Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vind het sowieso een heel raar idee dat er iets in m'n buik groeit en een hartje heeft



Ik kwam er gisterochtend achter dat ik bijna 3 kilo ben afgevallen, puur door verminderde eetlust en een ienieminie beetje misselijkheid!

Krijg m'n brood tussen de middag echt niet weg, gelukkig hebben we vaak wel lekkere soep op m'n werk, want dat gaat wel goed. Vandaag geen lekkere soep helaas, heb al bolletjes mee ipv gewoon brood. Vol moed begonnen aan de eerste, toen dacht ik, die 2e gaat vandaag ook lukken.... totdat ik de eerste hap verwerkt had..

Hoop dat ik binnenkort weer trek krijg hoor...
Alle reacties Link kopieren
Eerst nog even wat kilo's verliezen zou ik niet vervelend vinden!



Die misselijkheid is wel vervelend, hoop dat dat straks een beetje afzwakt, Chocolau
Alle reacties Link kopieren
haha ik vind het op zich ook niet erg hoor maar dat ik me de hele dag zo naar erdoor moet voelen is minder. Tis niet echt misselijk, maar gewoon raar

Gelukkig gaat om een of andere reden het avondeten er wel altijd goed in!



nog 20 dagen tot de echo
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik mag over 2 weken alweer Wat dat betreft heb ik wel geluk, dat wordt de derde echo alweer. 4 november.



Ik weet niet hoe dat werkt omdat ik nog bij de gyn zit, maar ik heb me vandaag toch maar bij een VK aangemeld? Dat hoort toch gewoon?
hier nog 8 dagen voor de echo



viviennee ik zou je gynaecoloog volgen daarin die bepaalt wanneer jij bij een verloskundige kan gaan lopen dus ik zou het daar even navragen
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het een VMK. Helaas! Alle goeds meiden! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
nee baggal dat meen je niet veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
O nee baggal.. sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Baggal
Alle reacties Link kopieren
Baggal

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet anders meiden en ik had veel reserves ingebouwd voor mijzelf. Natuurlijk had ik mij erop verheugd met jullie mee te mogen schrijven tot Juni, maar het heeft (weer) niet zo mogen zijn. Het enige waar ik echt opzoek naar ben zijn antwoorden... Is dit gewoon domme pech of spelen andere factoren een rol?

In ieder geval wens ik jullie prachtige Juni - kinderen toe! Geniet ervan en take care allemaal! Liefs x
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal, wat kom je enorm sterk over. Knap van je. Want wat is het oneerlijk!



Wordt er onderzocht of er een oorzaak is voor de vmken?



Nogmaals sterkte, hopelijk kan je de antwoorden krijgen waar je naar op zoek bent. En uiteraard nog liever, een goede zwangerschap. X
Alle reacties Link kopieren
Rosa: lief - je berichtje. Mijn man is een stuk ouder dan ik en verminderd vruchtbaar. Met dat idee zijn we ook icsi ingestapt. Ik heb inmiddels 3 dubbele terug plaatsingen gehad en heb daarvan twee keer kort zwanger morgen zijn. Het kan domme pech zijn. Het kan aan mijn man's zaad liggen (de theorieen zijn verdeeld) of wellicht is er toch iets met mij aan de hand (tot op heden is er niets gevonden). Punt 2 zou door een donor ondervangen kunnen worden, maar daar moeten mijn man en ik in overleg met de arts het volgende week over hebben.

Op dit moment voel ik me nog steeds zwanger, maar met een aflopend HCG is het helaas wel einde oefening. Het is verdrietig en hopelijk gaan jullie super fijne zwangerschappen tegemoet! Heel veel succes (en plezier)! Mijn teleurstelling staat los van jullie geluk.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben al een pittig traject achter de rug dus. Die onzekerheid lijkt me killing, niet wetende waar de oorzaak ligt en het gevoel hebben machteloos te staan.



Natuurlijk staat jouw verdriet los van ons geluk, maar toch alle respect dat je dat zo overbrengt.



Ik hoop enorm dat het jullie snel is gegund. Laat je nog eens van je horen?
Alle reacties Link kopieren
Baggel veel sterkte!



Hier nog 13 dagen voor mijn 1e echo, vind dat wachten echt killing!
Alle reacties Link kopieren
Baggal sterkte! Las even wat terug van je... pff heftig allemaal. Zo jammer dat het nu weer mis gaat! Ik hoop dat ook jullie wens gauw vervuld word!
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 21 oktober 2016 @ 11:38:

Rosa: lief - je berichtje. Mijn man is een stuk ouder dan ik en verminderd vruchtbaar. Met dat idee zijn we ook icsi ingestapt. Ik heb inmiddels 3 dubbele terug plaatsingen gehad en heb daarvan twee keer kort zwanger morgen zijn. Het kan domme pech zijn. Het kan aan mijn man's zaad liggen (de theorieen zijn verdeeld) of wellicht is er toch iets met mij aan de hand (tot op heden is er niets gevonden). Punt 2 zou door een donor ondervangen kunnen worden, maar daar moeten mijn man en ik in overleg met de arts het volgende week over hebben.

Op dit moment voel ik me nog steeds zwanger, maar met een aflopend HCG is het helaas wel einde oefening. Het is verdrietig en hopelijk gaan jullie super fijne zwangerschappen tegemoet! Heel veel succes (en plezier)! Mijn teleurstelling staat los van jullie geluk.Ten eerste heel veel sterkte lieve Baggal, ik 'ken' je natuurlijk ook van het 'zwanger worden met icsi' topic. Ik heb ook een stuk of 7 terugplaatsingen gehad, en nu deze is vooralsnog blijven zitten. Mijn vriend heeft ook een verminderde zaadkwaliteit, maar ook een translocatie in zijn genen waardoor we een verhoogde kans hebben op miskramen met bij een doorgaande zw.schap meer kans op een gehandicapt kindje. Wil je meer weten pb me dan. Take care XX
Alle reacties Link kopieren
Freexx: lief je bericht en ik duim voor je dat het dit keer allemaal goed blijft gaan. Het hele IVF/ICSI verhaal blijft een traject met een onzekere toekomst. In mijn geval heeft mijn man geen genetisch defect en heeft hij 3 gezonde kinderen op de wereld gezet. Hij heeft alleen een prostaat die vergroot is en slecht zaad, hetgeen logisch is gelet op zijn leeftijd. Ik denk dat ik je een PB stuur van de week, omdat dit topic natuurlijk over alle 'blije' zwangerschappen gaat en niet over mijn problematiek - daar zijn andere topics voor.

Ik wens jou en alle andere dames voorspoedige zwangerschappen toe!



Overigens geeft mijn test nog steeds 'pregnant 1-2' aan. Er zit dus nog steeds HCG in mijn lichaam en ik heb ook nog geen bloedverlies gehad.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat is raar, hopelijk zit de test ernaast en zit er toch nog 'iets' in je te groeien... Houd hoop!



Ik mag morgen weer voor een echo, hopelijk gaat alles nog goed! Spannend..
Alle reacties Link kopieren
Succes Freexx: Dat de test nog steeds pregnant 1-2 aangeeft wil zeggen dat ik meer dan 20 HCG waarde in mijn urine heb. Het bloedonderzoek van donderdag was 'conclusive' en ik wist vanaf donderdag dat het niet goed zou gaan, want de waardes moeten verdubbelen en niet achteruit gaan. Dus echte hoop heb ik niet meer en ik heb al een afspraak gemaakt met mijn arts om te praten over vervolgonderzoek. Ik hoop nu alleen dat het snel komt en dat ik de MK wat dat betreft achter mij kan laten.



Hoop dat jij een top echo hebt morgen! Hoe ver ben je nu? xx
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oh oké, sorry.. Spijtig zeg. Ik denk aan je. Weet helaas ook hoe het voelt als het wéér niet is gelukt.



Ben nu 7w3d. xx
Alle reacties Link kopieren
Baggal nogmaals sterkte!



Hier buiten wat vermoeider en pijnlijke borsten nergens last van. Dus heb regelmatig zoiets: zou het wel echt zo zijn? Nog 15 dagen tot de echo. Ben benieuwd.

Jullie al wel meer klachten?

Bij de oudste begonnen de klachten ook pas rond 7 weken. Maar zit gewoon op een soort bevestiging te wachten...



Volgens verloskundige zou ik nu 6 wk 3 dagn zijn. Zelf idee dat het korter is.



Moet me af en toe wel uitkijken dat ik ke niet verspreek. Hier weet verder niemand het nog..
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me hele lastige situatie Baggal! als je weet dat het niet goed zit, maar je lichaam het nog niet afstoot zeg maar... je kunt op die manier dus ook niet makkelijk accepteren dat weer niet gelukt is denk ik?



m'n verjaardag zaterdag is goed verlopen! Was erg druk, gezellig en vermoeiend! Had helaas 's nachts/ 's ochtends door de spanning wel een 'aanval' van mn darmen (prikkelbare darm) en dus erg vermoeid en de hele dag niet lekker daardoor. Had na het eten nog wel even half uur geslapen, dus was daar wel beetje van opgeknapt.

Niemand had iets door natuurlijk, maar toen ik een nieuwe waterkoker kreeg die een instelbare temperatuur heeft vanaf 50 graden begon er wel iemand over handig voor babyflesjes, waarom mijn vriend en ik elkaar verbaasd (lees geschrokken ) aankeken... maar we hebben dit mooi om kunnen buigen naar de kruidenthee die ik vaak drink

O en ik kreeg van m'n vader nog een fles rose in m'n handen gedrukt, hier die stond nog bij ons, drink jij die maar op



Ik denk dat als iedereen straks hoort dat ik al zwanger was toen, dat ze echt van hun stoel vallen



Leuk vandaag de echo Freexx, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Choccolientje, ik heb precies hetzelfde. Ik voel niks en ik heb nog niks gezien, ik geloof het gewoon nog niet helemaal.

Noortje, jij hebt morgen je echo al!

Chocolau fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Leuk dat je straks iedereen ermee kunt verrassen, dat zal bij ons wel anders gaan ben ik bang.

Iedereen weet nu dat we er al ruim 2 jaar mee bezig zijn, de geboorte/miskraam van F* is intussen alweer ruim 4 maanden geleden en binnenkort vieren wij ook een verjaardag waar ik natuurlijk geen wijn mag drinken. Dus onze vrienden hoeven niet héél erg goed op te letten om het in de gaten te hebben.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven