Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij Blue, het is altijd al een van mijn lievelingssoorten geweest qua vlees. Ok, at er voorheen gerust 5 of 6 (3 van die lange dan) en dat zal wel niet meer terugkomen maar da's niet erg.

En als ik voor mijn doen goed gegeten heb 's avonds dat lust ik later altijd nog wel weer iets, dat vind ik wel fijn.



Hoop dat jullie snel uit de lappenmand zijn.
Alle reacties Link kopieren
nog een tarwe minibolletje met hagelslag
Alle reacties Link kopieren
nog een tarwe minibolletje met hagelslag
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Thee, dat je eindelijk weer een speklapje hebt kunnen eten! En vanavond lekker weer 1



Blue, wat naar dat vriend nog zo'n last heeft.Beterschap!



Ik ga zo bij de buuf haar strijk doen.Haar man doet wel de was en de rest van het huishouden, maar strijken kan hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach coetje wat lief van je, terwijl je zelf ook niet echt topfit bent. Strijkwerk heb ik niet vaak meer maar daar had ik echt nooit een hekel aan.



Zo, als ik mijn thee op heb, even naar Lidl voor een nieuwe zak taaitaai.
Alle reacties Link kopieren
Moet elkaar een beetje helpen toch Thee.En ik vind strijken ook niet erg,heb ondertussen lekker koffie gedronken en gekletst.



Vanavond eten we hollands pannetje,kinderen met gekookte aardappels en vriend en ik met zelfgemaakte aardappelpuree.
Lief hoor coetje!



Ik drink een glas rode wijn, weekend!



Vanavond eten we zoete aardappel uit de oven met zuurkool en boomstammetje
Mooi dat je toch op schema ligt Blue!

Thee geniet vanavond van je speklap.

Coetje wat lief van je om de strijk weg te werken. Weet dat je hier altijd welkom bent



Weekend!! Vandaag 2 keer natgeregend. Bah wat heb ik een hekel aan de herfst. Ben er chagrijnig van.

Nog geen idee wat we vanavond gaan eten. Neem nu eerst maar een wijntje om te vieren dat het weekend is.
Alle reacties Link kopieren
Proost Garda en Daremanda.



Hier zijn de plannen veranderd,vriend belt net vanuit het ziekenhuis,wondje van de hartmonitor komt pus uit dus hij had gebeld met ziekenhuis.Hij ligt daar nu aan het infuus,zijn kweekjes afgenomen en hoort straks of ie naar huis mag of niet.

Mijn vriendin brengt mij over een uurtje want de auto staat daar ook.Tssss het zal eens een keer normaal gaan hier.

Als 'troost" trakteert dochter op pizza's.
O, jeej, sterkte coetje
Zo eten is klaar, nu wachten op vriend!
Alle reacties Link kopieren
Dare, ik heb nog steeds nooit iets met zoete aardappel gegeten, geen idee waarom niet. Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die zuurkool ook los eet. Geniet van je wijntje. Ik drink geen rood maar schenk zo wel een 50/50 in maar dan met rose nu ipv droog wit.



Garda, dat is gek he want er was veel regen voorspeld vanuit het noorden over het land trekkend en het was hier een stralend zonnige dag. Lekker nog bezig geweest op balkon met plantjes verpotten.

Eet smakelijk wat het ook zal worden en proost



coetje, hollands pannetje, is dat met sperziebonen? Hoop dat vriend zo naar huis mag. Jullie mogen wel een grandioos 2017 krijgen om de vele ellende van 2016 te compenseren!



Ik heb weer heerlijk gegeten en speklap zal de komende tijd wel regelmatig op mijn bord komen. Moet de schade even inhalen
Alle reacties Link kopieren
vanilleyoghurt met banaan
Alle reacties Link kopieren
Geen energie hier kom alleen even langs voor Coetje wat een schrik en een ellende zeg lieverd. Hoe is het nu met vriend en mag hij naar huis? En wat ontzettend lief van dochter. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ik denk aan je



Voor de rest een fijn weekend.
Alle reacties Link kopieren
Net een mandarijntje en nu een minibolletje met uitgebakken ontbijtspek.
Alle reacties Link kopieren
nog zo'n broodje
Ach Coetje toch: wat zullen jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allen. Weet je vriend al meer (en of hij naar huis mag)? Ik hoop zo dat er voor jullie snel betere tijden aanbreken. Het zou fijn zijn geweest als de ellende nu eindelijk aan jullie deur voorbij zou zijn gegaan
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de knuffels!



Vriend mocht gisteravond laat weer mee naar huis,er staat een en ander op kweek en de wond is goed schoongemaakt.Dat mag ik de komende dagen doen..Maandag weer afspraak met icd verpleegkundige en een antibioticakuur.

We zouden eigenlijk maandag op vakantie gaan,maar dat doen we nu maar niet.



Thee,ja hollands pannetje is met sperciebonen en hamlapjes.Ik gebruik geen pakjes of zakjes dus maak zelf een soort hachee van de hamlapjes en doe daar op het laatst de spercieboontjes bij.Kinderen eten dit graag.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat vriend mee naar huis mocht Coetje. Heb zo aan jullie gedacht. Jammer maar wel logisch van de vakantie.



Ik lag gisteravond om tien uur al in bed, direct na VI. Hield het niet meer vol. Net opgestaan voor ontbijt, had honger maar ga zo nog even lekker warm en behaaglijk terug liggen.



Straks na het douchen gaat mijn relaxte lichtgrijze joggingbroek aan. Die was ik kwijt maar gelukkig schoon terug gevonden. Verheug me er nu al op. Verder nog een was draaien vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf uiteindelijk toch maar onder de douche geschopt. Wilde zo graag opgemaakt en aangekleed zijn. En aangezien douchen en vooral aankleden tegenwoordig echt een klote-onderneming is met kut-arm besloot ik dat ik het net zo goed maar gehad kon hebben en er beter weer vanaf kon zijn voor vandaag.



Straks eens thee zetten.
Sterkte Blue lijkt me echt lastig als je lichamelijk niet optimaal bent.



Ik drink verse munt thee had munt meegenomen van de markt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 'herstellende' van een gebroken linkerarm, Daremanda. Lekker, verse muntthee.



Vriend heeft teveel pijn na kies trekken maandag. Hij is gisteren terug geweest naar tandarts maar alles is normaal en hoort erbij. Ons bordje met ellende is heel, heel goed vol geladen. En er lijkt maar geen einde aan te komen.
Wat fijn Coetje dat vriend naar huis mocht.



Boodschappen zijn weer binnen, de wasmachine en vaatwasser draaien en nu ben ik moed aan het verzamelen om mijn kledingkast op te ruimen.

Vanavond eten we pizza. Nu een glas CC lemon.
Ik lunch momenteel met tussendoortjes. Blokjes kaas en twee zakjes van bites we love. Erbij groene thee, ga zo een smaakje kiezen.



BL, het is idd veel tegelijk. Misschien kan vriend wat ijs eten? Dat verdoofd de pijn misschien. En verder is het misschien een idee om te kijken hoe je je leven nu zo makkelijk mogelijk kunt maken. Couscous is bijvoorbeeld iets wat mijn tante veel maakte toen zij haar arm gebroken had (of beter gezegd: haar elleboog verbrijzeld: de arts in het regio-ziekenhuis durfde het niet aan, en de arts in het UMC had samenspraak met twee internationale collega's om de arm goed te repareren).



Thee: hiep hiep hoera voor speklapje!



Coetje: heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wel erg fijn dat vriend naar huis mocht maar wel balen van jullie vakantie naar jullie lievelingsplekje

Voor sommige dingen gebruik ik pakje/zakje want ik vind sommige dingen gewoon lekker. Eet jij alweer 'n beetje normaal?



Dan had je een lekker lange nacht Blue, of heb je niet de hele tijd geslapen?



Garda, bezorgpizza? Jij hoort ook bij #teamsalami toch? En gelukt met je kledingkast?



Haha BE, idd hoera voor mijn speklap en zelfs bij AH weer een pakje meegebracht vanochtend. Dus straks lekker weer.



Net een mini tarwebolletje op met duopenotti en nu een glas turkisch apple tea en een schaaltje kruidnoten.



Coetje, ik zag bij AH dat de taaitaai 2,99 is en bij Lidl 1,39. Hier dus ook 1e zak op, helemaal zelf gedaan en binnenkort weer gevuld speculaas en kikkers/muizen en misschien wel sintschuimpjes (als ze beetje zacht zijn).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven