wel of niet laten opassen?

21-10-2016 20:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond mede forummers,



------gewist misschien te herkenbaar---
Alle reacties Link kopieren
Van wie komen die verhalen? Kan je niet gewoon met je vriendin overleggen wat ze er van denkt? Die zal haar moeder wel het beste kennen.
Zou er bij mij heel erg van afhangen wat voor ''verhalen'' er over haar rondgaan. Waar moet ik aan denken?
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de verhalen en van wie en met de leeftijd van de kinderen
Ignorance is bliss
Alle reacties Link kopieren
Wat voor verhalen gaan er rond?
Alle reacties Link kopieren
Als het verhalen zijn over kindermishandeling of als ze psychisch niet oke is, dan zou ik het uiteraard niet doen.

Als het verhalen zijn over bijv. dat ze is vreemdgegaan; lekker boeiuh, daar merken jou kids toch niets van?
als je het niet vertrouwt vraag je toch iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Hou oud zijn je kinderen? Als ik er geen goed gevoel over heb (verhalen of niet) zou ik niet lekker op zo'n bespreking zitten en het dus niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het je vriendin. Zij kan als geen ander haar moeder beoordelen, lijkt mij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook benieuwd wat voor verhalen idd.. van wie komen ze en wat zegt vriendin daarover?

Oh en ik zou altijd naar m'n eigen gevoel luisteren wat een ander ook zegt.
Alle reacties Link kopieren
---- te herkenbare info---
Alle reacties Link kopieren
quote:Quepasa1989 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:12:

De verhalen heb ik gehoord van mijn vriendin zelf (mishandeling bij haar zelf) Ook heb ik eens met moeder hierover gesproken en zij zegt dat dit niet waar is. Dit speelde toen zij jong was, moeder gaat ook heel leuk om met haar drie kleinkinderen die ook sporadisch blijven logeren.



Mijn kinderen zijn 4 en 2Dus de moeder heeft je vriendin in haar jeugd mishandeld maar ze laat wel haar 3 kinderen logeren?
Alle reacties Link kopieren
Niet doen als dat het verhaal is en de bron.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper dat is juist
Alle reacties Link kopieren
quote:Quepasa1989 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:12:

De verhalen heb ik gehoord van mijn vriendin zelf (mishandeling bij haar zelf) Ook heb ik eens met moeder hierover gesproken en zij zegt dat dit niet waar is. Dit speelde toen zij jong was, moeder gaat ook heel leuk om met haar drie kleinkinderen die ook sporadisch blijven logeren.



Mijn kinderen zijn 4 en 2Maar hoe komt je vriendin er dan bij haar moeder als oppas voor te dragen? Sorry, maar dat snap ik dan even niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
ze gaan nu al jaren goed met elkaar kom, ze hebben de strijdbijl begraven lijkt het, alleen is ze nooit vergeten wat er is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Kan vader niet bij de kinderen blijven?
Verhalen gelezen en mijn besluit zou zijn NEE. Ik ga het risico niet lopen, aangezien vriendin zelf heeft aangegeven dat er wel sprake van is. Liever niet weg en een goed gevoel, dan weg en een onveilig gevoel wat betreft mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben de kinderen geen eigen oma/opa/tante/lieve buurvrouw/vriendin die kan oppassen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ontkent die moeder...of ze zegt dat haar dochter de mishandelingen overdrijft..'het was maar een tikje' dit zijn dus echt klassiekers...en haar dochter bagataliseert het nu dus ook als ze haar eigen kinderen daar alleen laat. Voor wat? Voor dat beetje liefde wat ze alsnog hoopt te krijgen.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen het zo doen en echt geloven dat hun ouders anders met hun kinderen zullen omgaan.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen. Waarom zou jouw vriendin zo'n verhaal verzinnen? Je kunt die vrouw gewoon niet 100% procent vertrouwen, dat lijkt mij een voorwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb net een vriendin gevraagd en zij kan voor 2 uurtjes opassen, zorg ik dat ik binnen die tijd terug ben. het voelt gewoon niet goed om mijn kinderen daar te laten
Alle reacties Link kopieren
quote:Quepasa1989 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:31:

Ja, heb net een vriendin gevraagd en zij kan voor 2 uurtjes opassen, zorg ik dat ik binnen die tijd terug ben. het voelt gewoon niet goed om mijn kinderen daar te latenMooi opgelost. Maar even nieuwsgierig, als het zo makkelijk opgelost kan/kon worden, waarom is het dan een reden om een heel onderwerp op het forum voor te openen? Had je dan niet gewoon zelf kunnen denken "OK, die moeder van mijn vriendin is misschien niet ideaal" en die vriendin kunnen vragen die nu komt oppassen? Ofwel: wat is het nut van dit topic?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven