Mode & Beauty alle pijlers

Losse rokjes tussen benen

20-10-2016 14:04 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeie titel Sorry haha





Dagelijks draag ik rokjes/jurkjes, meestal op/net boven de knie en dat is geen probleem. Soms heb ik echter kortere rokjes aan, en zodra ik de straat uit ben heb ik daar spijt van. Het gaat dan om lossere rokjes, geen kokerrokken dus.



Zodra je loopt komt het rokje tussen je benen Bij iedere stap grijpt het rokje zich verder vast tússen m'n benen tot ik aan de voorkant in m'n onderbroek sta. Soms hebben die rokjes een gekke bui en gaan ze niet volledig tussen m'n benen, maar vormen ze een gekke bult waardoor het lijkt alsof ik onder dat rokje een flinke piemel verberg.



Als gevolg moet ik onderweg mijn rokje aan de onderkant vast houden of af en toe even het rokje van tussen m'n benen wurmen. En met af en toe bedoel ik dan iedere tien meter.



Ik word er helemaal gék van en zie dit fenomeen eigenlijk bij niemand anders! Het rokje kruipt dus niet zoals bij een kokerrok omhoog, maar komt door het lopen tussen m'n bovenbenen.



Hoe doen anderen dit? Wat is dé oplossing?!

Eeuwige dank voor degene met de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 20 oktober 2016 @ 14:09:

strak onderrokje aan doen? Ik herken het wel trouwens, en ook dat ik het bij niemand anders zie... [afbeelding]die ava van jou dat gezicht verraadt alles.... maar even zonder gekheid, die onderrok van jou steekt minstens een halve meter onderuit dat rokje van to
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 oktober 2016 @ 19:54:

Gewoon kwalitatief goede gevoerde rokken kopen, en geen flodders van flutkwaliteit. En niet lopen als een bootwerker in die rokken, maar lopen alsof je een rok aanhebt, en niet alsof je een cargobroek aan hebt.Ik heb soms gewoon zin in H&M flodders, als ik toch niet naar werk o.i.d. hoef. Dus geen dikke dure gevoerde rokken En ik loop niet als een bootwerker haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 21 oktober 2016 @ 23:23:

[...]





Ik heb soms gewoon zin in H&M flodders, als ik toch niet naar werk o.i.d. hoef. Dus geen dikke dure gevoerde rokken En ik loop niet als een bootwerker haha.Maar zonder gekheid, daar ligt het toch echt aan. Je hoeft geen dikke rokken aan te hebben, ook dunne rokken kunnen gewoon een goede voering hebben en dan is het probleem gewoon een stuk minder, zo niet nihil. Gewoon goeie kwaliteit kopen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie dat ook vaak, vrouwen met van die net te korte (bol) rokjes die rommelen in hun kruis en die vervolgens van achteren wat te hoog gaan hangen. Bukken moet je er echt niet mee doen wat je staat net niet in je 'blote' achterste. Ik snap oprecht niet waarom dit type rokje in de mode is want ik ken weinig vrouwen dat het leuk staat. Sorry, geen oplossing dus behalve dan:niet dragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Aha herkenbaar ik heb het met poncho's loop ik rond en denk ik opeens wat voel ik toch. Kijk ik naar beneden heeft de poncho's zich tussen mijn benen gevoegd als een luier.... nou dan begrijp je ook gelijk waarom mensen zo raar naar je kijken....
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 oktober 2016 @ 23:28:

[...]





Maar zonder gekheid, daar ligt het toch echt aan. Je hoeft geen dikke rokken aan te hebben, ook dunne rokken kunnen gewoon een goede voering hebben en dan is het probleem gewoon een stuk minder, zo niet nihil. Gewoon goeie kwaliteit kopen.En die heb ik aan als ik ga werken of andere belangrijke afspraken heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 oktober 2016 @ 23:30:

Oh ik zie dat ook vaak, vrouwen met van die net te korte (bol) rokjes die rommelen in hun kruis en die vervolgens van achteren wat te hoog gaan hangen. Bukken moet je er echt niet mee doen wat je staat net niet in je 'blote' achterste. Ik snap oprecht niet waarom dit type rokje in de mode is want ik ken weinig vrouwen dat het leuk staat. Sorry, geen oplossing dus behalve dan:niet dragen.

























Vind je dit allemaal stomme combinaties? Ik vind ze erg leuk voor 'casual' dagen. Ben begin twintig en heb hetzelfde figuur als de dames op de plaatjes, dus vind dat ik het nog best kan hebben. Wat ik in de OP ook zeg, over tien jaar kan ik het niet meer hebben dus blijf ze nu graag dragen
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gezegd dat ik het stomme combinaties vind Liberty? Nee, toch? Ik heb gezegd dat ze veelal niet flatteus staan op (zeer) veel vrouwenlichamen, dat ze zich regelmatig vreemd in het kruis vormen en van achteren opkruipen. Dat dit dus te zien is en dat ik ze daardoor dus niet zou aanbevelen om aan te trekken.



Waarom reageer je zo op mensen? Ik vind die rokjes met regelmaat gewoon echt niet mooi staan en nu zal jij mij gaan uitleggen waarom ik ze wel mooi zou moeten vinden staan? Nee, dus. Echt heel vaak vind ik dat dus gewoon niet, ongeacht lichaamsvorm en maten. Wat jij er ook wel van vindt, dat is aan jou .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 00:01:

Heb ik gezegd dat ik het stomme combinaties vind Liberty? Nee, toch? Ik heb gezegd dat ze veelal niet flatteus staan op (zeer) veel vrouwenlichamen, dat ze zich regelmatig vreemd in het kruis vormen en van achteren opkruipen. Dat dit dus te zien is en dat ik ze daardoor dus niet zou aanbevelen om aan te trekken.



Waarom reageer je zo op mensen? Ik vind die rokjes met regelmaat gewoon echt niet mooi staan en nu zal jij mij gaan uitleggen waarom ik ze wel mooi zou moeten vinden staan? Nee, dus. Echt heel vaak vind ik dat dus gewoon niet. Wat jij er ook wel van vindt. Dan heb ik je verkeerd begrepen Wat bedoel je met 'waarom reageer je zo op mensen', hoe reageer ik? Ik laat alleen wat plaatjes zien, omdat ze inderdaad ook heel vaak heel stom en bloot worden gecombineerd en ik dacht dat je misschien meer zo'n beeld erbij had. Was verder geen aanval op jou ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik las net ook al een reactie van jou op een ander in dit topic waarvan ik dacht: Jeemig, doe even rustig en laat mensen vinden wat zij willen. Afijn, ik hoop voor je dat je de oplossing vindt. Fijne nacht nog.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 00:08:

Nou ik las net ook al een reactie van jou op een ander in dit topic waarvan ik dacht: Jeemig, doe even rustig en laat mensen vinden wat zij willen. Afijn, ik hoop voor je dat je de oplossing vind. Fijne nacht nog.Nah, ik weet oprecht niet waar je het over hebt. Er zijn hier i ndit topic twee mensen geweest met "doe normaal rokjes zijn niet functioneel" en een huisvrouw met een jaren 1850 moraal "gewoon goede kwaliteit kopen". Nee, gezien hun eeuwige reacties in andere topics reageer ik op dat soort mensen niet vol enthousiasme. Verder heb ik volgens mij niks raars gezegd hier?
Mm. Ik vind die rokjes wel erg meisjesachtig. Te kort om zo wijd te zijn ofzo. O je zou er een petticoat onder kunnen dragen. Een hele korte dan. Ik vind het argument dat je het over tien jaar niet meer kan dragen, zo lullig, er zijn heel wat vrouwen van 40+ met hele mooie benen. En moet je dan zo lang mogelijk zo jong mogelijk eruit zien. Wel nee joh. Maar ik vind dit soort rok, eigenlijk ook te jong voor een twintiger. Ik vind het meer iets voor pubers.



Maar dat heb ik zelf ook, dat ik vergeet mijn kleding meer aan mijn leeftijd aan te passen. Ik hang nog wat jaren in kleding die eigenlijk te jong voor me is. Ik denk dat dat ook gewoon luiheid is hoor, nieuwe dingen zoeken is ook best lastig. Als je een rok neemt net over je knieën, misschien dat je die een beetje omhoog gooit met elke stap zodat ie nergens tussen komt te zitten. Je gaat daar heus niet meteen op een bejaarde door lijken. O en het is nu echt te koud aan het worden voor deze roklengte hoor, vind je ook niet? Ik ga altijd plaatsvervangend bibberen van zo'n outfit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 22 oktober 2016 @ 00:15:

Mm. Ik vind die rokjes wel erg meisjesachtig. Te kort om zo wijd te zijn ofzo. O je zou er een petticoat onder kunnen dragen. Een hele korte dan. Ik vind het argument dat je het over tien jaar niet meer kan dragen, zo lullig, er zijn heel wat vrouwen van 40+ met hele mooie benen. En moet je dan zo lang mogelijk zo jong mogelijk eruit zien. Wel nee joh. Maar ik vind dit soort rok, eigenlijk ook te jong voor een twintiger. Ik vind het meer iets voor pubers.



Maar dat heb ik zelf ook, dat ik vergeet mijn kleding meer aan mijn leeftijd aan te passen. Ik hang nog wat jaren in kleding die eigenlijk te jong voor me is. Ik denk dat dat ook gewoon luiheid is hoor, nieuwe dingen zoeken is ook best lastig. Als je een rok neemt net over je knieën, misschien dat je die een beetje omhoog gooit met elke stap zodat ie nergens tussen komt te zitten. Je gaat daar heus niet meteen op een bejaarde door lijken. O en het is nu echt te koud aan het worden voor deze roklengte hoor, vind je ook niet? Ik ga altijd plaatsvervangend bibberen van zo'n outfit.



Ik ben begin twintig, en zie er meisjesachtig uit, dus ik vind het voor mij nog wel kunnen



Normaal draag ik inderdaad langere rokken (en ik voel me dan geen bejaarde haha) maar dat wordt ook al snel 'overdressed'. Ik draag nooit broeken, dus wat moet je dan aan als je een beetje casual wil zijn?



Ik heb ze aan met een dikkere panty nu haha, anders zou het inderdaad wat fris zijn. Vind ze sowieso een beetje te kort voor blote benen bij mij.



Ik zal maar niet zeggen dat ik ook nog wel eens een croptop aan durf te trekken in de zomer hè Dan ben ik helemaal mijn leeftijd te buiten haha
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook, maar met een onderrokje eronder is het probleem bij mij opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 22 oktober 2016 @ 00:21:

Heb ik ook, maar met een onderrokje eronder is het probleem bij mij opgelost.Dank! En wat voor onderrokje heb je dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het zelfs met een spijkerrokje. Wat best zware stof is, maar het wist zich toch geheel in mijn kruis te frommelen Ik heb er een zwarte gladde voering ingenaaid. En ik heb voor andere rokjes een zwart onderrokje van tricot. Gewoon bij de Hema gekocht dacht ik. En het is zo gek. Als ik dat tricot onderrokje alleen draag gaat het proppen maar als ik er dus een rokje overheen draag niet.En blijven dus alle2 de rokjes goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Over tien jaar kan het niet meer..? Dus dames van in de 30 kunnen geen korte rokken aan? Beetje gek ????
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel2 schreef op 22 oktober 2016 @ 00:44:

Over tien jaar kan het niet meer..? Dus dames van in de 30 kunnen geen korte rokken aan? Beetje gek ????Ik zie mezelf als dertiger niet meer met korte skaterrokjes lopen, nee. Het kan heus goed staan hoor, dat bedoel ik er niet mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 22 oktober 2016 @ 00:46:

[...]





Ik zie mezelf als dertiger niet meer met korte skaterrokjes lopen, nee. Het kan heus goed staan hoor, dat bedoel ik er niet mee.Dat is wat anders
Alle reacties Link kopieren
Een culotte inderdaad, die bestaan trouwens ook in mooiere vormen. Een wijde mannenboxer. Je kunt ook een zwaardere zoom onderin het rokje zetten aan de binnenkant (zoals met een gordijn ) voor het tafelkleedhanger-effect.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Serieus ik heb dat probleem ook! Fijn dat ik niet de enige ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 22 oktober 2016 @ 07:40:

Een culotte inderdaad, die bestaan trouwens ook in mooiere vormen. Een wijde mannenboxer. Je kunt ook een zwaardere zoom onderin het rokje zetten aan de binnenkant (zoals met een gordijn ) voor het tafelkleedhanger-effect.Gewoon een stuk lood in de zoom naaien ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven