Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus s6 aan het terugkijken en kreeg vannacht ineens de volgende gedachte.



Carl vond dat Deanna (toen ze een walker was) gedood moest worden door een familielid, iemand die om haar gaf. Hij zei toen ook tegen Michonne dat hij datzelfde ook voor haar zou doen als het zover komt. Dus misschien is Michonne wel het slachtoffer..

Maarrr... toen dacht ik ook meteen dat diegene waarschijnlijk zo toegetakeld wordt door Lucille dat hij/zij uberhaupt geen walker meer wordt.

Dus nu weet ik het nog steeds niet
quote:Dory_1 schreef op 21 oktober 2016 @ 11:52:

Iemand dit al gezien? Commercial door JDM als Negan. Geen spoilers maar hilarisch slecht!



Commercial Negan te flauw
quote:Merlijne schreef op 21 oktober 2016 @ 11:56:

[...]







Past wel bij mijn beeld van Daryl

Haha ja. Dat Merle hem vroeger steeds meiden probeerde op te dringen maar Daryl was daar veel te schuw voor.

Ik stel me ook echt zoiets voor als die scene in Forrest Gump. Dat hij eindelijk de tiet van de vrouw op wie hij verliefd is aanraakt en dan ...oeps...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 21 oktober 2016 @ 11:52:

Iemand dit al gezien? Commercial door JDM als Negan. Geen spoilers maar hilarisch slecht!



Commercial NeganHahaha wat sleeeecht
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 21 oktober 2016 @ 12:23:

[...]





Zegt de vrouw die 'MIJN DARYL' roept.



Ik zit maar te dollen.





ja dat weet ik wel,



ik pieste zowat in mijn broek van t lachen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:janne38 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:10:

Ik ben dus s6 aan het terugkijken en kreeg vannacht ineens de volgende gedachte.



Carl vond dat Deanna (toen ze een walker was) gedood moest worden door een familielid, iemand die om haar gaf. Hij zei toen ook tegen Michonne dat hij datzelfde ook voor haar zou doen als het zover komt. Dus misschien is Michonne wel het slachtoffer..

Maarrr... toen dacht ik ook meteen dat diegene waarschijnlijk zo toegetakeld wordt door Lucille dat hij/zij uberhaupt geen walker meer wordt.

Dus nu weet ik het nog steeds niet nee de hersens zijn plat als een dubbeltje en ver uit elkaar dat kan echt ook niet door walkers meer gebruikt worden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het is bijna rond, ik ga ook naar de walker stalker con in Londen
Cooool!!
Ja ik heb de kaartjes al gekocht

Was 1+1 gratis op de zondag. Zaterdag is al helemaal uitverkocht. Heb nog niet officieel vrij van werk maar goed, dat zal geen probleem zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 21 oktober 2016 @ 16:07:

[...]





nee de hersens zijn plat als een dubbeltje en ver uit elkaar dat kan echt ook niet door walkers meer gebruikt worden Dat bedoel ik ook helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 21 oktober 2016 @ 16:59:

Ja ik heb de kaartjes al gekocht

Was 1+1 gratis op de zondag. Zaterdag is al helemaal uitverkocht. Heb nog niet officieel vrij van werk maar goed, dat zal geen probleem zijn



Oh my jaloers! Ik wil ook

Superleuk voor je!!
Wow. I wish I could speak whale.
quote:janne38 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:10:

Ik ben dus s6 aan het terugkijken en kreeg vannacht ineens de volgende gedachte.



Carl vond dat Deanna (toen ze een walker was) gedood moest worden door een familielid, iemand die om haar gaf. Hij zei toen ook tegen Michonne dat hij datzelfde ook voor haar zou doen als het zover komt. Dus misschien is Michonne wel het slachtoffer..

Maarrr... toen dacht ik ook meteen dat diegene waarschijnlijk zo toegetakeld wordt door Lucille dat hij/zij uberhaupt geen walker meer wordt.

Dus nu weet ik het nog steeds niet

Jij ziet dat dus als voorbode voor michonne's dood? Of op zn minst dat Carl haar als familie beschouwd.

Nee een walker wordt het LV niet meer
Voor degenen die hebben gemaild naar dat poster bedrijf, hebben jullie al een reactie ontvangen? Ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:janne38 schreef op 21 oktober 2016 @ 17:13:

[...]





Dat bedoel ik ook helemaal niet.Weet ik.. Ik bedoel dat word geen walker meer als de hersens appelmoes zijn .. Haha.. ;)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
TSDF nieuws (spoilervrij )



The Spoiling Dead Fans Consider this the last episode spoiler we will be posting on this page. Shiny and I have discussed this and made some necessary decisions. This page has become too much of a beast. It's just not working the way we want anymore. We are tired of being constantly hassled because of all of the assholes that post our info where it doesn't belong. We have reached a point where we are too big and we need to adapt. Spoilers are about to get a whole lot more exclusive. We are done pulling our hair out over something that used to be a fun hobby.

-Ninja

Like · Reply · 214 · 1 hr · Edited





The Spoiling Dead Fans We won't be shutting down the page. We will keep it up for filming, casting news, spoiler articles and that kinda thing. It's just episodes spoilers will no longer be on this page. We have an idea we are working on to make it more exclusive and weed out the inconsiderate assholes. We'll explain our plan in the upcoming week. -Ninja
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste bedoel ik Starshine. misschien wat vergezocht, maar je weet maar nooit. Maandag zullen we het weten
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 21 oktober 2016 @ 19:50:

Voor degenen die hebben gemaild na ar dat poster bedrijf, hebben jullie al een reactie ontvangen? Ik nog niet.Misschien hebben ze het druk met het beantwoorden van de mailtjes van alle lurkers die op ideeën zijn gebracht.
quote:Dory_1 schreef op 21 oktober 2016 @ 20:14:

TSDF nieuws (spoilervrij )



The Spoiling Dead Fans Consider this the last episode spoiler we will be posting on this page. Shiny and I have discussed this and made some necessary decisions. This page has become too much of a beast. It's just not working the way we want anymore. We are tired of being constantly hassled because of all of the assholes that post our info where it doesn't belong. We have reached a point where we are too big and we need to adapt. Spoilers are about to get a whole lot more exclusive. We are done pulling our hair out over something that used to be a fun hobby.

-Ninja

Like · Reply · 214 · 1 hr · Edited





The Spoiling Dead Fans We won't be shutting down the page. We will keep it up for filming, casting news, spoiler articles and that kinda thing. It's just episodes spoilers will no longer be on this page. We have an idea we are working on to make it more exclusive and weed out the inconsiderate assholes. We'll explain our plan in the upcoming week. -Ninja





Goeie zaak.

TSDF-sites zelf zijn makkelijk te omzeilen als je geen spoilers wil lezen. De mensen die spoilers van die sites bewust op allerlei andere sites gaan zetten zijn veel erger imo.

Aan de andere kant vind ik het vrij naiëf van TSDF om te denken dat een kleine groep mensen dit niet zouden gaan doen. Die "breakdown" waar ik het laatst over had kwam ik ook tegen op een andere site.
Eens. Ik vind een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid wel leuk, maar mensen die die spoilers dan expres gaan rondstrooien zijn gewoon schadelijk voor de show.



Ik weet niet hoe ze het nu gaan doen, ik vermoed een maillijst of een besloten forum, maar dan nog denk ik dat het naïef is te denken dat spoilers niet verspreid gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook..



Aan de ene kant vind ik t ook beetje jammer gek genoeg...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik zal er weinig last van hebben verder, maar het is echt jammer dat sommige mensen bewust anderen proberen te spoileren.



Was toen met die Star Wars-film ook. Onder allerlei Youtube-filmpjes (ook filmpjes die geen ene rotmoer met Star Wars te maken hebben) een spoiler plaatsen in de comments...
Jammer inderdaad, maar wel de realiteit. Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om een asshole te zijn online.



Dus hou je daar rekening mee. TSDF had dat kunnen weten, met een serie zo groot als TWD is.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook. Beetje raar dat ze dat niet hebben zien aankomen.



Maar goed, eerlijk gezegd snap ik sowieso de lol van The Spoiling Dead niet echt. Althans het van tevoren al weten van het verloop van de gehele aflevering dan. Dat vind ik zelf echt niks.
Alle reacties Link kopieren
Over 3 dagen zit ik hier uit te huilen de aflevering na te bespreken.



De laatste loodjes duren voor mij helemaal niet lang!
quote:Liadan schreef op 21 oktober 2016 @ 23:28:

Vind ik ook. Beetje raar dat ze dat niet hebben zien aankomen.



Maar goed, eerlijk gezegd snap ik sowieso de lol van The Spoiling Dead niet echt. Althans het van tevoren al weten van het verloop van de gehele aflevering dan. Dat vind ik zelf echt niks.Inderdaad. Ik vind het wel leuk om een beetje te puzzelen en te speculeren aan de hand van de comics en bepaalde sightings op de set. Maar exact weten wat er gaat komen omdat TSDF een script gejat hebben,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven