Mannen die lopen te drammen om seks zonder condoom.....

08-10-2016 17:49 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat frustratie ventileren hoor

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik met een man het bed deelde waarbij het zo'n gedoe was met het condoom. Ze wilden per se zonder. Ook toen in vertelde dat ik (om medische redenen) niet aan de pil ben. Wat is dat toch? Zijn die mannen op hun achterhoofd gevallen? Sparen ze SOA's?? Willen ze vrouwen bezwangeren!?

Ik heb een tijdje terug een scharrel gehad waarbij het steeds een gedoe was om hem aan het condoom te krijgen. Hij bleef maar drammen als een klein kind. Na de derde nacht ben ik zo boos geworden, en zei ik dat de lol er totaal af voor me was. Ik heb me aangekleed en ben weggegaan.

Van het weekend trof ik weer zo'n pannenkoek. Drammen en probeerde hem er toch in te krijgen terwijl ik al 3 keer 'nee' had gezegd. Nou, de lol was er meteen af; Doei! En je hoeft me ook niet meer te bellen.

Natuurlijk heb ik in het verleden ook lieve mannen getroffen, en ik weet ook wel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Maar ik tref er nu al twee, en ben er best pissig over na gister. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Wat is er in godsnaam zooo geil aan om het zonder te doen? Helemaal als je misschien wisselende contacten hebt? Ik begrijp het echt niet.
Over voorkeuren en gevoel kun je niet discussiëren. Die dingen zijn zoals ze zijn. Je kunt er een gesprek over houden. That's it.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 17 oktober 2016 @ 18:29:

[...]





Hmm, ik sluit me aan bij team 'zogenaamde vrienden'. Ik heb zoiezo geen vrienden maar "vrienden" is een makkelijk woord om ze te beschrijven ;)
quote:Amand schreef op 17 oktober 2016 @ 18:47:

Over voorkeuren en gevoel kun je niet discussiëren. Die dingen zijn zoals ze zijn. Je kunt er een gesprek over houden. That's it.Ik ken eigenlijk niemand die seks met condoom lekkerder vindt dan zonder. De keuze voor een condoom is toch vaak gebaseerd op angst voor soa's of zwangerschappen. Het lijkt mij dat je daar een redelijke discussie over kan voeren. Het is dus maar net hoe je 'voorkeur' opvat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snowfalls schreef op 17 oktober 2016 @ 17:53:

[...]





En condooms heeft wat mij betreft veel voordelen. Geen kinderen, geen ziektes en ik hou het langer vol Dat laatste vind ik soms ook wel weer een voordeel.
Het mooie aan gevoelens is dat ze kunnen veranderen door andere visies en in andere omstandigheden. Waarbij iets wat eerst onoverkomelijk zou zijn in een ander perspectief soms ineens toch fijn is of omgekeerd.



Zodra een visie als een erg vaststaand gegeven wordt gepresenteerd zie je dat mensen hun gedrag daarop aanpassen en zich er veel vaker naar gaan gedragen. Als jou bijvoorbeeld wordt geleerd dat een vrouw geen nee of ja zelf mag zeggen, maar ze iets over haar afroept omdat ze alleen maar een vrouw is en de ander een man, zal het voor een vrouw en de man in zo'n omgeving heel andere manieren geven waarop men met elkaar omgaat en tegen zaken aankijkt of hoe men zich over bepaalde zaken voelt.
Ik had het over gevoel van mijn stijve lul die dat natte kutje in gaat hoor, niet over wat zich in jouw hoofd afspeelt.
quote:Amand schreef op 19 oktober 2016 @ 13:02:

Ik had het over gevoel van mijn stijve lul die dat natte kutje in gaat hoor, niet over wat zich in jouw hoofd afspeelt.
quote:Amand schreef op 19 oktober 2016 @ 13:02:

Ik had het over gevoel van mijn stijve lul die dat natte kutje in gaat hoor, niet over wat zich in jouw hoofd afspeelt.



Seks heeft toch echt voor veel mensen meer om de hand dan alleen "de stijve lul in het natte kutje". Juist alles er om heen kan alles heel veel leuker of heel veel minder leuk maken. Als het alleen maar met condoom en dan niet of zonder condoom is en dan wel, is dat wel heel erg weinig aan voorkeuren. De voorkeuren/gevoelens waar ík het over had.



Maar je doet het dus alleen in vaste relaties, wilt altijd penetreren en bent ook gesteriliseerd als ik het goed begrijp? Jouw voorkeuren.



Echter zeggen dat gevoelens en voorkeuren voor iedereen vaststaande feiten zijn die niet door omstandigheden, met discussies of praten of veranderde visies, verandert kunnen worden is juist compleet tegenovergesteld aan hoe gevoelens en voorkeuren werken.



Zeker ook bij seks, visies kunnen een wereld van verschil maken in voorkeuren en gevoelens. Hoe jij vindt dat gevoelens en voorkeuren bij jou zitten, soit, dat zoek je maar zelf uit.



Volgens mij heb ik overigens ook eens hier gelezen dat het de vrouw was die voor de anticonceptie verantwoordelijk is en als ze zwanger toch werd, het ook aan haar lag. Wie oh wie waren dat toen toch.
Ik had het niet over gevoelens hoor.
quote:Amand schreef op 19 oktober 2016 @ 14:39:

Ik had het niet over gevoelens hoor.



Je had het over jouw voorkeuren en dat jij het met condoom niet/niets/niet goed voelt en het voor jou dan geen seks meer te noemen valt.



En dat over voorkeuren en gevoel mensen alleen een gesprek kunnen houden omdat deze "zouden zijn zoals ze zijn".



Ik geef aan dat dát een wereld van verschil kan zijn specifiek doordat mensen anders opgevoed worden, andere zaken als levensvisie hebben en dat die beleving "dat seks dan geen seks meer te noemen valt" in andere contexten heel anders ervaren kan worden door mensen.



(wellicht niet specifiek door jou en dát zal me worst zijn)
Ja je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Geen condoom? Niet neuken!!!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al jaren samen en gebruiken ze nog steeds. Lijkt me geen issue.
Alle reacties Link kopieren
Maar het hele topic ging toch eigenlijk over mannen die geen condoom willen gebruiken, ook al wil jij niet zonder? Nou, laat die mannen lekker zeuren dan, zo lang jij zelf je onderbroek niet uit doet en je benen bij elkaar houdt, komt hij nergens met zijn onbeklede jongeheer. Dus wat is het probleem nou? Dat een kroegscharrel zeurt dat hij het niet met condoom wil? Dan is hij toch zo weer buiten en ga je gewoon slapen zónder die one-night stand?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 19 oktober 2016 @ 20:41:

Maar het hele topic ging toch eigenlijk over mannen die geen condoom willen gebruiken, ook al wil jij niet zonder? Nou, laat die mannen lekker zeuren dan, zo lang jij zelf je onderbroek niet uit doet en je benen bij elkaar houdt, komt hij nergens met zijn onbeklede jongeheer. Dus wat is het probleem nou? Dat een kroegscharrel zeurt dat hij het niet met condoom wil? Dan is hij toch zo weer buiten en ga je gewoon slapen zónder die one-night stand?Ik geloof niet dat jij ooit seks gehad hebt. Je hebt zo'n raar idee over wat je doet als je vrijt, hoe je elkaar aanraakt, wat op wat volgt, hoe de dingen gaan. Of je hebt een heel erg rigide manier van vrijen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven