Spijt als je het uitmaakt

21-10-2016 16:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik lees al een tijdje mee hier, maar dit is mijn eerste topic.

Ik ben een jaar samen geweest met een jongen die ik via Tinder heb leren kennen (ja ja het werkt echt ;) ) Dus sinds vorig jaar oktober ongeveer. In december 2015 maakte hij het uit en in januari/februari 2016 heeft hij gezegd dat hij mij niet kon missen en hebben we opnieuw geprobeerd. Deze zomer zijn we op reis geweest samen en alles ging goed tot 2 weken geleden.



Toen maakte hij het heel onverwacht weer uit. Hij heeft zelfs overdag nog gezegd dat hij mij miste en blij was dat we elkaar 's avonds terug gingen zien. Ik kom dan bij hem aan en hij begint over een gevoel dat hij heeft een beklemmend/angstig gevoel en hij maakt het na een tijdje twijfelen uit.



Precies een week later spreken we terug af (omdat we vrienden gingen blijven) en hij zegt dat hij eigenlijk mij niet kan missen en het nog een kans wil geven.

Eergisteren heeft hij het weer uitgemaakt omdat hij geen toekomst ziet voor ons (ik ben 5 jaar jonger 19 en 24) en hij volgend jaar gaat werken en ik nog moet studeren. En omdat we nogal verschillen qua karakter ik ben heel verlegen en hij is heel extravert.

En daarnaast zei hij ook dat op dit moment de gevoelens voor mij een beetje minder waren maar dat dat in elke relatie met ups en downs gaat.



Ik weet eigenlijk niet of ik hem terug wil als hij het zou vragen, maar ik wil ergens wel dat hij spijt krijgt van zijn beslissing. Gewoon omdat ik het nu moeilijk heb en (heel gemeen van mij)hoop dat hij het nog moeilijk gaat hebben



Gebeurt het vaak dat jongens nog spijt krijgen van hun beslissing? We zijn dus niet met ruzie uit elkaar gegaan
Waarom vind jij iemand die continu over jou twijfelt, goed genoeg voor jou?
Zo'n knipperlichtrelatie kost veel energie. Steek die energie lekker in je eigen geluk en laat hem. Ik zou hem overal blokkeren en het contact met hem stoppen. Zonde van jouw tijd en moeite. Wraak kost ook energie trouwens, want je blijft zo met hem bezig. Doe dat niet, gun jezelf wat beters.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk gebeurt dat. Maar dit lijkt me niet goed voor jou, hij blijft het maar uitmaken. Ik zou er klaar mee zijn, je verdient meer dan dat, toch?
Alle reacties Link kopieren
Er is best een grote kans dat hij weer spijt krijgt. Hij heeft het tenslotte al een paar keer eerder uitgemaakt en is weer terug gekomen.



Maar jij bent toch geen deurmat. Geen vrienden blijven en hem overal blokkeren.

Kap alle contact af.



Wat maakt het uit of hij spijt krijgt of niet. Wat maakt het uit of hij het moeilijk heeft of niet. Jij moet verder met je leven en met zo'n draaikont weet je nooit wasr je aan toe bent.



La as t hem gaan en ga op zoek naar iemand die jou wel waardeert.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt inderdaad wel zo, maar als we samenzijn is het echt gewoon perfect. Hij is lief en romantisch, grappig en wil alles doen voor mij (en ik voor hem)

En ik kan mij niet inbeelden dat er nog jongens zijn die zo lief kunnen zijn voor mij
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wat jij wil van een relatie en zorg dat je met iemand samen bent die dat ook weet (en die hetzelfde wil).



Nav jouw verhaal kan ik wel voorspellen dat je dan niet bij hem uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meid, wil jij een relatie met iemand die continu twijfelt? Je bent wel meer waard hoor. Ik zou al het contact afkappen. Je moet geen vrienden willen blijven, zeker niet in het begin als jij nog wel heel verliefd bent. Blokkeer hem en ga lekker met je vriendinnen stappen. Er komt wel een jongen die jou wel de moeite waard vindt
Alle reacties Link kopieren
quote:Hopeloosgevalletje18 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:40:

Dat klinkt inderdaad wel zo, maar als we samenzijn is het echt gewoon perfect. Hij is lief en romantisch, grappig en wil alles doen voor mij (en ik voor hem)

En ik kan mij niet inbeelden dat er nog jongens zijn die zo lief kunnen zijn voor mijIemand die het al diverse keren heeft uitgemaakt lijkt me nou niet zo perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hopeloosgevalletje18 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:40:

Dat klinkt inderdaad wel zo, maar als we samenzijn is het echt gewoon perfect. Hij is lief en romantisch, grappig en wil alles doen voor mij (en ik voor hem)

En ik kan mij niet inbeelden dat er nog jongens zijn die zo lief kunnen zijn voor mijDie jongens zijn er wel, maar die ben jij nog niet tegengekomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Kraaitje87 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:47:

[...]



Iemand die het al diverse keren heeft uitgemaakt lijkt me nou niet zo perfect.Dat inderdaad niet, maar wel vanaf het moment dat we samen zijn. En zelfs als het gedaan is blijft hij lief. Hij zegt dat hij er altijd voor mij is als ik een probleem heb en vraagt ook regelmatig hoe het gaat
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat binnenkort nog studeren. Wees blij dat je dan single bent. Je komt dan zoveel andere mensen, dus ook mannen, tegen die vergelijkbare interesses hebben. Dat hij onzeker is daarover zal zeker ook wel meespelen, ook omdat jij qua persoon nog heel wat gaat meemaken qua ontwikkeling. Hij is dus gewoon bang om zijn gevoelens volledig in jou te investeren en dan gekwetst te worden, dus kwetst hij jou nu maar.



Dit is hem (nu) niet. Dus, contact verbreken en je storten in je nieuwe studenten leven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 21 oktober 2016 @ 17:18:

Jij gaat binnenkort nog studeren. Wees blij dat je dan single bent. Je komt dan zoveel andere mensen, dus ook mannen, tegen die vergelijkbare interesses hebben. Dat hij onzeker is daarover zal zeker ook wel meespelen, ook omdat jij qua persoon nog heel wat gaat meemaken qua ontwikkeling. Hij is dus gewoon bang om zijn gevoelens volledig in jou te investeren en dan gekwetst te worden, dus kwetst hij jou nu maar.



Dit is hem (nu) niet. Dus, contact verbreken en je storten in je nieuwe studenten leven.Ik studeer al en heb hem in mijn studentenstad leren kennen vorig jaar, dus dat maakt het extra moeilijk. Ik heb vorig jaar zo vaak bij hem geweest dat ik niet de tijd heb genomen om ook veel andere mensen te leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je als toen 18jarige studente eigenlijk op Tinder?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar... Maar geloof mij.. Dit gaat niks worden. Als je nu weer gaat toegeven dan zul je binnen de kortste keer weer alleen zijn.

Kies voor je zelf zou ik zeggen! Genoeg vissen in de zee
Loslaten en verder gaan... Dit wordt hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of hij helemaal geen rekening houdt met jouw gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:51:

Wat doe je als toen 18jarige studente eigenlijk op Tinder?Op een verjaardag van een vriendin zei ze dat dat een grappige app was en in mijn studentenstad kende ik niemand en ben ik beginnen kijken uit verveling en plots hadden we afgesproken. (dat was niet mijn bedoeling)
quote:Hopeloosgevalletje18 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:40:

Dat klinkt inderdaad wel zo, maar als we samenzijn is het echt gewoon perfect. Hij is lief en romantisch, grappig en wil alles doen voor mij (en ik voor hem)

En ik kan mij niet inbeelden dat er nog jongens zijn die zo lief kunnen zijn voor mijWat vind je er lief aan dat jij je gebruikt en te pas en te onpas weer wel/niet terug wil? Geloof me, er zijn veel lievere jongens te vinden. En dan hoef je niet eens heel hard te zoeken. Tip: vrienden blijven werkt niet. Zeker niet een week nadat het uit is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onbevangen schreef op 21 oktober 2016 @ 18:12:

Het lijkt wel of hij helemaal geen rekening houdt met jouw gevoelens.



Ik weet dat dat inderdaad zo klinkt, en waarschijnlijk heb je gelijk maar voor mij voelt het niet zo.



Hetgeen wat ik nogal raar vond was dat hij zei 'Ik val altijd op meisjes die lastig doen of mij bedriegen, en jij doet dat absoluut niet en zou dat ook nooit doen. Maar ik denk dat ik dat ergens wel nodig heb'
Wat sneu
Alle reacties Link kopieren
Wat een harteloze jongen dat hij zo weinig rekening met je houdt. Aan-uit-aan-uit en hij is zó zeker van je dat je hem terug neemt dat hij er geen enkele aandacht aan besteedt hoe dat voor jou is.



Die kan dus nooit veel van je houden. Als je van iemand houdt dan doe je haar geen pijn. Móet je iemand pijn doen waar je van houdt, dan ruk je de pleister er in één keer af en neem je definitief afscheid.



Ik zou me daar niet voor lenen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:calvijn1 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:51:

Wat doe je als toen 18jarige studente eigenlijk op Tinder?Ja, dat is een van de mysteries van het universum: wat doen mensen eigenlijk op Tinder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetgeen wat ik nogal raar vond was dat hij zei 'Ik val altijd op meisjes die lastig doen of mij bedriegen, en jij doet dat absoluut niet en zou dat ook nooit doen. Maar ik denk dat ik dat ergens wel nodig heb'Misschien vindt hij dat spannender en kan hij dan ook emotioneel op afstand blijven. Als iemand braaf en lief is voel je je schuldiger dan tegenover een oppervlakkige plezierzoekster. Dus ik denk dat hij liever geen ernstig meisje heeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie wel gelijk hebben, maar hij zegt ook wel dat hij het uitmaakt omdat hij mij niet langer pijn wil doen met zijn getwijfel.

Dus hij houdt wel rekening met mij op een of andere manier



En over Tinder, ik was echt niet opzoek naar iets/ iemand ik was gewoon uit verveling wat aan het kijken en hij begon tegen mij te praten over de spartacusrun waar ik aan heb meegedaan en plots hadden we afgesproken en voor ik het besefte was het 5minuten voor we afgesproken hadden en vond ik het erg om nog af te zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven