Ik snap het niet?

21-10-2016 12:47 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve mensen!



Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen.



Ik heb nou een maandje contact met een jongen en heb hem een paar keer gezien. Ik had vanaf het begin al door dat ie eigenlijk nooit appt, en heb er nooit wat van gezegd. Ik zeur hier niet over maar merk wel dat ik er moeite mee krijg. Als ie bij me is dan houdt ie me wel vast, en is het gezellig maar hij heeft niet bepaald veel interesse getoond. Ik snap dat appen niet alles is, maar heb hem nou al een paar dagen niet echt gesproken en hij reageert heel erg droog. Soms maakt ie wel eens opmerkingen van 'heb je al over me verteld' etc en uiteindelijk antwoord hij pas dagen later.



Ik ben zelf ook niet zo'n apper, maar ken hem nog niet heel goed en zie hem 1 tot 2 keer in de week dat ik wel zoiets heb van; jeetje ik wil je graag spreken..



Na mijn idee doet hij vrij weinig moeite en heb niet zoveel zin om alles van mijn kant te laten komen.. En ja heb al aangegeven dat ik het moeilijk vind, en niet weet wat ik moet zeggen omdat hij weinig zegt. Hierop kreeg ik het antwoord: 'je kan altijd praten, ben alleen druk' ... En als ik hem vraag wanneer hij kan is het: 'we zien wel'



Heb er echt moeite mee, en vraag me echt af of ik hier nog wel moeite in moet steken.



Liefs x
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 oktober 2016 @ 14:23:

De viva-regel is simpel: als hij niet als een uitgehongerde hond die een bloedend konijn achtervolgt achter je aan zit, is het kansloos. Ook bij minder dan driemaal daags neuken trouwens, of als je hem meneer noemt.



Gelul, maar als jij er in gelooft en er mee zit, dump hem dan direct.



Als je wat minder hysterisch aan dat soort onzinregeld hecht: er bestaan mensen die met meer bezig zijn in hun leven dan alleen een dame die ze net kennen. Kan je daar tegen, en is hij leuk: maak je niet zo druk
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:krokodilletje20 schreef op 21 oktober 2016 @ 15:19:

Het gaat er gewoon om dat we elkaar niet goed kennen, en ik hem max 2 keer per week zie. Waarvan deze week geen 1 keer. Maakt niet uit, maar als ik hem dan een berichtje doe antwoord ie nauwelijks. En dat is eigenlijk het frustrerende.



Het is alleen frustrerend als jij daar voor kiest
Alle reacties Link kopieren
Next! Hier zit je duidelijk niet op te wachten TO. Als je hem vraagt wanneer je hem kan zien en hij jou afscheept met:'we zien wel'?! Nou daaaaag, als hij wat van je wil, laat hem het initiatief nemen. Ik zou als ik jou was, niks meer laten horen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Je leert elkaar echt niet kennen via appjes hoor. Appen is een grote boosdoener van relatie problemen. Je ziet hem 2 keer per week, dus interesse heeft hij zeker. Met berichten zie je elkaar niet en kun je ook niet zien hoe de ander op iets reageert, dus je leert elkaar niet kennen. Elke berichtje is een eigen interpretatie, het kan heel anders bedoeld worden.

Sommige mensen hebben een leven en kunnen niet de hele dag appen. Je wilt toch geen niets nut die de hele dag met zijn telefoon in zijn hand zit?

Overigens wekt dit juist interesse bij vrouwen, jij denkt over hem omdat je hem niet spreekt. Wanneer jullie elkaar zien heb je dus zat om over te praten. Het is dus positief!
quote:krokodilletje20 schreef op 21 oktober 2016 @ 15:19:

Het gaat er gewoon om dat we elkaar niet goed kennen, en ik hem max 2 keer per week zie. Waarvan deze week geen 1 keer. Maakt niet uit, maar als ik hem dan een berichtje doe antwoord ie nauwelijks. En dat is eigenlijk het frustrerende.



Maar lief meiske toch, waarom verdoe je je tijd met dit sujet? Wat is hier nou leuk of lief aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het probleem niet zo goed. Je kent hem een maand en ziet hem, buiten deze week, twee keer per week? Dat is toch veel?



Wat wil je dat hij dan stuurt? Dat hij net zijn teennagels gekipt heeft? Op de pot zat? Haarballen van zijn kat heeft opgruimd?
Alle reacties Link kopieren
Ik herlees net mijn post en klinkt aanvallend, zo bedoel ik het niet.



Heb net naar de gesprekken tussen mij en vriend gekeken.

-neem je melk mee?

-je sokken lagen weer NAAST de wasmand

-veel file? Je bent zo laat?

-vanochtend de vaatwasser weer niet gevonden? je kop koffie vergeten op de schoenkast.



Niet heel liefdevol, al zeg ik het zelf
Alle reacties Link kopieren
Hoi Krokodilletje20,



Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem, had er ook een eigen topic over, maar inmiddels heb ik hem toch weer gezien en is dat niet meer relevant.

Misschien ben ik inderdaad verliefd op iemand die ik nog niet zo lang ken, en wil ik niet in onzekerheid zitten wanneer ik hem weer zie. Hij stuurt me dus wel berichtjes, maar alleen een uurtje voordat hij wat gaat drinken: he wat ga je doen? kom je ook? En dat was deze week ook iets van 2 a 3 keer (waarvan ik een keer niet kon komen). Meer dus niet, alleen antwoorden als ik wat vraag.

Maar verder zou ik ook wel willen weten waar ik sta, aangezien ik wel gewoon bij hem thuis ben geweest en hij ook bij mij, vind ik het een vreemd gevoel dat er verder zo weinig contact is.



Misschien zijn mannen daar gewoon niet zo goed in?
Alle reacties Link kopieren
En bij elk bericht wat ik stuur ben ik gewoon bang dat hij nooit meer reageert
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens andere media (mail, bellen ) geprobeerd ?

Er is meer dan alleen maar die berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Nee, want dat doe hij ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Witches schreef op 24 oktober 2016 @ 16:50:

Ik herlees net mijn post en klinkt aanvallend, zo bedoel ik het niet.



Heb net naar de gesprekken tussen mij en vriend gekeken.

-neem je melk mee?

-je sokken lagen weer NAAST de wasmand

-veel file? Je bent zo laat?

-vanochtend de vaatwasser weer niet gevonden? je kop koffie vergeten op de schoenkast.



Niet heel liefdevol, al zeg ik het zelf Dat je daar de moeite voor neemt om dat te appen joh.... en alsof dat effect heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:susann123 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:06:

Nee, want dat doe hij ook nietHij neemt z'n telefoon niet op?
Alle reacties Link kopieren
quote:susann123 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:51:

Hoi Krokodilletje20,



Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem, had er ook een eigen topic over, maar inmiddels heb ik hem toch weer gezien en is dat niet meer relevant.

Misschien ben ik inderdaad verliefd op iemand die ik nog niet zo lang ken, en wil ik niet in onzekerheid zitten wanneer ik hem weer zie. Hij stuurt me dus wel berichtjes, maar alleen een uurtje voordat hij wat gaat drinken: he wat ga je doen? kom je ook? En dat was deze week ook iets van 2 a 3 keer (waarvan ik een keer niet kon komen). Meer dus niet, alleen antwoorden als ik wat vraag.

Maar verder zou ik ook wel willen weten waar ik sta, aangezien ik wel gewoon bij hem thuis ben geweest en hij ook bij mij, vind ik het een vreemd gevoel dat er verder zo weinig contact is.



Misschien zijn mannen daar gewoon niet zo goed in?Er zijn zat mannen die daar wel goed in zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven