Seksdate

22-10-2016 01:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey! Mijn naam is Daan en ik ben 18 jaar. Ik zit te denken om eens een seksdate te doen. Dit omdat dit mijn gewoon heel erg spannend lijkt. Ik heb het idee dat bijna elke site op internet vol zit met fake-accounts. Weet iemand een goede manier om in contact te komen met een persoon die ook in is voor een seksdate? (het liefst kosteloos)



Ik hoor graag naar jullie eventuele ervaringen en/of tips!
Alle reacties Link kopieren
Skout downloaden .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Libelle forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Gong_Li schreef op 22 oktober 2016 @ 02:55:

Libelle forum
Alle reacties Link kopieren
Tinder. Succes.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Gewoon naar het café gaan, beetje drank erin kiepen en meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Walletjes
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Ik wil wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 22 oktober 2016 @ 06:52:

Gewoon naar het café gaan, beetje drank erin kiepen en meenemen.Dus dat. Jongen je bent pas 18, meiden zat die ook gaan stappen. Gewoon lekker uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 22 oktober 2016 @ 06:52:

Gewoon naar het café gaan, beetje drank erin kiepen en meenemen.Ja, maar het mag niets kosten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 22 oktober 2016 @ 08:20:

[...]





Ja, maar het mag niets kosten.Stiekem zelf een flesje kraanwater meenemen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
En het mag bij je ouders thuis ? Gezellig; eerst babbeltje met je pa en ma en dan lekker naar zo'n stinkend puberhok met formule 1 , voetbal en Lekkere Meiden posters.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier
Nah, net op het moment dat ik, najah eh, twijfelde of dit topic wel echt was, las ik dat jij juist het idee had dat er veel nep-accounts op internet rouleren... Dan zul jij wel echt en oprecht zijn, anders zou je niet op zoek zijn naar echte accounts. Niet dat er hier veel nep-topics worden geopend hoor...... Sowieso zijn die middenindenachtgeopende-topics vrijwel altijd echt en nooit uit pure verveling.... ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:pien6 schreef op 22 oktober 2016 @ 09:50:

HierEen trio met Fien en Pien? Dat is voor zo'n jonkie vast iets te veel van het goede.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
ikke!
Ga een keer de kroeg in tijdens het weekend, i.p.v. je bezig te houden met je Playstation.
Alle reacties Link kopieren
Tinder, Stel de leeftijd in op 35+ en maak het in jouw profiel duidelijk wat je precies zoekt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven