Hoe denk jij over cybersex?

15-10-2016 19:18 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!



Brak bankhangend, scrollend door wat blogs en vlogs over van alles en nog wat kom ik een artikel tegen over "cybersex".



Ik zelf, kick hier naast fysieke sex, laten we dat voorop stellen hehe, enorm op ben ik achtergekomen!



Hoe denkt men er hier over en heeft men hier ervaring mee?



Groet!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is natuurlijk hartstikke leuk, vooral met je partner als die weg van huis is bijvoorbeeld op zakenreis ofzo. Maar ik zou toch altijd een beetje bang zijn dat het in verkeerde handen komt. Dus nee... ik zou het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet leuk. Platvloers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar echte seks veel leuker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er totaal niets mee. Bovendien tik ik tien vingers blind, dus het is ook nog eens totaal onpraktisch zou ik het al opwindend vinden.
Well behaved women rarely make history.
Ik vind het gezellig, doe het ook regelmatig met wat meiden hier van het forum, tussen het reageren op topics door.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 15 oktober 2016 @ 20:27:

Ik vind het gezellig, doe het ook regelmatig met wat meiden hier van het forum, tussen het reageren op topics door.Vast
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 oktober 2016 @ 20:04:

Ik heb er totaal niets mee. Bovendien tik ik tien vingers blind, dus het is ook nog eens totaal onpraktisch zou ik het al opwindend vinden.Videogesprekken werken prima, dan hoef je niet te tikken hehe
quote:Sil1991 schreef op 15 oktober 2016 @ 20:36:

[...]





Vast Ja, dat geloof je niet misschien, maar er wordt wat afgegeilt hier via pb's. Dat is nu juist de charme van dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 15 oktober 2016 @ 20:39:

[...]





Ja, dat geloof je niet misschien, maar er wordt wat afgegeilt hier via pb's. Dat is nu juist de charme van dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sil1991 schreef op 15 oktober 2016 @ 20:36:

[...]





Videogesprekken werken prima, dan hoef je niet te tikken heheZie eerste reactie: ... zou ik het al opwindend vinden...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan ben jij zeker een van die mannen die ik af en toe tegenkom op anonieme chatsites. Je weet wel, met zo'n sneue tapir in het oerwoud direct in beeld.

Nou, dan zal ik maar direct bekennen dat ik die dame ben, die er dan altijd een 'whahahaha' in gooit. 100% wegklikgarantie.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 oktober 2016 @ 22:22:

[...]





Zie eerste reactie: ... zou ik het al opwindend vinden...Duidelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 oktober 2016 @ 22:27:

Maar dan ben jij zeker een van die mannen die ik af en toe tegenkom op anonieme chatsites. Je weet wel, met zo'n sneue tapir in het oerwoud direct in beeld.

Nou, dan zal ik maar direct bekennen dat ik die dame ben, die er dan altijd een 'whahahaha' in gooit. 100% wegklikgarantie. Nee sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 15 oktober 2016 @ 22:27:

Maar dan ben jij zeker een van die mannen die ik af en toe tegenkom op anonieme chatsites. Je weet wel, met zo'n sneue tapir in het oerwoud direct in beeld.

Nou, dan zal ik maar direct bekennen dat ik die dame ben, die er dan altijd een 'whahahaha' in gooit. 100% wegklikgarantie. Quote du jour....bedankt....al 5 minuten beeld en de slappe lach....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sill1991,



Cybersex is zelf niet zo heel erg opwindend. De spanning er omheen dat is het gene wat het voor veel mensen aantrekkelijk en opwindend maakt. Cybersex kan zeker leuk zijn. Maar houdt ten alle tijden rekening met de risico's die hier aan vast zitten.
Alle reacties Link kopieren
Geil, en als het niet lukt, cam uit!
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend nog in het buitenland woonde, hebben we het wel geprobeerd.

Ik werd er zo ongemakkelijk van.

Mijn vriend vond het wel leuk, maar die kent dan ook echt geen schaamte.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Nou..i love it
--
Niks voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:daantjuhh schreef op 22 oktober 2016 @ 01:35:

Hoi Sill1991,



Cybersex is zelf niet zo heel erg opwindend. De spanning er omheen dat is het gene wat het voor veel mensen aantrekkelijk en opwindend maakt. Cybersex kan zeker leuk zijn. Maar houdt ten alle tijden rekening met de risico's die hier aan vast zitten.Je kunt er in ieder geval geen SOA van krijgen. Hooguit een tennisarm van het rukken.
quote:willem1959 schreef op 23 oktober 2016 @ 14:13:

[...]



Je kunt er in ieder geval geen SOA van krijgen. Hooguit een tennisarm van het rukken.Het lijkt idd ongevaarlijk. Ik ken iemand die van de trap lazerde terwijl ze bevallig aan t cyberseksen was......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven