Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
En jyla?
Alle reacties Link kopieren
Ooow hahahaha! Wat een fantasie heb ik.. Zit er compleet naast!! Grappig dat je dat allemaal zelf verzint he!



Vizslalover: ik denk bruin half lang haar, met een donkere huid (niet bruin maar dat je in de zomer snel bruin bent :p)

Bruine ogen en Casual gekleed, denk ook dat je een heel lief gezicht hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hihi, het half lange haar klopt zeker! Het is alleen donkerblond, ik zou willen dat ik snel bruin werd in de zomer ;) dat heb ik alleen als klein meisje gehad. Ik hoor wel dat ik een lief gezicht heb (zie er onschuldig uit ofzo) ogen zijn blauw groen en ik ben redelijk van de casual maar houdt ook van kanten jurkjes enzo, baal dat ik mn hakken (echt geen hele hoge hoor) niet aan kan nu.



Grappig toch hoe je beelden vormt van mensen op basis van reacties eigenlijk :)!
Alle reacties Link kopieren
Oooh, nu ben ik ook wel benieuwd wat voor beeld jullie van me hebben?



Nou dames, ik weet nog niet zoveel. Er is er geen echt giga gegroeid. Nu heb ik er 2 van 15 en 3 van 14. Dus nu weer afwachten, lage dosis prikken en hopen dat er morgen wel eentje 18 is. Maar t is wel zo dat er steeds meer groter beginnen te groeien, dus de kans wordt wel steeds kleiner. Ik had van alles bedacht. Alleen dit scenario niet. Maar weer hopen en duimdraaien! En lief dat jullie er naar vragen!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te lezen, ben juist eigenlijk wel benieuwd hoe iedereen over me denkt haha. Maar lastig om even te beschrijven!



Ik kan wel zeggen dat wat Mandy zegt eigenlijk niet klopt.. Haha .



Hier wordt ik soms onzeker van m'n lichaam. Gisteren temp. Stijging waargenomen, logisch ook eisprong gehad op zelfde moment als altijd. Vanochtend, rekbaar slijm waargenomen. Temp weer 0,2 gezakt. Snap er weinig van.. Mgoed lichaam is altijd wat gek.. We wachten het gewoon af.



Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Jayla.. Dit is niet leuk!! Er is nog kans en hoop.. Maar kansen worden kleiner. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Erg balen gewoon!! Blijf hopen dat de kans voor jullie blijft en anders dat de vervolg stappen jullie snel mogen helpen!!
Alle reacties Link kopieren
De uiterlijke kenmerken ik kom erop terug.. Alles even snel getypt.. Druk op het werk.. Hihi
Alle reacties Link kopieren
Gebakje007 en Miertjee willen jullie nog meeschrijven? Al een tijdje niks gehoord . Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! JdeB1989 ik weet niet of je mee leest, maar hoe gaat het met je? ik heb tijdelijk even uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt hoor ik het graag!



De tabel is een beetje groot geworden dus even kijken of een paar nog wel actief zijn. Ook al lees je alleen mee op de achtergrond geef dit even door als je wilt!
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk die beschrijvingen ik ben idd casual gekleed en heb bruin haar. Ik heb alleen geen bob heb lang haar in lagen. Verder heb ik ipv groene blauwe ogen. Dus bij mij best aardig gelukt mandy!



Jyla wat jammer dat er eigenlijk niks veranderd is. Morgen ga ik weer voor je duimen! Hoe laat moet je dan?



Bb ik heb echt geen verstand van temperaturen dus zegt mij niks.



Oh en trouwens voor de tabel ben vorige maand 28 geworden en m'n vriend is alweer ff 32. Mijn uitgerekende datum is 27 januari Maar hoor volgende week of dit nog aangepast wordt.
Alle reacties Link kopieren
Zo slecht ben ik er dus nog niet eens in haha!

Jyla ik heb vooral bij jou naam het idee dat je een beetje getint bent en dus donker haar hebt en donkere ogen? :p



Ik heb vandaag alvast maar de verloskundige gebeld aangezien ik een dorp woon en er niet altijd plek is voor een afspraak bij onze verloskundige in het dorp.. 25 november de eerste echo! Hoe blij ik vanmiddag was, hoe bezorgd ik nu ben! Net tijdens het afvegen na het plassen wat bruin bloed/afscheiding! Ik ben heel bang nu! Ik lees wel dat het van alles kan betekenen maar maak me best een beetje zorgen! Wat kan ik doen??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet weten mandy wat dat kan zijn? Misschien morgen de verloskundige bellen?



Ik ben ook elke dag bang voor bloed of dat mn symptomen afnemen en dat ik een teleurstelling krijg.. Vervelend is dat maarja het is ook nog zo pril!!
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen Nederlands hier trouwens? Ik vind het wel leuk om inderdaad te weten hoe mensen eruit zien! Ik weet dat dit al een keer in het begin is gevraagd, maar uit welke provincie komen jullie?



bb87 dus je hebt twee keer een stijging gehad?



Nou jyla duimen inderdaad! Hoelaat moet je morgen weer terug?



Vandaag echt een dag gehad met weinig energie trouwens.. kon me echt amper concentreren en was zo futloos en met vlagen misselijk..ik moet er wel aan wennen hoor om me zo ongemakkelijk op mn werk te voelen. Niemand weet het natuurlijk nog en soms ben je kotsmisselijk en moet je toch je normaal gedragen

Ik zit trouwens ook echt onder de pukkels.. voordat ik stopte met de pil had ik eigenlijk nooit echt last van pukkels..ja soms een verdwaalde. Maar mn schouders zitten onder de kleine pukkeltjes en mn kaaklijn en hals ook.. Gaat dat nog stoppen na een bepaalde tijd? Want halloo hee ik lijk wel een puber!
Alle reacties Link kopieren
Helaas Mandy kun je niks doen. Je kan de verloskundige bellen maar die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is!



Haha lastig om je dan stil te moeten houden Floraaa.. geen advies over die pukkels. Geen idee wanneer dat weer over gaat.



Het zit jullie ook niet mee Jyla
Alle reacties Link kopieren
Even een echopost hoor, dames. Reageer morgen uitgebreid op jullie. Vanmiddag met flinke buikpijn naar t ziekenhuis gegaan: alsof mijn eierstokken op knappen stonden. Het was niet verantwoordelijk om door te gaan. Nu volgende week vrijdag gesprek met arts. Ik heb vandaag rock bottom gehaald qua zwangerschapgebeuren. En nu heb ik ook nog nachtdienst. Ik weet t even niet meer. Ben af en toe zo bang dat t misschien wel nooit lukt.
Alle reacties Link kopieren
Nu de laatste paar keren niks meer! Dus het zal hopelijk meevallen!

Even aankijken!



Aaaah heel vervelend die pukkels! Heb daar ook nooit echt last van dus hoop dat het weg blijft! Ik weet dat het bij m'n vriendin gestopt is inmiddels (25 weken zwanger)



Pff Jyla, ik blijf voor je duimen!!!



Ik kom uit noord-Brabant!
Alle reacties Link kopieren
Ow shit we waren tegelijk aan het typen denk! Wat klote zeg!! Hopelijk levert het gesprek iets op!! Sterkte meis!!
Alle reacties Link kopieren
Jyla wat super kut! Ik snap dat je er even helemaal door heen zit! Kans op IVF wordt nu wel groot of niet? Hoe staan jullie daar tegen over?

Had je je niet ziek kunnen melden op je werk trouwens? Hoe ging je nacht?



Mandy fijn dat er nu niks meer is. Het blijft spannend tot de eerste echo helaas. En eigenlijk daarna nog steeds. Ik kijk nog steeds of ik geen bloed zie na t afvegen...



Floraaa zou bijna zeggen dan krijg je een meisje want die stelt de schoonheid van de moeder zeggen ze altijd! Ik heb t ook een nu wordt t langzaam minder (26 weken). Ik had t vooral op mijn voorhoofd, echt zo'n grindtegel, verschrikkelijk! Vervelend van die misselijkheid, vond ik ook heel lastig, ik had ook nergens trek in enzo.



Noord-Holland hier ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al geruster

Hier nog duidelijk symptomen aanwezig en geen bruine afscheiding meer gehad!



Wat duurt zon eerste echo eigenlijk toch lang he!! Zat even te rekenen nou, ik moet lang m'n mond gaan houden! Hahaah
Alle reacties Link kopieren
Oh Jyla wat klote! Heb het zo met je te doen.

Kun je niet even een paar dagen vrij nemen om even tijd voor jezelf te nemen?



Gelukkig dat je geen bloedverlies meer hebt Mandy! Die eerste onzekere weken duren inderdaad lang. Na echo 1 begint vaak het echte genieten!



Afkomstig uit Friesland
Alle reacties Link kopieren
Jayla, je hebt alle recht tot een ego post! En om je ellendig te voelen, maar voel je alsjeblief niet te lang zo.. Anders is de vervelende tijd zo lang! Ik hoop natuurlijk dat het snel raak mag zijn en dat jullie na volgende week na een positief gesprek weer verder mogen! Kop op! En ja dit is echt niet leuk!! .



Mandy hoe voel je je verder? Nieuws al een beetje doorgedrongen? Je bent gewoon echt zwanger! Wat een shok en wat gaaf :)! Hoop dat alles helemaal goed blijft gaan in de eerste fase! Zo ook voor jou floraa! Jou echo is al bijna!!! Zo spannend!



Hier in de saaiste week na m'n eisprong. Weinig hoop. Weet gewoon niet meer waarop ik mag hopen. En die kennis die zwanger is die tegelijkertijd met anticonceptie begonnen was helpt ook niet mee! Bleh. Op de een of andere manier weinig vertrouwen in m'n lichaam.



Ohja NoordBrabant hier. Kort, donker halflang haar donkere ogen. Casual gekleed nooit hakken, nooit blouses, wel soms een jurkje (gerust met sneakers) zo ook wel rokjes, broeken etc. Krijgen jullie toch een klein beetje beeld van me .
Alle reacties Link kopieren
Voel me opzich wel prima! Ben wel erg moe, slaap heel veel! Wist niet dat dat zo snel al was dat je zo moe bent haha

Verder wel wat misselijk hier en daar maar goed te doen hoor!



Het is echt heel gek! Gister belde ik naar de verloskundige en dan is het zo gek om te zeggen "ik ben zwanger". Hihi



Floraaa wanneer is jou echo ook alwee?



Pff snap precies wat je bedoelt bb87, ik vond die weken na m'n eisprong ook echt saaaaaaai! Hopelijk klopt je gevoel niet, en mag jij binnenkort ook goed nieuws brengen



Heeft er iemand een bepaald beeld bij mij trouwens?? Ben wel nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Ah nee jyla ben je je nachtdienst wel een beetje doorgekomen?? Ik hoop dat jullie volgende week een goed gesprek hebben en dat t een uitkomst heeft waar jullie achter staan.



Mandy gek hé dan de verloskundige bellen. Maar ook heel erg leuk!



Bb die week is idd saai.. Je kan er niks meer aan doen maar 't duurt ook nog zo lang die 2 weken.



Flora een collega van mij had dat ook en heeft helaas de hele zwangerschap veel pukkels gehouden... hoop dat t bij jou niet zo is.



Hier trouwens Zuid Holland. We wonen tot nu toe wel flink verspreid over t land volgens mij.



Hihi bb onze kledingstijl lijkt volgens mij best op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
hee das leuk Nemo, ben je altijd goed gekleed .



Ik heb trouwens nu al pukkels, zonder zwanger te zijn, sinds ik gestopt ben met de pil zijn die pukkels een beetje terug. Gelukkig nog niet heel veel. Hoop dat het hierbij blijft. Vroeger had ik er echt veel. Vaak heb je er zelf meer last van dat anderen het zien. Hopelijk valt het mee...



Mandy, ja lastig, ik vind het enorm lastig om mensen te beschrijven, hihi

Ik denk casual gekleed, donkerblond/lichtbruin half lang haar.. en ongeveer 1.75.. .. je kwam ook uit Noord Brabant toch.. ..

Wie weet kennen we elkaar haha, kans is klein. Vind het ook een beetje een enge gedachten als ik hier iemand bekends tegen kom. Maar het kan zeker.. hihi.

Wie weet binnenkort in mijn kennissenkring weer iemand zwanger, jij ;)..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha het klopt niet en durf bijna niet te zeggen hoe ik er wel uit zie! Dalijk ken je me echt!

Zit er een Mandy in je kennissenkring? :p



Waar in de buurt woon je?? :p
Alle reacties Link kopieren
Gokje mandy,



Lang en tenger, lang bruin haar en een tuttige kledingstijl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven