Update whatsapp

21-10-2016 13:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik de nieuwste versie van whatsapp op mijn iphone. Hiermee zou ik ook foto's kunnen bewerken in whatsapp. Echter kan ik dit niet terug vinden. Ik volg de stappen die ik via google kan vinden, maar het 'potloodje' of kleurenpalet verschijnt bij mij niet.



Heeft iemand dit probleem ook of een oplossing?
Ik heb geen Iphone, maar het kan zo zijn dat je software verouderd is waardoor de volledige update het niet doet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in een conversatie met iemand ga staan en ik neem een foto zie ik rechtsboven in de foto een potloodje. Als ik daarop klik krijg ik een kleurenpalet en daarmee kan ik in de foto tekenen.

Ik zie de lol er niet van in, je zou een schijtlollige snor kunnen maken of iets kunnen schrijven, je kunt de foto er niet mooier mee maken ofzo.

Bedoel je dat?
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kraplapje,



Ik heb even gekeken maar ik heb de meest recente ios op mijn iphone. Dus daar ligt het niet aan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja Rooss! Dat bedoel ik. Maar bij mij verschijnt dus geen potloodje.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd.

Maak je de foto wel in de conversatie? (beetje rare vraag maar ik weet niet hoe ik m anders moet stellen)
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, zoveel in de conversatie als bij een bestaande foto geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
het werkt pas op modellen nieuwe dan de iPhone 5. Misschien is je telefoon niet nieuw genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 5c iphone.
Even de update van whatsapp eraf halen en nog eens installeren
Ik heb een iphone 6 en bij werkt het bij een bestaande foto en een foto die je in de app zelf maakt.
Wat erger is, de grijnssmiley is weg, tenminste, die met de driehoekoogjes.



Alle reacties Link kopieren
Ohh ik vind het leuk maak ontzettend veel foto's van mijn kittens leuk!
Alle reacties Link kopieren
De grijnssmiley heb ik nog



Weet iemand hoe ik de update kan terug draaien zodat ik het opnieuw kan installeren?
Alle reacties Link kopieren
Daarvoor zou ik van mijn whatsappgeschiedenis een backup maken en dan whatsapp verwijderen en opnieuw installeren. Dan vraagt hij ook automatisch of de backup teruggezet moet worden van de chats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven