrouw rond die op haar gemak dit 1 op 1 met mij wil verkennen. Maar hoe pak ik dit aan? Als ik zoek op internet kom ik al gauw bij parenclubs uit, maar daar heb ik (nu) geen behoefte aan. Een seks datingsite voelt als een stap te ver, ik heb geen haast met mijn ontdekkingstocht zeg maar. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee en goede tips?
Alle reacties Link kopieren
Naar een vrouwenkroeg? Het COC had vroeger ook flexibel avonden, geen idee of dat nog zo is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op girlongirlsecrets.com

Zij organiseren jaarlijks een ladiesnight precies voor vrouwen als jij, bi of nieuwsgierig naar vrouwen, veel hebben ook een relatie met een man. Je kunt via de website ook daten.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Wel eens wat geflirt met een vrouw, maar nog nooit verder gegaan helaas. Toch durf ik de stap ook niet te zetten naar zo`n avond.



Ik zou toch liever hebben dat het 'vanzelf' ontstaat. Op die avondjes ben je toch wel erg op zoek naar een vrouwenavondtuurtje, en dat vind ik niet zo leuk.
Feesten zoals Flirtation. Eens per jaar op het strand. Maar ook vaker in Rotterdam.

Pann feesten. Ook 25+.



Zijn genoeg vrouwen die dit willen uit proberen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik ga de websites en feestjes bekijken. Liefst zou ik ook willen dat het spontaan ontstaat maar denk dat al een paar jaar (af en aan) en tot nu toe gebeurd dat niet.



Moet zeggen dat ik als ik nu ga stappen ook niet kan zien of iemand daar voor openstaat. En ben meestal met vrienden die hier niet vanaf weten. Niet perse uit schaamte, maar voelt als iets wat ik zelf wil verkennen.



Zon feestje lijkt me best eng om alleen heen te gaan, maar goed overal het algemeen wordt niemand minder van angsten overwinnen
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Ik ben zelf 25. Heb weleens gezoend met meiden. Maar de fantasie om verder te gaan blijft me achter volgen. Wie weet !? ;)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2016 09:10
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jesss,

Ben net nieuw op dit forum en was ook geïnteresseerd in dit onderwerp. Ik las je verhaal en dat is echt zo herkenbaar...bijna mijn eigen verhaal. Ben 39 jaar, woon in Oost-Nederland. Mijn man vind het ook prima als ik contact zou hebben met een dame. Nooit gezoend of iets maar wel heel nieuwsgierig. Maar op internet of iets is een grote stap. Ben benieuwd welke stappen je nu gaat ondernemen? Zijn er nog andere topics die hierover gaan? Ervaringen?
Zo heel anders dan bij een man werkt dat toch niet?

Ik heb via internet ed nooit iets gevonden, maar wel irl, gewoon tegen het lijf gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig....zou willen dat het mij overkomt...misschien moet ik beter opletten;-) ik weet niet zo goed waar. En hoe weet je dan of zij ook interesse heeft?
Hoe weet je dat bij een man?
Alle reacties Link kopieren
Tja, gezien de meeste relaties tussen man en vrouw zijn is het lopen van een blauwtje monder groot. Je hoeft jezelf ook minder bloot te geven.

Als een man aan geeft geen interesse te tonen, dan is dat zo. Maar probeer ik iets bij een vrouw en die wijst me af.... nou dan weten bijna alle bekenden het van haar... en de wereld is klein.



Maar toch al een aantal reacties hier van gelijkgestemden... stuur elkaar een pbtje
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Hoi thanks...thanks!

Dat is ook wel zo idd. Er zijn best mensen die dit weten. Maar met een bekende...ik weet 't niet. Wel fijn om hier gelijkgestemden te ontmoeten. En een pb is natuurlijk welkom. Zijn er misschien vrouwen uit Oost Nederland?



Weet iemand hier nog andere topics die hier ook over gaan? Voel me hier wel thuis...;-))
quote:thanx schreef op 16 november 2016 @ 07:38:

Tja, gezien de meeste relaties tussen man en vrouw zijn is het lopen van een blauwtje monder groot. Je hoeft jezelf ook minder bloot te geven.

Als een man aan geeft geen interesse te tonen, dan is dat zo. Maar probeer ik iets bij een vrouw en die wijst me af.... nou dan weten bijna alle bekenden het van haar... en de wereld is klein.



Maar toch al een aantal reacties hier van gelijkgestemden... stuur elkaar een pbtjeDat laatste snap ik niet. Hoezo zou dan iedereen het weten? En je probeert toch niet zomaar iets?
Alle reacties Link kopieren
Denk in de zin van roddel oid? Een dorp is daar idd wel klein in.
Ik herken veel in jullie verhalen en ook ik had al heel wat jaren die nieuwsgierigheid naar een vrouw. 2 jaar geleden gebeurde het spontaan met een vriendenstel (trio vmv) ja, ik vond het geweldig



Afgelopen zomer zat ik met een kennis (vrouw) te praten op een terras en hoorde ik tussen de regels door dat ook zij van vrouwen hield (zij is al heel wat jaren getrouwd). Zij schreeuwt het absoluut niet van de daken, vindt het iets van hun samen (zij en man), en zij gaan beiden een paar keer per jaar naar een club. Hij gunt haar dat!



Ik moet je zeggen dat ik inmiddels al wel een soortemet van voelsprieten heb ontwikkeld en redelijk goed kan inschatten (in bijv. de kroeg) als een vrouw deze nieuwsgierigheid ook heeft. Kan het helaas niet zo goed onder woorden brengen hoe ik dat zie, dus ook geen tips vanuit mijn kant. Maar...........neem van mij aan dat je het echt gewoon in een kroeg oid kunt treffen
Alle reacties Link kopieren
Hihi toch maar even een account aangemaakt om te reageren. Lees normaal alleen maar mee. Heb in een ver verleden eens gezoend met een meisje ( zo lang geleden dus). Maar blijf nieuwsgierig. En yep moet of wil ik er wat mee? Denk dat die kriebel nooit uitzichzelf weg gaat.
Alle reacties Link kopieren
Best veel nieuwsgierigheid hier . Zo blij dat ik me heb aangemeld . Zijn er nog andere topics waar bischierige vrouwen komen? Mijn nieuwsgierigheid wordt alleen maar groter
quote:boogschutster1 schreef op 16 november 2016 @ 15:12:

Hoi thanks...thanks!

Dat is ook wel zo idd. Er zijn best mensen die dit weten. Maar met een bekende...ik weet 't niet. Wel fijn om hier gelijkgestemden te ontmoeten. En een pb is natuurlijk welkom. Zijn er misschien vrouwen uit Oost Nederland?



Weet iemand hier nog andere topics die hier ook over gaan? Voel me hier wel thuis...;-))



Met een bekende zou ik niet doen. Komt alleen maar gedoe van vaak.

Zoek het iets verder weg zodat niet je hele leven overhoop gegooid word als het mis gaat.

Vooral als jullie kinderen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogschutster1 schreef op 16 november 2016 @ 15:12:

Hoi thanks...thanks!

Dat is ook wel zo idd. Er zijn best mensen die dit weten. Maar met een bekende...ik weet 't niet. Wel fijn om hier gelijkgestemden te ontmoeten. En een pb is natuurlijk welkom. Zijn er misschien vrouwen uit Oost Nederland?

Weet iemand hier nog andere topics die hier ook over gaan? Voel me hier wel thuis...;-))Ga je lekker met dat hengelen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@Boogschutster: niet nodig om in een PB te vragen in welke kroeg(en) ik kom. Het gaat ook niet om een bepaalde kroeg, maar in een kroeg in het algemeen.
Of om via pb te vragen naar andere topics, Google heeft een uitstekende zoekfunctie
Alle reacties Link kopieren
Grappig om te lezen allemaal en herken mezelf in heel veel. Het spontaan moeten gebeuren e.d. Wij als vrouwen houden dan toch wel van het romantische plaatje. Echter Is het Seks en dat heeft meestal weinig met romantiek te maken. Hoe graag wij dat mss ook zo willen zien ????.

Mijn man heeft mij destijds er erg in gestimuleerd en gesteund. Je leeft immers maar 1X. Bij een topic van spuiten en slikken kwam de b2b massage voorbij (massagesalonapeldoorn.nl) en dat zou dan een manier kunnen zijn. Man lief zette mij voor het blok, we gaven onze veste vriend een massage kado en ik strikte een even nieuwsgierige collega/vriendin. Daar was dan al een beetje ervaring en heel goed bevallen. Dat smaakte naar meer! Via bimeiden ben ik uiteindelijk in contact gekomen met vrouwen en heb daadwerkelijk met een vrouw afgesproken...en seks gehad. Ook een goede ervaring en ik was over de drempel. Tijdens een openhartig gesprek met een vriendin, bleek zij ook die interesse te hebben. Zij zochten het samen in een parenclub. Niks voor mij dacht ik, naar toch eens mee gegaan. Met mijn man uiteraard. De insteek was v-v en eigen partner. Zo een club Is super leuk uitgaan en niks moet. Geen vervelende of opdringerige mensen. Na een aantal bezoekjes aan de club gebeurde er eindelijk iets. Het begon met 1 vrouw en uiteindelijk kwam er nog 1 bij. Wat een ervaring en hoe lekker ????.

De kans dat het spontaan gebeurt Is dus zeer klein. Het heeft mij wel geleerd, dat er meer vrouwen bi of nieuwsgierig zijn dan we denken.
Always be a badass
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders op tinder of je daar een aantrekkelijk vrouw tussen zit, zeg vooraf dat je hier nieuw in ben. Sommige vinden het heel leuk om je outs en ins hierover te vertellen.



Ik heb geen gevoelens voor vrouwen maar wel es mee het bed gedeeld, geloof me, je bent niet gelijk een pot wanneer je interesse heb.

Overigens weet ik andersom te vertellen dat het je zal verbazen hoeveel mannen de voorkeur hebben op sex met een man, maar alleen op vrouwen vallen.



Het is voor jou dus uitzoeken geblazen! Vind het vooral heel goed van je dat je je eigen hiermee verder wilt ontwikkelen. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven