Entertainment alle pijlers

The voice 2016

21-10-2016 19:24 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nog geen topic vinden. Wie kijkt er vanavond?



Ben wel benieuwd hoe Waylon het doet als jury. Denk dat hij best streng is
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! En dan weer van die winnaars waar verder nooit meer iemand iets van hoort... maar hé, tijdens de show wordt er minstens gedaan alsof ze een wereldster worden...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
ik kijk ook mee
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken met vriend en later met jullie

Guus is leuk, Waylon weet ik ook niet.

Er doet nog, op Frank M na, een kind van een B(ofC-) Ner mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 21 oktober 2016 @ 19:47:

[...]



Lotgenoot
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 21 oktober 2016 @ 19:48:

[...]



Hey dat is mijn tekstGreat minds think alike.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2016 @ 19:50:

[...]





Nou jaaaaa!

En ik wilde net weer eens een keer gezellig met je komen trashen Ik ben er ook hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF



echt. dat gezeik van GTST....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 oktober 2016 @ 19:46:

Ja natuurlijk kijk ik. Ik heb geen sociaal leven en ik ben gek op trashen Echt, houden zo. Hartstikke vermoeiend, zo'n leven. Ik heb gewoon mijn trashavond in moeten plannen
Alle reacties Link kopieren
oooooooh Waylon doet mee, ik ben paraat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:34:

[...]





Ik ben er ook hoor Ik rekende ook op jou!
Eigenijk was ik wel kaar met The Voice. en eigenlijk heb ik ook helemaal niks met alle coaches. Maar vriend is weg en het leek me wel gezellig om weer eens met het forum samen te kijken en te trashen.



Ik zit al klaar met gezichtsmaskertje op, amandelstaaf voor daarna, pak drinken naast me. Kom maar op
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je vakantie Char? (Kun je nagaan hoe lang ik al niet getrasht heb )
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 oktober 2016 @ 20:35:

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF



echt. dat gezeik van GTST....
Alle reacties Link kopieren
Even mijn laptop zoeken en ik kom eraan. Da's toch makkelijker dan mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Wat duurt dat lang GTST.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:lolily schreef op 21 oktober 2016 @ 19:49:

[...]



Romy Monteiro, o'G3ne en Maan ook.Oja, Romy! Zij had moeten winnen. Maan ken ik niet en die middelste naam...das een groepje toch? Hoe spreek je dat in vredesnaam uit??
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
waylon, waylon, waylon
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2016 @ 20:36:

[...]





Echt, houden zo. Hartstikke vermoeiend, zo'n leven. Ik heb gewoon mijn trashavond in moeten plannen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
He, hè.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2016 @ 20:39:

[...]



Oja, Romy! Zij had moeten winnen. Maan ken ik niet en die middelste naam...das een groepje toch? Hoe spreek je dat in vredesnaam uit??Odjien. Ze zijn wel erg goed.
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2016 @ 20:39:

[...]



Oja, Romy! Zij had moeten winnen. Maan ken ik niet en die middelste naam...das een groepje toch? Hoe spreek je dat in vredesnaam uit??Ja Romy is echt onwijs goed.



Maan heeft 2 jaar geleden gewonnen. En O'G3NE is inderdaad een groepje. Je spreekt het uit als OODJIENNN.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2016 @ 20:37:

Hoe was je vakantie Char? (Kun je nagaan hoe lang ik al niet getrasht heb )Geweldig Sol, ik heb het heerlijk gehad lekker uitgerust van de zon genoten en uitstapjes gemaakt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk niet teveel gelul tussendoor
Alle reacties Link kopieren
OMG die Waylon!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven