Welke eenvoudige wekker?

18-10-2016 07:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor mijn kinderen op zoek naar een wekker. En dat is lastiger dan gedacht.



Ik wil geen digitale wekker. Een van de twee had die een ik kon om de haverklap mijn bed uit om hem uit te zetten (zelf werden ze niet wakker helaas ). Ze snapten zelf niet goed genoeg hoe hij gezet en verzet werd en rommelden dus met de knopjes.

Ook zo'n ronde met bellen van boven gehad maar deze tikte enorm hard.



Wat zoek ik: een eenvoudig wekkertje, analoog, dat niet tikt. Liefst op batterijen.



Wie weet er iets leuks?


Aan de bovenkant zit 1 knop: omhoog is wekker aan, indrukken en de wekker is uit. Alles wat groen is, is glow in the dark. Hij is er ook in andere kleuren.





Zoiets had ik als kind. Was alleen zo'n herrie als je daardoor wakker werd.
Alle reacties Link kopieren
Een hele pagina vol:

http://www.kinderhorloges.nl/c-1845078/kinderwekkers/

Vind zelf vooral die uiltjes zo lief (denk dat ik die zelf maar bestel).
Alle reacties Link kopieren
Heb je die bovenste zelf chirpy? Ik ben zo benieuwd of ze tikken. Want daar kan ik echt niet tegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stefke schreef op 18 oktober 2016 @ 07:51:

Heb je die bovenste zelf chirpy? Ik ben zo benieuwd of ze tikken. Want daar kan ik echt niet tegen!Maar het is toch een wekker voor je kinderen? Wat maakt het dan uit dat jij niet tegen het tikken kan. Dat hoor jij toch niet tijdens het slapen dan?
Ja heb hem nu al een jaar of 14. Als ik hem tegen mijn oor houd, hoor ik hem wel zachtjes, maar 20 cm verder al niet meer.

Bol.com heeft hem ook.



Als je kinderen nog niet wakker worden van een rinkelende wekker, zullen ze zacht getik ook niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze van de hema:







Link, klik!



Kostte een paar euro.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Heeft hetzelfde principe als die Seiko van chirpy, achter zit een knop die omhoog kan en dan staat het alarm aan.

Er zit een lampje van binnen in, die doe je aan door op dat knopje rechtsboven te drukken.
Vivo per lei
Ik snap dat je iets simpels wilt zodat ze het makkelijk kunnen bedienen. Maar als je je kinderen echt makkelijk uit bed wilt krijgen, is een wake-up light echt veeeeeeeeeeel fijner. Ik heb er zelf jaren geleden al eentje gekocht voor mijn man en mij. En kort geleden zag ik een oud expemplaar in de kringloopwinkel en die is nu voor zoon.



Zelf vind ik het ook super onprettig als je in het donker ineens zo'n alarmgeluid hoort terwijl je diep in slaap was. Een wake-up light gaat vanaf een half uur voor hij "af" moet gaan langzaam licht geven, en je wordt daarmee zonder dat je het door hebt voorbereid op wakker worden.



Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar je kan hem natuurlijk altijd zelf instellen en de kinderen alleen laten zien welke knop voor snooze en welke voor "uit" is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de gegeven tips! Ik ga eens rondneuzen.



Zo'n wake-up light lijkt me ideaal! Nu (basisschoolleeftijd) vind ik ze daar nog wat te jong voor, maar later zal die er misschien nog wel komen!
Mijn zoon is 6; waarom zou je er mee wachten tot de middelbare school?



Het enige nadeel is dat ze duur zijn, maar daarom was ik ook blij met de kringloopwinkel: heb er geloof ik 12,50 voor betaald :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven