Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Chanella, hoe gaat het nu met je?
quote:appelientjex schreef op 20 oktober 2016 @ 22:55:

[...]





Dat is waar. Maar: een forum werkt wel twee kanten uit. Het is niet erg topic reagerend of lezend bevorderend als er veel TO's zijn die nooit meer reageren in hun eigen topic.



Een TO heeft hopelijk wat aan het openen van een topic, en de reageerders vinden het leuk om hun mening te geven en om updates te krijgen. Het een kan niet zonder het ander

TO heeft meerdere malen gereageerd in het topic, heeft zelfs aangegeven dat ze veel aan de reacties heeft gehad, dus als ze nu niet binnen 3 dagen nog een keer post terwijl ze in een relatiecrisis zit, dan zal het hele VivaForum echt niet meteen omvallen lijkt me.

Verplaats je eens even één moment in haar situatie en wacht rustig af. Die heilige boontjes-smiley is echt totaal ongepast hierbij.

En als ze geen zin meer heeft om te reageren, is dat ook goed. Het is niet alsof ze alleen maar het topic heeft geopend en vervolgens verdwenen is.
Mag een TO dan nooit verdwijnen ongeacht de situatie? Het is nou niet bepaald dat ze gevraagd heeft wat voor korreltjes ze haar konijntje moet geven.



Haar hart is door vriendlief in de blender gegooid... Mij heeft het 35 sec gekost om haar verhaal te lezen en 17 seconden om mijn reactie te tikken. TO is mij geen update verschuldigd. Nu niet, morgen niet en over vier weken ook niet. Niet als je op deze manier verneukt bent door je vriend.



We weten geen van allen in welke emotionele of psychische staat TO zich bevindt. Op een gegeven moment is een topic gewoon klaar, ze wilde steun voor dat moment, heeft daar op gereageerd, en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Oh meid

Wat een droef idd, besef wel dat je de persoon mist waarvan je dacht dat hij was, want deze man wil je niet in je leven. Jij verdient al het geluk! Veel sterkte komende tijd, wees maar lekker boos, dat helpt! Wees lief voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 20 oktober 2016 @ 01:29:

Toch een beetje jammer, leef je zo mee met een topic, hoor je niks meer...Vind ik ook hoor. Er was laatst ook een topic waarin een collega bij iemand op visite wilde komen en zichzelf had uitgenodigd voor het eten, die bewuste TO is nooit meer teruggewenst, jammer.
quote:Gisselle schreef op 21 oktober 2016 @ 08:29:

[...]



Vind ik ook hoor. Er was laatst ook een topic waarin een collega bij iemand op visite wilde komen en zichzelf had uitgenodigd voor het eten, die bewuste TO is nooit meer teruggewenst, jammer.



Prima geluisterd die To!

Jij wenste d'r niet terug en ze bleef lekker weg
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 21 oktober 2016 @ 08:47:

[...]





Prima geluisterd die To!

Jij wenste d'r niet terug en ze bleef lekker weg Leuk he die automatische correctie
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 21 oktober 2016 @ 00:33:

[...]



TO heeft meerdere malen gereageerd in het topic, heeft zelfs aangegeven dat ze veel aan de reacties heeft gehad, dus als ze nu niet binnen 3 dagen nog een keer post terwijl ze in een relatiecrisis zit, dan zal het hele VivaForum echt niet meteen omvallen lijkt me.

Verplaats je eens even één moment in haar situatie en wacht rustig af. Die heilige boontjes-smiley is echt totaal ongepast hierbij.

En als ze geen zin meer heeft om te reageren, is dat ook goed. Het is niet alsof ze alleen maar het topic heeft geopend en vervolgens verdwenen is.



Ik heb het over het algemeen, niet specifiek over dit topic. Je mag dat toch jammer vinden?

En persoonlijk ga ik ook twijfelen aan de echtheid van een topic als er zo snel al niet meer gereageerd wordt door een TO. Dit is ook nogal een onwaarschijnlijk verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 21 oktober 2016 @ 08:29:

[...]



Vind ik ook hoor. Er was laatst ook een topic waarin een collega bij iemand op visite wilde komen en zichzelf had uitgenodigd voor het eten, die bewuste TO is nooit meer teruggewenst, jammer.Ja idd! Ook gevolgd. Op t hoogtepunt hoor je d'r niks meer van.
quote:appelientjex schreef op 21 oktober 2016 @ 16:01:

[...]





Ik heb het over het algemeen, niet specifiek over dit topic. Je mag dat toch jammer vinden?

En persoonlijk ga ik ook twijfelen aan de echtheid van een topic als er zo snel al niet meer gereageerd wordt door een TO. Dit is ook nogal een onwaarschijnlijk verhaal.

Natuurlijk mag je dat jammer vinden.

Zegt alleen wel iets over je empatisch vermogen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het gevoel op zich wel, ik heb het ook een beetje. Je leest en leeft mee en iemand laat niets meer horen.

Maar aan de andere kant snap ik óók heel goed dat het Viva forum geen prioriteit heeft in zo'n situatie. Bovendien heb je als meelezer en reageerder natuurlijk geen 'recht' op een update, als is het wel prettig. Ik hoop dat het een beetje ok gaat met TO naar omstandigheden en als ze er behoefte aan heeft komt ze vast nog wel een keer langs. Ik denk dat ze nu veel belangrijkere dingen aan haar hoofd heeft...

Ze heeft zich niet speciaal voor dit topic aangemeld of zo, ze heeft zo'n 700 berichten geplaatst.



Het date topic vind ik overigens ook erg jammer, ik was zo benieuwd!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Oh enne - voor TO
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met ongeloof je verhaal zitten lezen! Dat er zulke mensen bestaan zeg. Echt ongelooflijk!

Er schieten allemaal wraakplannetjes door mijn hoofd, maar het beste wat je kan doen is inderdaad wat de meeste hier zeggen: zijn spullen naar hem opsturen, hem overal op blokkeren, maar echt overal, een avond goed doorzakken met vrienden, nummer/mailadres etc verwijderen zodat je als je beschonken bent je geen onhandige dingen gaat doen, veel afleiding zoeken en proberen door te gaan met je leven. Het zal lang pijn blijven doen, maar na een tijdje zal je zo blij zijn dat je van deze asbak van een vent af bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 21 oktober 2016 @ 16:07:

[...]



Natuurlijk mag je dat jammer vinden.

Zegt alleen wel iets over je empatisch vermogenO ja is dat zo? Is er een 1 op 1 verband met mijn empatisch vermogen (in real life) in deze? Waarom ben je zo fel?
Dat ik je dat uit moet gaan leggen zegt al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is altijd even wachten tot de dames elkaar gaan afzeiken, zeker als TO weg blijft, maar we zijn er dan toch .



Sterkte Chanella. Wat een kutstreek.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:appelientjex schreef op 21 oktober 2016 @ 16:03:

[...]





Ja idd! Ook gevolgd. Op t hoogtepunt hoor je d'r niks meer van.



Kan bijvoorbeeld zijn dat vriend met een verklaring is gekomen die ze aannemelijk vond en dat ze het weer gaan proberen.

Als TO steun nodig had gehad denk ik dat ze wel was blijven posten.



Hopelijk voor haar een happy end in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb inderdaad een paar dagen niet gereageerd. Maar ik heb echt veel gehad aan jullie reacties.

Het viel net in onze vrije week, dochter dus hele dagen thuis en ik ook hele dagen vrij

Op zich wel fijn dat ik het dus rustig aan heb kunnen doen, lig telkens wakker en zit dan te malen over het feit dat hij nu waarschijnlijk bij haar ligt, overdag heb ik afleiding maar 's nachts kan ik het niet van me afzetten. Dan lig ik met pijn in m'n maag te malen en voel ik me hartstikke alleen.



Ik kon altijd makkelijk alleen zijn maar nu kan ik er niet meer aan wennen. Ik wil het gezellig maken in huis en naar z'n komst uitkijken, tegen hem aanliggen als het koud is. De afgelopen dagen heb ik dus afleiding gezocht, lekker weggeweest met m'n dochter en huis en hoofd wat leeggeruimd.



Ik had hier eerder willen terugkomen om te reageren maar dan zit ik hier in no time in tranen en ik kon me er nog even niet toe zetten. De situatie is niet veranderd, ik heb nog steeds niks gehoord en heb de hoop ook opgegeven nog iets te horen. Zijn spullen zijn niet opgehaald, denk dat ze het zo leuk met elkaar hebben dat hij me totaal vergeten is en dat vind ik misschien wel het lastigste.

Dat hij me zo makkelijk laat gaan, niet eens probeert me nog bij zich te houden. Dat ik zo weinig voor hem betekend heb dat hij me niet eens mist.



Heb er met een goede vriendin over gesproken en dat heeft wel wat opgelucht, verder zal het vast steeds makkelijker worden met de tijd
Alle reacties Link kopieren
Och vrouw toch.. wat een droeftoeter..



Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Òngelooflijk... sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjaantje37 schreef op 19 oktober 2016 @ 11:19:

Helaas heb ik dit ook meegemaakt, het doet zo bizar veel pijn. Je denkt de man te kennen waar je al twee jaar mee omgaat, en ineens is het een vreemde voor jou die ook niet eens het respect kan opbrengen om het netjes uit te maken.Wat erg voor je! Nooit geweten hoeveel pijn zoiets kon doen. Zelf had ik nooit eerder liefdesverdriet gehad, wel de vader van m'n dochter gemist na de breuk maar dat was 10 jaar geleden, duurde maar even en voelde veel minder pijnlijk dan dit. Wat kun je veel om iemand geven in zo'n korte tijd. Hoe is dat met jou verder gegaan? Wat heb jij gedaan om afleiding te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:35:

Ik heb met ongeloof je verhaal zitten lezen! Dat er zulke mensen bestaan zeg. Echt ongelooflijk!

Er schieten allemaal wraakplannetjes door mijn hoofd, maar het beste wat je kan doen is inderdaad wat de meeste hier zeggen: zijn spullen naar hem opsturen, hem overal op blokkeren, maar echt overal, een avond goed doorzakken met vrienden, nummer/mailadres etc verwijderen zodat je als je beschonken bent je geen onhandige dingen gaat doen, veel afleiding zoeken en proberen door te gaan met je leven. Het zal lang pijn blijven doen, maar na een tijdje zal je zo blij zijn dat je van deze asbak van een vent af bent.



Dank je wel! En die wraakplannetjes schieten ook door mijn hoofd

Daar lig ik dan 's nachts aan te denken, er zijn zoveel dingen die ik wil zeggen en doen. Maar ik heb z'n nummer verwijderd en hij is overal geblokkeerd, al zou ik hem op een slecht moment willen bellen of appen, het zou nu niet meer kunnen
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 20 oktober 2016 @ 18:01:

Vind ik ook. Als je geen tijd hebt om te reageren waarom open je dan een topic vraag ik me af.



Dat klopt maar ik voelde me echt best beroerd en probeerde er niet meer mee bezig te zijn omdat m'n dochter ook hele dagen vrij was. Ik ben veel met haar weggeweest en had eigenlijk ook geen updates te melden omdat ik maar niets hoorde.

Ik was wel van plan om hier snel bij te lezen want de reacties sterken me wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven