Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
Hiltje, wat naar dat je jezelf in die situatie vond. Vooral naar dat je seks hebt gehad met tegenzin. Empathie of geen empathie, je leert hier vast van om nooit meer uit medelijden zoiets te doen.



Pollewop, hahah, ik word ook gek als ik dat soort opmerkingen krijg.

Ik ben rond de 30 en al mijn vriendinnen zijn nu kinderen aan het krijgen ongeveer. Ik was vorig weekend naar een feestje en was een beetje teut geworden. Ik vertelde over mijn weekend, krijg ik de opmerking van een van die vriendinnen die net een kind heeft gekregen: "Joh, het moet eens afgelopen zijn met dat leventje van jou."

Nou ik wist niet wat ik hoorde! Ik zei meteen dat ik dat geen leuke opmerking vond en dat dat erg oordelend overkwam. Dat jij besluit kinderen te nemen, maakt niet dat jouw leven beter is dan dat van iemand die besluit nog geen kinderen te nemen en nog graag een borrel drinkt. Zij was trouwens van onze vrienden groep het aller wildst met veel drugsgebruik enzo, dus ik was echt zo verontwaardigd dat ze dit zei! Maar dat terzijde.



Mijn slechtste tinderdate was met een man die zo zelfgenoegzaam was! Ik was met hem in de kroeg en hij praatte alleen maar over zichzelf. Af en toe gooide hij een seksueel getinte opmerking mijn kant op of maakte hij een opmerking over mijn uiterlijk. Geen enkele geinteresseerde vraag wat iets anders betrof dan mijn lichaam. Nadat ik mijn drankje op had vroeg hij of ik er nog eentje wilde. Ik zei 'nee' , stond op en ging weg.

Later kwam ik erachter dat er een paar kennissen van me waren die ook met hem op date zijn geweest. Hilarisch was dat! Zij hadden ook geen goede ervaring met hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.Zijn eerlijkheid was onhandig en werd gestraft. Is het fair om te verwachten dat hij al compleet verliefd zou zijn? Hoe zou dit zijn gelopen als dit niet via whatsapp was verteld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.



My God: dat doen hoeren toch: wel neuken maar niet zoenen want dat is te intiem.



Wat een leipo.
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 21 oktober 2016 @ 14:34:

[...]



Zijn eerlijkheid was onhandig en werd gestraft. Is het fair om te verwachten dat hij al compleet verliefd zou zijn? Hoe zou dit zijn gelopen als dit niet via whatsapp was verteld?Jij snapt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.Mijn god! hahaha, jeetje. Ik doe het niet vaak, maar ik quote Elle even: Het kanaal in!
Alle reacties Link kopieren
o, zo,n niet zoener heb ik ook gehad.

zo belachelijk, vinden ze je superlekker en kunnen niet van je afblijven maar gaan niet zoenen.

maar gelukkig is er gerechtigheid en staat hij nog steeds op tinder, met af en toe een wanhopige tekst erbij.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.





Oh oh... Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar ik denk dat je met de mannelijke versie van mij te maken had



Ik heb ook veel makkelijker seks met iemand dan dat ik zoen... Vind ik intiemer ofzo. En heb dat ook wel tegen mannen gezegd... Ja, het wordt steeds duidelijker door dit topic: Ik ben een rotwijf haha
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:46:

[...]





Oh oh... Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar ik denk dat je met de mannelijke versie van mij te maken had



Ik heb ook veel makkelijker seks met iemand dan dat ik zoen... Vind ik intiemer ofzo. En heb dat ook wel tegen mannen gezegd... Ja, het wordt steeds duidelijker door dit topic: Ik ben een rotwijf hahaMag ik binnenkort ff een spoedcursusje 'hoe word ik een rotwijf' volgen? Dat kan ik wel gebruiken. (Ik ben te lief, tikje naief en geef slecht mn grenzen aan)
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:12:

Dit is beter dan therapie, jullie lezen.

Ik deel met jullie het allerergste wat een man ooit tegen mij zei.

We hadden seks gehad na een of twee dates. Het was allemaal nogal geregisseerd, het leek wel een doktersafspraak, maar ik vond hem best leuk. Niet echt de liefde van mijn leven, maar geschikt.

Seks was okay, maar erg raar was dat er nauwelijks gezoend werd. Toen we daarna appten en de sfeer iets intiemer werd, vroeg ik of hij niet van zoenen hield.

Antwoord: ja hoor, maar dat doe ik alleen als ik echt verliefd ben op een vrouw.

Nog nooit heb ik zo snel het contact verbroken.De gemiddelde man heeft zo te lezen niet erg veel empathie... nou ja je weet wel waar je aan toe bent maar een beetje lullige opmerking is het wel....
Alle reacties Link kopieren
nou, ik ben absoluut van plan om mijn date te gaan zoenen, mocht hij net zo leuk zijn als hij lijkt.

ik ben zenuwachtig, straks is hij normaal.

en hij houdt erg van zoenen zegt hij.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
je zal het meemaken zeg.

de 1e normale man die ik in ruim 8 jaar meemaak heeft tattoos en draagt sieraden.

ik weet niet of ik dat geestelijk wel aan kan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 21 oktober 2016 @ 16:21:

je zal het meemaken zeg.

de 1e normale man die ik in ruim 8 jaar meemaak heeft tattoos en draagt sieraden.

ik weet niet of ik dat geestelijk wel aan kan. Heel je wereldbeeld kapot
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:03:

[...]



Mag ik binnenkort ff een spoedcursusje 'hoe word ik een rotwijf' volgen? Dat kan ik wel gebruiken. (Ik ben te lief, tikje naief en geef slecht mn grenzen aan)Haha, dat heb ik aan de andere kant ook hoor. Zelfs tegen mannen die me echt als stront behandeld hebben blijf ik lief, een man krijgt bij mij (onterecht) echt 100 kansen... Ik hou gewoon niet zo van zoenen, en al helemáál niet met mannen waar ik niet verliefd op ben En volgens dit topic ben dan wel een empathieloos rotwijf hahaha
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:40:

[...]





Haha, dat heb ik aan de andere kant ook hoor. Zelfs tegen mannen die me echt als stront behandeld hebben blijf ik lief, een man krijgt bij mij (onterecht) echt 100 kansen... Ik hou gewoon niet zo van zoenen, en al helemáál niet met mannen waar ik niet verliefd op ben En volgens dit topic ben dan wel een empathieloos rotwijf hahaha

En de lieverds ben ik dan maf of niet zo lief tegen...



Ik begin trouwens weer in de 'ik heb gewoon geen zin in dat prille relatie opstart gezeik krijg allemaal lekker het rambam' mood te kijken.

Het enige voordeel van met iemand zijn is dat je niet alleen bent. Persoonlijk vind ik dat inmiddels geen ramp en zie ik vooral de voordelen... (en minder onzeker van aandacht krijgen van iemand wordt je echt niet heb ik wel gemerkt. M.a.w gelukkiger word je er ook niet perse van.) Ik vind het allemaal wel best als het allemaal zo moeilijk moet
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:52:

[...]



En de lieverds ben ik dan maf of niet zo lief tegen...



Ik begin trouwens weer in de 'ik heb gewoon geen zin in dat prille relatie opstart gezeik krijg allemaal lekker het rambam' mood te kijken.

Het enige voordeel van met iemand zijn is dat je niet alleen bent. Persoonlijk vind ik dat inmiddels geen ramp en zie ik vooral de voordelen... (en minder onzeker van aandacht krijgen van iemand wordt je echt niet heb ik wel gemerkt. M.a.w gelukkiger word je er ook niet perse van.) Ik vind het allemaal wel best als het allemaal zo moeilijk moet Jep, heb precies hetzelfde. Je wordt van een relatie geen leuker persoon, geen beter persoon, je wordt er niet gelukkiger van... Ik zie de voordelen ook niet meer zo. Ja, je bent niet 'alleen' dus valt niet buiten de boot. En een arm om je heen is soms gewoon fijn. Maar moet je daar dan maar alles voor opgeven? Eerlijk gezegd ervaar ik hetzelfde gevoel als ik met mijn hond ben, dus zij mag de liefde van m'n leven spelen
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 18:03:

[...]





Jep, heb precies hetzelfde. Je wordt van een relatie geen leuker persoon, geen beter persoon, je wordt er niet gelukkiger van... Ik zie de voordelen ook niet meer zo. Ja, je bent niet 'alleen' dus valt niet buiten de boot. En een arm om je heen is soms gewoon fijn. Maar moet je daar dan maar alles voor opgeven? Eerlijk gezegd ervaar ik hetzelfde gevoel als ik met mijn hond ben, dus zij mag de liefde van m'n leven spelen Hond appt nooit.
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 18:03:

[...]





Jep, heb precies hetzelfde. Je wordt van een relatie geen leuker persoon, geen beter persoon, je wordt er niet gelukkiger van... Ik zie de voordelen ook niet meer zo. Ja, je bent niet 'alleen' dus valt niet buiten de boot. En een arm om je heen is soms gewoon fijn. Maar moet je daar dan maar alles voor opgeven? Eerlijk gezegd ervaar ik hetzelfde gevoel als ik met mijn hond ben, dus zij mag de liefde van m'n leven spelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 18:43:

[...]



Hond appt nooit.Dus ook niet met andere vrouwen
Openingszin:

Hallo Princess, mijn naam is Xxx en ik ben zeker dat u krijgen veel bericht en ik hoop dat de mijne opvalt! Ik ben hier op zoek naar enige serieuze relatie leidt tot huwelijk en het creëren van een echte, sterke en goede familie. Ik ben op zoek naar mijn zielsverwant, mijn vrouw, mijn Liefde, Mijn beste vriend, alles in een !!! Heeft u interesse in onze kennis? Voel je vrij om e-mail bij xxxxxDank je !



Is er iets raars met mij? Man is echt een lekker ding trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Haha klinkt betrouwbaar!
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 21:08:

Openingszin:

Hallo Princess, mijn naam is Xxx en ik ben zeker dat u krijgen veel bericht en ik hoop dat de mijne opvalt! Ik ben hier op zoek naar enige serieuze relatie leidt tot huwelijk en het creëren van een echte, sterke en goede familie. Ik ben op zoek naar mijn zielsverwant, mijn vrouw, mijn Liefde, Mijn beste vriend, alles in een !!! Heeft u interesse in onze kennis? Voel je vrij om e-mail bij xxxxxDank je !



Is er iets raars met mij? Man is echt een lekker ding trouwens.Vind het wel cute... lijkt me een niet-nederlander, een andere taal schrijven is errug moeilijk dus ik zou daar niet op oordelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 21 oktober 2016 @ 21:08:

Openingszin:

Hallo Princess, mijn naam is Xxx en ik ben zeker dat u krijgen veel bericht en ik hoop dat de mijne opvalt! Ik ben hier op zoek naar enige serieuze relatie leidt tot huwelijk en het creëren van een echte, sterke en goede familie. Ik ben op zoek naar mijn zielsverwant, mijn vrouw, mijn Liefde, Mijn beste vriend, alles in een !!! Heeft u interesse in onze kennis? Voel je vrij om e-mail bij xxxxxDank je !



Is er iets raars met mij? Man is echt een lekker ding trouwens.Vind het ook wel lief. Doet wel heel erg zijn best
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:52:

[...]



En de lieverds ben ik dan maf of niet zo lief tegen...



Ik begin trouwens weer in de 'ik heb gewoon geen zin in dat prille relatie opstart gezeik krijg allemaal lekker het rambam' mood te kijken.

Het enige voordeel van met iemand zijn is dat je niet alleen bent. Persoonlijk vind ik dat inmiddels geen ramp en zie ik vooral de voordelen... (en minder onzeker van aandacht krijgen van iemand wordt je echt niet heb ik wel gemerkt. M.a.w gelukkiger word je er ook niet perse van.) Ik vind het allemaal wel best als het allemaal zo moeilijk moet I'm with ya Alice. Paiq-man allemaal erg leuk (ondanks gedoe), maar ik word er niet relaxter van. Sterker nog: ik verander in konijn in koplamp die alleen nog maar hele achterlijke dingen zegt. ZIt er serieus over na te denken om met die hele shit te stoppen. Ik kan een paar dates best leuk doen, maar zodra ik iemand leuk ga vinden is dat klaar. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik dacht vandaag de stoute schoenen aan te trekken en een kennis waarvan ik wist dat hij sinds kort vrijgezel is een bericht te sturen. Nou. Hij stuurt gewoon helemaal niks terug! Altijd als ik denk: ik ga eens voor een ander type, wil diegene mij totaal niet. En mijn types die zijn voor mij heel makkelijk te krijgen maar loopt meestal niet goed af. Sjonge :( stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven