Ziek gemeld, te geil om te werken

17-10-2016 10:21 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagochtend. Ik heb mij ziek gemeld. Heb absoluut geen zin om op de brommer naar de fabriek te rijden. Ik werd vanmorgen of vijf uur al wakker en betrapte mij er op dat ik met mijn piemel in mijn hand lag. Omdat ik niet kon slapen had ik allemaal spannende beelden op mijn netvlies staan. En dat maakte mij zo ontzettend geil dat ik er iets mee moest.



Ik ben om zeven uur opgestaan, heb een kopje thee gemaakt en ben achter de computer gaan zitten. Jullie weten vast wel, er zijn een aantal sites waar je spannende 'home-made' foto's en filmpjes kunt kijken. Dat heb ik dus gedaan. Daarna schakelde ik over op een site waar je met elkaar kunt cammen. Dat zal vol met rukkende mannen maar ik was inmiddels in zo'n staat dat mij dat niet meer uitmaakte. Uiteindelijk heb ik het afgemaakt terwijl er een aantal mannen keek.



Mijn werk laat ik dus voor vandaag maar even. Als ik weer een beetje opgeladen ben geef ik er vanmiddag weer een slinger aan. Ga zo eerst een naar Scheveningen om een bakkie koffie te halen.



Wie heeft het ook wel eens, dat ie totaal niet productief is en alleen maar aan seks kan denken?
Alle reacties Link kopieren
Met een brommer naar je werk?Arme Willem, weer geen opslag gekregen?
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 18 oktober 2016 @ 18:38:

Met een brommer naar je werk?Arme Willem, weer geen opslag gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar wel, anders kon hij fietsen
Alle reacties Link kopieren
Tja kwestie van arbeidsmoraal die niet de mijne is. Sorry, maar ik ben met een brandblaar ter grote van een klein kippenei nog gewoon aan het werk gegaan. Waarom de baas opzadelen met jouw libido?
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 18 oktober 2016 @ 18:29:

Ben benieuwd hoeveel PM je nu krijgt.

Laat je het even weten??Ja, helemaal niks. Weet niet eens hoe dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:gascogner schreef op 18 oktober 2016 @ 19:18:

Tja kwestie van arbeidsmoraal die niet de mijne is. Sorry, maar ik ben met een brandblaar ter grote van een klein kippenei nog gewoon aan het werk gegaan. Waarom de baas opzadelen met jouw libido?Wow, dan heb je wel heel hard zitten slingeren!
quote:nephthys schreef op 18 oktober 2016 @ 19:41:

[...]





Wow, dan heb je wel heel hard zitten slingeren!
quote:gascogner schreef op 18 oktober 2016 @ 19:18:

Tja kwestie van arbeidsmoraal die niet de mijne is. Sorry, maar ik ben met een brandblaar ter grote van een klein kippenei nog gewoon aan het werk gegaan. Waarom de baas opzadelen met jouw libido?Een brandblaar van het rukken? Wow...
Ow, mosterd weer...
quote:willem1959 schreef op 18 oktober 2016 @ 19:36:

[...]



Ja, helemaal niks. Weet niet eens hoe dat werkt.

Nou.. beginnen bij je instellingen op viev aan te geven dat mensen je berichten kunnen sturen.

Wie weet krijg je je rukclub bij elkaar
Ik begrijp alleen niet dat je om 5 uur geil wakker wordt, en daar om 7:00 nog niks mee gedaan hebt. Waarom niet ff de hand aan jezelf slaan en daarna lekker anderhalf uur doorslapen?
Alle reacties Link kopieren
Dan zou mijn bed zo'n zooitje worden en die had ik drie weken geleden nog verschoond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 18 oktober 2016 @ 19:51:

[...]



Nou.. beginnen bij je instellingen op viev aan te geven dat mensen je berichten kunnen sturen.

Wie weet krijg je je rukclub bij elkaar

Oh ja. Gedaan. Wist ik niet eens joh.



Kom maar op met die geheime berichten.



Ben nu even weg naar het café maar ga vanavond mijn inbox bekijken. Spannond.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 18 oktober 2016 @ 19:43:

[...]



Een brandblaar van het rukken? Wow...Nope, plens kokend water over mijn voet toen ik de rijst in de vergiet wou pleuren
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 18 oktober 2016 @ 19:41:

[...]



Wow, dan heb je wel heel hard zitten slingeren!
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
quote:nephthys schreef op 18 oktober 2016 @ 19:41:

[...]





Wow, dan heb je wel heel hard zitten slingeren!
Alle reacties Link kopieren
Naast onze kolfruimte hebben we ook een sanitaire ruimte. Die is de hele dag toegankelijk voor wie het niet laten kan. Aan de wand hangen mooie foto's van mooie mensen en er zijn volop papieren handdoekjes beschikbaar. Geen reden dus om ziek voor thuis te blijven...
Love is the meaning of life
Geen last van eigenlijk. De eerste werkdag heb ik het al aangegeven. Gelukkig is mijn baas van alle markten thuis.

Binnenkort hebben we wel een lange, saaie vergadering met de Raad van Bestuur, zou dat een probleem worden?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het Herfstvakantie is, anders zou ik je de sportschool 's ochtends aanraden, vol met van die moeders met basischoolgaande kinderen die zich lekker in het zweet werken terwijl ze proberen hun strakke afgetrainde lichaam terug te toveren naar hun tienerfiguur.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 19 oktober 2016 @ 16:38:

Jammer dat het Herfstvakantie is, anders zou ik je de sportschool 's ochtends aanraden, vol met van die moeders met basischoolgaande kinderen die zich lekker in het zweet werken terwijl ze proberen hun strakke afgetrainde lichaam terug te toveren naar hun tienerfiguur.Die zich onzeker voelen over de striae en putten in de billen. Complimentje maken, praatje aanknopen en voor je het weet mag je je lul er in hangen tussen 9 en 15 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven