Iemand die dit herkent?

05-10-2016 10:11 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees hier af en toe wel eens op het forum en heb wel iets wat ik zelf eens voor wil leggen.



Mijn vriendin en ik zijn zo'n 10 jaar samen, op seksueel gebied wist ik vanaf het begin dat ze wat onervaren/gesloten was wat betreft seksualiteit en daar ook altijd wel rekening mee gehouden.

Eerste 2 jaar van de relatie konden we geen genoeg van elkaar krijgen, vrijwel dagelijks sex tot soms wel 3 x op een dag en veel seksuele spanning, ze ging ook verder dan ze met vorige vriendjes was geweest. (tenminste volgens haar dan, ik was er niet bij )

Zoals het vrij vaak gaat met relaties, de eerste vonkjes zijn eraf en haar libido is een stuk lager als die van mij, geen probleem zover eigenlijk, ik snap hoe het werkt maar jammer is het wel natuurlijk.

Het probleem: Sex is eigenlijk vanaf het begin al de daad an sich, voorspel in de zin van strelen, stimuleren, oraal komt alleen van mijn kant, zij houd zich alleen boven de gordel so to speak.

Dat is dus waar ik een mee zit, aftrekken, pijpen ed. is uit den boze, aanraken van mijn penis of zelfs maar er naar kijken is een soort taboe. Nooit wat afgedwongen ofzo wel het min of meer besproken en ze gooide ze zelf op onzekerheid en ik had zoiets van ach dat komt allemaal vanzelf wel ... maar nu 10 jaar later ... helaas.

Ik voel me vaak niet bevredigd na de sex, ik zorg dat ze haar hoogtepunt bereikt (ze moet extra gestimuleerd worden) maar soms kom ik niet klaar van neuken alleen, vindt ze echt wel rot maar dan is het toch welterusten dan maar, en dat geeft een beste deuk.

En het 2de probleem is dat het absoluut niet bespreekbaar is, ze klapt dicht, ziet het probleem niet zo en heeft volgens mij geen enkel idee hoe mannelijke seksualiteit werkt.



Het is iets wat ik totaal niet ken uit vorige relaties, ben altijd een gulle lover geweest maar mijn bevrediging of orgasme is nooit op de achtergrond geweest.



Zijn hier vrouwen die hier zichzelf in herkennen en mij misschien wat opheldering geven wat er aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft geen kinderen, ze is stukje jonger dan mij.

Afgelopen weken paar gesprekken gehad ... maar duidelijk verschil in behoeftes en wensen.

Moet mij maar even bezinnen hoe verder.
Alle reacties Link kopieren
Succes Misantroop



WIlde eigenlijk net tikken, dat er vrouwen zijn die pijpen helemaal niet leuk/lekker vinden of mannen die liever niet beffen.

Hoe dit op te lossen heb je zelf al gedaan middels gesprek.

Hoop dat jullie er uit komen er gaat niets boven open en eerlijkheid.

Laat hier nog wat horen.
Alle reacties Link kopieren
Na het openen van dit topic ben ik toch vrij radicaal eens alles op een rijtje aan het zetten. In hoeverre is het het waard of reëel om je eigen libido en behoeftes opzij te zetten in een relatie, hoe goed de relatie verder ook is.

De gesprekken hebben in feite niks meer opgeleverd dan voorgaande keren, open en eerlijkheid is op dit gebied gewoon niet aanwezig.
Exit dus?
Alle reacties Link kopieren
Nog een poging geven waar je het niet voorzichtig aankaart, maar gewoon open en bloot op tafel gaat over wat haar gebrek aan seksuele openheid met jou doet en hoe je daardoor tegen jullie relatie aan kijkt.



Als dat ng steeds niets oplevert kan je r conclusies trekken.



Ik vind trouwens dat je heel respectvol over haar praat, kudos!!
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Misantroop schreef op 21 oktober 2016 @ 18:46:

Na het openen van dit topic ben ik toch vrij radicaal eens alles op een rijtje aan het zetten. In hoeverre is het het waard of reëel om je eigen libido en behoeftes opzij te zetten in een relatie, hoe goed de relatie verder ook is.

De gesprekken hebben in feite niks meer opgeleverd dan voorgaande keren, open en eerlijkheid is op dit gebied gewoon niet aanwezig.



Ook dit open en eerlijk bespreken. Het laat zien wat het met je doet en dat mag ze best weten. Door steeds rekening te houden met haar gevoelens geef je haar eigenlijk de ruimte om het te blijven afhouden, wegstoppen en negeren.

Beter nu door de zure appel dan straks realiseren dat je een heel stuk leven gemist hebt. Ik denk namelijk niet dat je zo gelukkig oud wordt samen.

Het is echt niet wreed om haar te confronteren en het kan nog altijd gewoon respectvol.Het betekent eigenlijk dat je heel duidelijk bent wat er bij jouw speelt en wat jij belangrijk vindt.

Je hoeft haar echt niet steeds te pamperen omdat ze kwetsbaar is. Soms is het veel gezonder voor iemand om eens door elkaar geschud te worden.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 oktober 2016 @ 14:51:

En wederom vraag ik me af hoe zo'n gesprek gaat. Voorzichtigheid van jouw kant waarschijnlijk en dan dichtklapperij van haar kant. Jij die wederom bakzeil haalt en al het werk moet doen.

Ik zou zeggen, stop eens met dat voorzichtige. Ze raakt je pik niet aan en daar moet over gepraat worden punt. Jij wilt namelijk dat je pik wel aangeraakt wordt en bij voorkeur door haar.

Als ze bang is dat ze het fout doet kun je haar enige filmpjes sturen over hoe je dat een beetje lollig kunt doen. Dat preutse gedoe, hou es op zeg.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze misschien nare ervaringen op gedaan bij haar vorige vriendjes, of is het iets vanuit haar opvoeding. Misschien via professionele hulp.?
Of geen fluwele handschoentjes, maar duidelijk zijn. Kan ook hoor, zonder dat je meteen een ongevoelige vrouwenhater bent
Alle reacties Link kopieren
Als je straks toch weg gaat vanwege de sex dan kun je het beter nu al melden. Heeft ze nog de kans er wat aan te doen.

Je krijgt dan in ieder geval een opleving. Het is net als in het begin van je relatie. Toen moest ze de buit nog binnen halen en dan kunnen ze het ineens wel. Als ze beseft dat ze je anders verliest kan ze het ook ineens. Let maar op. Helaas duurt het dan tot ze weer denkt dat alles goed is.
Alle reacties Link kopieren
Amen ... een jaar verder en conclusie is dat als de seks verrot is, is de relatie ook verrot.
Alle reacties Link kopieren
En dus? Relatie over?
...
Alle reacties Link kopieren
Nog wel onder 1 dak, maar in feite was de relatie al over voordat ik dit topic opende. Afgelopen jaar een heftige periode gehad waardoor dit ''probleem'' even op de achtergrond raakte (niet relatie gerelateerd overigens), maar hierdoor wel een frisse kijk gekregen op hoe onze relatie nu eigenlijk in elkaar steekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven