Boxspring aanschaffen.

16-10-2016 17:35 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap nu al tijden op een slaapbank en dat slaapt echt niet goed. Veelste moe en rug en nekklachten. Ik heb altijd bezuinigd op een bed maar ik vind het wel goed zo.



Nu wil en kan ik er ook geen duizende euro's aan uitgeven dus ben op zoek naar ideeën.



Ik heb een kleine slaapkamer van 9m2. Hier staat 1 kledingkast in. Het bed is dus het fijnste als hij niet breder is dan 1.40. 1.60 kan misschien net maar echt niet groter.



Nu zie ik bij l.bakker / j*sk boxsprings van rond de 300 euro -500euro, maar zijn die goed? Je kan wel proefliggen maar dat heb ik al vaker gedaan en dat is toch wel te kort om te testen of het iets is.



Iemand ervaring met die "budgetboxsprings van die winkels?
Alle reacties Link kopieren
Ikea Morgedal matras beste koop consumentengids

229 euro voor 1.40m

249 euro voor 1.60m

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/40272225



Koop een tweedehands of goedkoop bed erbij en klaar.



Tenzij je liever een boxspring hebt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we boxspring van IKEA, en allebei geen rugklachten meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:stokst@@rtje schreef op 16 oktober 2016 @ 22:32:

Heb je in je budget rekening gehouden met het hoofdkussen? Een goed kussen kan ook nekklachten voorkomen. Of Ikea goede kussens heeft, weet ik niet. Ik heb zelf een vrij duur kussen van een duurdere beddenzaak, maar mogelijk heeft iemand anders hier een tip voor je.Ja een goed kussen heb ik al slaapt heerlijk! Die neem ik ook mee als ik elders slaap en dan heb ik nergens last van dus aan het kussen ligt het niet.
Wij zweren bij Auping. En dan geen boxspring, maar spiraalbodem met Auping matras. Héérlijk!!! Maar het is voor iedereen zeer persoonlijk. Ga gewoon wat beddenzaken af en lig overal 10 min. op.

Wij vonden Tempur en M-line echt niet fijn liggen.



Ik zou wel wat meer sparen, zodat je een goed matras kunt kopen. Goede nachtrust is ontzettend belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 19 oktober 2016 @ 15:15:

Wij zweren bij Auping. En dan geen boxspring, maar spiraalbodem met Auping matras. Héérlijk!!! Maar het is voor iedereen zeer persoonlijk. Ga gewoon wat beddenzaken af en lig overal 10 min. op.

Wij vonden Tempur en M-line echt niet fijn liggen.



Ik zou wel wat meer sparen, zodat je een goed matras kunt kopen. Goede nachtrust is ontzettend belangrijk.Helaas is het straks onder budgetbeheer en beschermingsbewind niet meer mogelijk om te sparen of een aankoop te doen. Nu betaal ik de vaste lasten, betaalregeling water + huur & de rest word straks allemaal geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 voor 150 euro overgekocht inclusief verzending , van een vrouw die hem zoveel jaren geleden had gekocht. Was toen 2000 euro en hij ligt echt heerlijk. In mijn 9m2 kamertje 180bij 200 het staat zo ingedeeld heel leuk kledingkast erbij en heb nog meer ruimte ook dan eerst, herindelen scheelt veel. Ik zal weer lekker slapen vanavond
Alle reacties Link kopieren
Ikea! Top matrassen en stevige bedden voor een prima prijs. Alleen een boxspring zou ik persoonlijk niet doen omdat ik niet van zulke zachte bedden houd!
Laat je het over een paar nachten weten nijn hoe die slaapt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 20 jaar lang matrassen gehad van Ikea en allemaal goed. Sinds 2 jaar een boxsrping van Ikea en het slaapt heerlijk. Geen idee hoe het zit bij Leenbakker enz, maar bij Ikea heb je een omruilgarantie mocht je het bed toch niet prettig vinden en 25 jaar garantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 16 oktober 2016 @ 18:38:

En nee dat hoofdbord is echt niet nodig



Dat kun je met een beetje handigheid zelf wel fabriceren..in hotels zit het hoofdbord vaak aan de muur vastgeschroefd en staat de boxspring er los voor..beetje mdf, beetje verf en beetje handigheid/creativiteit en dan moet dat wel lukken :-)

(Als je het leuk aan wilt kleden tenminste, voor het slapen op zich maakt het natuurlijk niet uit..)



On topic: wij hebben twee jaar geleden een boxspring bij Swiss Sense gekocht en zijn heel tevreden!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 26 oktober 2016 @ 23:21:

Laat je het over een paar nachten weten nijn hoe die slaapt?Het bed slaapt echt heerlijk voel pijntjes ook gelijk weg gaan. Heel blij mee
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
clausemouse schreef:
28-01-2018 00:54
Wij zij lang opzoek geweest naar een betaalbare boxspring. En hebben online een heerlijke boxspring gekocht bij [xxxxx] en werd ook nog gratis thuis bezorgd.

Dus ben je op zoek naar een goedkope boxspring kijk dan zeker even daar op de website ik en mijn man slapen heerlijk.
xxxx
En tegenwoordig heb je ook aandelen zeker?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven