vriendin delen

17-10-2016 12:42 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje.

Ik heb als jongen van 24 al een tijdje de fantasie om een meid te leren kennen die wel een relatie wil, maar zich dan ook gewoon laat neuken door anderen. Dit gewoon terwijl ik er van afweet dan en er miss zelf soms bij ven. Mijn vraag is of dit iets raars is? Of wat jullie ervan vinden
Voor zover ik weet hebben mensen die aan cuckolding doen ook zelf nog wel seks met elkaar, het is niet alleen bij anderen. Maakt verder ook niet zoveel uit, je hoeft er geen stempel aan te geven.



Zoals je aan de lompe reacties hier ziet is het niet gebruikelijk, en het zal ook lastig zijn om een vrouw (van jouw leeftijd) te vinden die dit ook graag wil. Zelf ben ik pas na mijn veertigste seksueel vrijer geworden, en nu kan ik behoeftes zoals die van jou begrijpen, maar dat kon ik zeker niet toen ik nog geen dertig was. Wellicht kun je zoeken op swingersites (bijv SDC)of fetishsites (bijv Fetlife). Daar zijn meer open minded mensen te vinden en krijg je vast gerichtere adviezen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een open relatie
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 17 oktober 2016 @ 15:39:

Voor zover ik weet hebben mensen die aan cuckolding doen ook zelf nog wel seks met elkaar, het is niet alleen bij anderen. Maakt verder ook niet zoveel uit, je hoeft er geen stempel aan te geven.



Zoals je aan de lompe reacties hier ziet is het niet gebruikelijk, en het zal ook lastig zijn om een vrouw (van jouw leeftijd) te vinden die dit ook graag wil. Zelf ben ik pas na mijn veertigste seksueel vrijer geworden, en nu kan ik behoeftes zoals die van jou begrijpen, maar dat kon ik zeker niet toen ik nog geen dertig was. Wellicht kun je zoeken op swingersites (bijv SDC)of fetishsites (bijv Fetlife). Daar zijn meer open minded mensen te vinden en krijg je vast gerichtere adviezen.+1
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:enschede91 schreef op 17 oktober 2016 @ 15:34:

[...]



Ja de term cuckold ken ik zeker. Toekijken lijkt me ook wel geil maar wil zelf ook gewoon sex met haar blijven houdenHet is maar net hoe je het zelf indeelt natuurlijk, dat is in elke relatie weer anders. Zou inderdaad wel duidelijk zijn vanaf het begin dat je dit wel ziet zitten. Zal niet makkelijk zijn maar genoeg mensen met soortgelijke fantasieën.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel gek. Ik ben 22 en zou het ook niet erg vinden met meer mensen sex te hebben in een relatie. Het is maar net waar je voorkeur bij ligt en iedereen vind iets anders. Voor de een is dit een no go maar voor een ander is dit zeker een weg die bewandeld kan worden zeg maar. Er zullen vast nog wel meer meiden zijn die deze voorkeur met jou delen.



Heb jij dan ook interesse sex te hebben met andere meiden? Weet niet of je daar al antwoord op had gegeven heb nog niet alles gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 17 oktober 2016 @ 12:44:

Waar ga je die vinden?Op de Amsterdamse Wallen
Niet geschoten is altijd mis
quote:Rednas1974 schreef op 17 oktober 2016 @ 15:42:

Dat is een open relatie



Nee, dat hoeft niet want de man in deze relatie zegt monogaam te zijn.

Het gaat om de kick van het delen/toekijken met/bij seks van de vrouw met andere mannen.



De relatie is dus hooguit half open.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 21:12:

[...]





Nee, dat hoeft niet want de man in deze relatie zegt monogaam te zijn.

Het gaat om de kick van het delen/toekijken met/bij seks van de vrouw met andere mannen.



De relatie is dus hooguit half open.Of half dicht, het is maar net hoe je het ziet.
Maar in ieder geval niet open in de zin van dat beiden seks met anderen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 17 oktober 2016 @ 15:39:

Voor zover ik weet hebben mensen die aan cuckolding doen ook zelf nog wel seks met elkaar, het is niet alleen bij anderen. Maakt verder ook niet zoveel uit, je hoeft er geen stempel aan te geven.



Zoals je aan de lompe reacties hier ziet is het niet gebruikelijk, en het zal ook lastig zijn om een vrouw (van jouw leeftijd) te vinden die dit ook graag wil. Zelf ben ik pas na mijn veertigste seksueel vrijer geworden, en nu kan ik behoeftes zoals die van jou begrijpen, maar dat kon ik zeker niet toen ik nog geen dertig was. Wellicht kun je zoeken op swingersites (bijv SDC)of fetishsites (bijv Fetlife). Daar zijn meer open minded mensen te vinden en krijg je vast gerichtere adviezen.Ja dat had ik ook idd al in de gaten. En bedankt voor de tip. Zal er zeker wat mee doen en miss op 1 van die sites gaan kijken. Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:Dee94 schreef op 17 oktober 2016 @ 18:29:

Ik vind dit eigenlijk niet zo heel gek. Ik ben 22 en zou het ook niet erg vinden met meer mensen sex te hebben in een relatie. Het is maar net waar je voorkeur bij ligt en iedereen vind iets anders. Voor de een is dit een no go maar voor een ander is dit zeker een weg die bewandeld kan worden zeg maar. Er zullen vast nog wel meer meiden zijn die deze voorkeur met jou delen.



Heb jij dan ook interesse sex te hebben met andere meiden? Weet niet of je daar al antwoord op had gegeven heb nog niet alles gelezen.Oke ik ben zelf 24. En ja er zijn altijd meiden waarvan ik denk daar zou ik het wel mee willen doen haha. Maar eigenlijk zou ik zelf gewoon monogaam/trouw blijven en niet perse met andere meiden naar bed heen hoeven. Maar dat mijn vriendin het alleen met anderen doet. En ja had er al antwoord op gegeven maar is niet erg
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 21:12:

[...]





Nee, dat hoeft niet want de man in deze relatie zegt monogaam te zijn.

Het gaat om de kick van het delen/toekijken met/bij seks van de vrouw met andere mannen.



De relatie is dus hooguit half open.Haha dankjewel. Ik zie een open relatie idd ook als iets anders
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon kijken wie er op je pad komt en of ze dat zou willen... fantasie is geen realiteit...dus miss valt het nog tegen?



Het is een aparte sexuele voorkeur en de vrouw moet hier natuurlijk ook op geilen zal toch heus wel bestaan?
--
Alle reacties Link kopieren
quote:tinnifin schreef op 18 oktober 2016 @ 00:41:

Ga gewoon kijken wie er op je pad komt en of ze dat zou willen... fantasie is geen realiteit...dus miss valt het nog tegen?



Het is een aparte sexuele voorkeur en de vrouw moet hier natuurlijk ook op geilen zal toch heus wel bestaan?Ja hoor. Ik weet eigenlijk ook wel zeker dat er genoeg vrouwen zijn die die fantasie ook wel hebben en of willen. Maja als ik gewoon zo een meid leer kennen dan zou ik het misschien ook wel gewoon gaan voorstellen als ik dat dan durf bij diegene
Op zoek naar een Bull? Lees je eens in.
Of Cuckolding?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 18 oktober 2016 @ 01:20:

Of Cuckolding?Ja cuckolding/wifesharing wil ik. Maar eerst maar eens een meid leren kennen die daar voor in is
Alle reacties Link kopieren
ik had ooit eens een match op een site met een man die deze voorkeur had,



hij sprak het vrij snel uit, wel handig want ik was er niet voor in,

maar je bent ook niet de enige,

denk dat je wel bij de wat lossere vrije types uitkomt
--
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ervaring mee want ik ben een voetfetishist met een kleintje en daardoor weinig waard in bed. Ooit wel eens met een ex afgesproken dat ze het daarom ook met andere mannen mocht doen maar dat ging toch mis na een uit de hand gelopen spelletje met een ander stel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je ergens wel. Het lijkt mij ook wel geil als jouw vriendin zich laat naaien door allerlei mannen en wij dan mogen toekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet, maar wil graag je vriendin eens pakken hoor.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven