beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, apart . Daar klopt iets niet... of het was zo druk dat ze het niet meer precies weet.
Alle reacties Link kopieren
Vanacht...ik voelde haar tong over mijn pik. Heerlijk werd ik gepijpt. Gedraaid en missionaris. Zij was super nat. Haar handen stevig boven haar hoofd vastgehouden. Zij kwam klaar. Doggy met hand om haar hals. Vrij stevig. Zij kwam snel weer. Gedraaid, zij on top. Ik gekomen. Erna zij mijn pik heerlijk schoongepijpt....



Weet niet hoe lang maar was genieten



Vanmorgen nog een vluggertje voordat we uit bed gingen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 11 oktober 2016 @ 08:53:

Derde dame ook anaal. En er was een man bij. Dat maakt vier deelnemersDerde dame bedoel ik de dame die niet bij het stel hoort. Dus 2v en 1m.
...
Echt wel een retegeil verhaal Ijsschep. De meeste van je verhalen trouwens
quote:Amand schreef op 14 oktober 2016 @ 19:44:

Echt wel een retegeil verhaal Ijsschep. De meeste van je verhalen trouwens , en het gebeurt nog echt ook... geluksvogel ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond voor het eerst sinds Zaterdag weer gesekst. Mijn vriend is soms wel eens een week, soms 2 weg voor zijn werk. We hadden geen zin meer in tv dus gingen we naar boven. Ik iets eerder dan hem. Wanneer hij ook boven was begonnen we gelijk te zoenen. Langzamer hand kleedde ik hem uit tot zijn boxer. Hierna trok hij mijn string uit en begon mij te beffen. Na eenmaal gebeft te hebben trok ik zijn piemel tevoorschijn die al hard geworden was en pijpte hem. Hierna ouderwets begonnen met missionaris met hem knielend voor me. Na dit een poosje te hebben gedaan ik on top gegaan en 1 keer klaargekomen. Hierna heeft hij het afgemaakt in doggy en heerlijk in mijn vagina klaargekomen.
....
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nu in bed, mijn partner staat nog ff te douchen. Lig hier helemaal voor hem klaar...drijfnat.

Verslag volgt....:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor al tromgeroffel, Wij3747.



Wij hadden vanochtend lekkere ochtendsex. Vrouwlief krijgt steeds vaker zelf ook al zin, dus dat is fijn.

Missionaris begonnen, want ze wilde me duidelijk bovenop. Toen ik even polste of ik nog rustig moest beginnen (want ze is doorgaans best strak in het begin en ik ben juist wat groter), zei ze zoiets als: "Doe maar waar jij zin in hebt". Toen wist ik genoeg. In 1 keer vol erin zonder genade. Na een paar minuutjes hoorden we kinderen op de gang dus toen even oppassen en lepeltje lepeltje verder gegaan. Ik weet niet waar ik het vandaan haalde maar ik heb haar nog nooit zo hard genomen. Dat vond ze zelf ook en vroeg hoe ik dat vol hield. Geen idee, maar als het lekker is dan hou je het beter vol, denk ik?



Uiteindelijk ook zo (lepeltje lepeltje) klaar gekomen en nog een paar minuten met z'n 2-en na liggen genieten. Daarna douchen en opstaan. Een heerlijk begin van de zondag.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 16 oktober 2016 @ 13:48:

Ik lig nu in bed, mijn partner staat nog ff te douchen. Lig hier helemaal voor hem klaar...drijfnat.

Verslag volgt....:-)Nog bezig? #benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 16 oktober 2016 @ 13:48:

Ik lig nu in bed, mijn partner staat nog ff te douchen. Lig hier helemaal voor hem klaar...drijfnat.

Verslag volgt....:-)Je kan je in t vervolg ook gewoon afdrogen ipv nat in bed te gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren
...vanmorgen...duinpannetje...zij staand voorover...ik erachter...beide heerlijk gekomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Gabba schreef op 16 oktober 2016 @ 17:09:

[...]





Nog bezig? #benieuwd



Nee hoor, allang klaar

Terwijl hij stond te douchen, heerlijk zachtjes met mijn lipjes en klitje gespeeld. Terwijl ik aan het spelen was kwam hij afdrogend binnen. Hij is naast me komen liggen, zodat hij me kon helpen. Hij duwde een paar vingers bij me naar binnen, terwijl ik verder speelde met mijn klit. Toen zakte hij naar beneden en liet zijn mond het werk van mijn vingers overnemen.

Ik had niet veel nodig, en ik kwam heerlijk klaar. Ik ben bovenop hem gaan zitten, om hem lekker te neuken. Hierdoor kwam ik weer vlug klaar.

Hij vroeg me of ik hem een pik massage wilde geven. Ik ben voor hem gaan zitten, en heb zijn pik en ballen gemasseerd met de nodige pjur erbij.

Zijn ballen en pik net zolang tussen mijn handen laten glibberen tot hij spoot.

Dus korte seks gehad van ongeveer half uurtje, maar beide wel heel intens klaar gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 17 oktober 2016 @ 12:56:

[...]





Nee hoor, allang klaar

Terwijl hij stond te douchen, heerlijk zachtjes met mijn lipjes en klitje gespeeld. Terwijl ik aan het spelen was kwam hij afdrogend binnen. Hij is naast me komen liggen, zodat hij me kon helpen. Hij duwde een paar vingers bij me naar binnen, terwijl ik verder speelde met mijn klit. Toen zakte hij naar beneden en liet zijn mond het werk van mijn vingers overnemen.

Ik had niet veel nodig, en ik kwam heerlijk klaar. Ik ben bovenop hem gaan zitten, om hem lekker te neuken. Hierdoor kwam ik weer vlug klaar.

Hij vroeg me of ik hem een pik massage wilde geven. Ik ben voor hem gaan zitten, en heb zijn pik en ballen gemasseerd met de nodige pjur erbij.

Zijn ballen en pik net zolang tussen mijn handen laten glibberen tot hij spoot.

Dus korte seks gehad van ongeveer half uurtje, maar beide wel heel intens klaar gekomen.Klinkt goed!
...
quote:Ijsschep schreef op 17 oktober 2016 @ 22:06:

Van mij de komende weken geen berichten :(, mijn vriendje is een aantal weken weg :'(. en wij dan?????
..
Alle reacties Link kopieren
Ho ho, Ijsschep. Er is altijd nog selfsex of ga je helemaal niks doen in de tussentijd. Dus typ gewoon lekker door. O ships, nee, alleen de mannen hier denken dat anderen hun selfsex verhalen willen lezen.
Leef en laat leven
Hahahahaha, die verhalen van mij zijn een stuk minder leuk dan de echte-heerlijke-geile-seks-met-vriendje verhalen hoor .
Alle reacties Link kopieren
locatie

Hotel

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

3 legaal hihi eens een keer legaal

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

ja

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

zeker heel de middag al elkaar aan het opgeilen. Aan elkaar zitten bij het zwembad beetje voelen en knijpen en zoenen. Heerlijk onder de douche tegen elkaar aan elkaar inzepen en afspoelen. Maar geen seks. Daarna met elkaar gaan eten en er zijn wat knipogen en strelingen geweest.

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Na het eten waren we niet meer te houden. threesome we hebben veel standjes gedaan elkaar enorm verwend likken zuigen en ook geneukt. Erg spannend allemaal. Allemaal klaargekomen.

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Ja zeker nog heerlijk na knuffelen en kletsen en wijn

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

jazeker was een trio om nooit te vergeten.
be free
Alle reacties Link kopieren
locatie

Bij hem thuis

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

hij en ik

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

was een kort maar oke

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

On top, lepeltje llepeltje we both came!

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

lekker onder de wol elkaar nastrelen.

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja
Alle reacties Link kopieren
Ik draag je mee naar boven, we gaan samen op bed liggen, je straalt helemaal en doet precies wat ik van je vraag, zolang ik maar de juiste 'knoppen' raak... Zachtjes leg ik je op je rug... Na wat spelen steek ik m langzaam, voorzichtig in een vloeiende beweging in je warme binnenste... Daar lig je dan, langzaam gevult te raken... Zodat je morgenvroeg... Weer klaar bent om mee te bellen, appen, tinderen enz...



Was ie te flauw? In dat geval sorry dan
quote:baval schreef op 19 oktober 2016 @ 23:36:

Ik draag je mee naar boven, we gaan samen op bed liggen, je straalt helemaal en doet precies wat ik van je vraag, zolang ik maar de juiste 'knoppen' raak... Zachtjes leg ik je op je rug... Na wat spelen steek ik m langzaam, voorzichtig in een vloeiende beweging in je warme binnenste... Daar lig je dan, langzaam gevult te raken... Zodat je morgenvroeg... Weer klaar bent om mee te bellen, appen, tinderen enz...



Was ie te flauw? In dat geval sorry dan Ik vind 'm leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven