Leuke vriendinnen gezocht Amsterdam/ Utrecht

21-09-2016 09:30 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben 29 jaar , en ben opzoek naar leuke stabiele meiden om fijne vriendschap mee op te bouwen, door mijn voormalige drukke baan, heb ik niet zn grote vriendenkring als ik zou willen.

Ik ben ondernemend en enthousiast type, die graag leuke dingen doet, mijn interesses liggen in de fashion, ben dol op vintage shoppen, en ik hou ook enorm veel van muziek ( van diverse live bandjes, hiphop, r&b, Jeugd van Tegenwoordig en Opposities)

Ga heel graag naar festivals!

Ik hou van dansen, koken, sporten, creatief bezig zijn, steden trips, goede inhoudelijke gesprekken voeren, lachen, terrasjes pakken, hangen in het park met hapjes en drankjes, en vooral genieten van het leven! Ik heb echter wel enige verslaving aan heel veel cappuccino's drinken ;) Ik ga graag uit in de Social club, Bitterzoet, Paradiso, Hannekes Boom, Roest etc.



Het lijkt mij heel erg leuk om ondernemende single meiden te ontmoeten, die dezelfde interesses als ik hebben en in mij kunnen vinden en daar een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Leeftijd maakt mij niks uit en zou wel leuk zijn als je uit omg van Utrecht of Amsterdam komt en dezelfde interesses hebt als ik!!



Ik ben altijd in om een leuke avond te hebben of iets leuks te ondernemen, hoop dus wat van je te horen! Ben niet van het ellende lange mailen of whatsappen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben 34 en woon in Amsterdam, ben niet single (is dat een harde eis?) en hou van heel andere muziek dan jij Maar lijkt me leuk om weer eens wat nieuwe mensen te leren kennen!

Ik hou van cabaret, theater en sport (om te doen, niet om te zien). Ook van kleding en vintage maar daar probeer ik vanaf te blijven om meer geld over te houden om te reizen. Ik maak uitmuntende cappuccino's ^^



Omdat ik onregelmatig werk en de laatste jaren veel verhuisd ben heb ik niet meer een vriendenkring die echt in de buurt woont, en dus is afspreken veel geplan en minder spontaan een terras op duiken.



Ik hou ook niet van ellende mails
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Hey Schaap Veronica! Ik kan je jammer genoeg geen pb sturen! Maar klinkt er gezellig, daarnaast hou ik van alle soorten muziek hoor, geen zorgen ;) Ik ben benieuwd naar je cappuccino's ;) Lijkt me leuk je eens te ontmoeten! Liefs
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hey Lizzy wat ontzettend leuk berichtje! heb je een PB getsuurd Hoop snel wat van je te horen! X
Alle reacties Link kopieren
Hey Vivameisje, ik heb wat teruggestuurd. Ik hoop dat dat goed is gegaan...ik ben nog niet zo bekend met het Vivaforum
Alle reacties Link kopieren
Hoi wat leuk ik ben 25 jaar woon ook in Amsterdam ik zoek ook vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen drankje doen uitgaan of festivals bezoeken of ergens koffie drinken ik hou ook van hip hop en r&b ik hou ook van het zelfde soort muziek ik kan jou helaas geen prive berichtje sturen kan jij mij prive berichtje sturen?

Gr
Alle reacties Link kopieren
quote:vivameisje299 schreef op 21 september 2016 @ 11:24:

Hey Schaap Veronica! Ik kan je jammer genoeg geen pb sturen! Maar klinkt er gezellig, daarnaast hou ik van alle soorten muziek hoor, geen zorgen ;) Ik ben benieuwd naar je cappuccino's ;) Lijkt me leuk je eens te ontmoeten! LiefsVolgens mij kan jij nu wel berichten sturen naar mij, maar ik nog niet naar jou?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
He!



Lijkt me leuk je te ontmoeten, hou zelf ook erg van festivals (helaas is het seizoen weer voorbij!) uitgaan, weekendjes weg en nog veel meer. Woon in Utrecht maar ben ook veel in Amsterdam te vinden. Binnenkort een cappuccino drinken? Stuur anders even een pb.
Lijkt mij ook leuk dames! Is er al iets ontstaan?
Alle reacties Link kopieren
Hey leaf stuur anders even je nr in een pb? Misschien is dat makkelijker! Groetjes
quote:vivameisje299 schreef op 25 september 2016 @ 11:09:

Hey leaf stuur anders even je nr in een pb? Misschien is dat makkelijker! GroetjesJe privé berichten staan uit helaas! Als je mij even een berichtje stuurt. Stuur ik daarna mijn nummer!
29, single en omgeving Utrecht. Ik sluit mij graag aan bij de gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Hey specter



Als je even je instellingen veranderd kan ik je een pb sturen of misschien wil jij mij er een sturen? Liefs
Gedaan!
Alle reacties Link kopieren
eentje terug!
Alle reacties Link kopieren
quote:Specter87 schreef op 03 oktober 2016 @ 14:41:

29, single en omgeving Utrecht. Ik sluit mij graag aan bij de gezelligheid!Heftig om te merken dat je zo bekrompen bent en racistische denkwijzen hebt, daar is geen ruimte voor in mijn leven Emma ..
Alle reacties Link kopieren
Hee ladies,



Ik ben 25 jaar oud en sinds kort single. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Ik merk aan mij vriendinnen dat ze weinig tijd hebben om leuke dingen te doen en te gaan dansen omdat de meesten een vriend hebben en samenwonen. Ik ben een spontaan persoon en vind het leuk verhalen te horen van nieuwe mensen. Ik hou heeeel erg van dansen en kletsen dus kan ik mij aansluiten bij jullie groepje?



Let me know! xx
Hi, kom een beetje laat aan bij dit oproepje geloof ik



Ben 28 jaar en woon in west met mijn vriendje en 2 katten. Ben dol op shoppen, koffie/wijn drinken, koken of lekker uit eten gaan en dansen! Ik sport veel, van hardlopen tot sportschool en vind het lekker om naar buiten te gaan en dingen te ondernemen (voordat we alleen maar in de stromende regen zitten).



Hadden jullie al wat ingepland met dit groepje? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Me too! Op mijn stapmaatjes in Utrecht gezocht niet veel reacties, behalve die van Sheep.



Ik woon in Utrecht, ben 32 jaar. Vind het leuk om te shoppen, af te spreken: ook vaak in een koffietentje met een cappuccino erbij hihi, bios, lekker hapje eten of drinken in de stad of thuis, buitenleven, boeken lezen, in het park/bos wandelen, sporten (uitdagende actieve groepslessen), hardlopen en dus festivals, uitgaan. ;)



Ik ben ook benieuwd of er al een groepje is.
Leuk! Ik ben volgens mij ook een beetje aan de late kant maar zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 27 en woon samen met mijn vriend in de Pijp.

De laatste tijd merk ik dat mijn vriendinnen in Amsterdam met andere dingen bezig zijn. Ik zou het gezellig vinden om een keer wat leuks te gaan doen om elkaar te leren kennen.

Ben benieuwd of er al een groepje is of iets leuks gepland.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik lees altijd "zoek leuke vriendinnen" Zoekt men ook wel eens niet leuke vriendinnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 19 oktober 2016 @ 20:00:

Ik lees altijd "zoek leuke vriendinnen" Zoekt men ook wel eens niet leuke vriendinnen?

Whahaha, ja ik ben zelf zoooo niet leuk en zoek gelijk gestemden. Regio Haarlemmermeer graag

Xx sarcasmismysecondlanguage
Alle reacties Link kopieren
Hey, Ik zou zeer waarschijnlijk ook aan de late kant zijn.. maar het lijkt me ook wel leuk om eens af te spreken met jou/ jullie

Ben 32, single en woon in Den Bosch, maar ik vind het super leuk om in Amsterdam af en toe leuke dingen te gaan doen

Ik hoor het graag, groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven