Willekeur op Fok

22-10-2016 15:27 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht plaatste ik in een fantopic van een bekende user een foto die elders op fok staat.

Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.



Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.



Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.



Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...



Vinden jullie dat normaal?
Alle reacties Link kopieren
Ghe. Hdero is vast die bekende Fokker van wie de foto geplaatst is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

[...]



Ben je mij online aan het stalken of zo? Wat is jouw woonadres zodat ik dat online kan zetten? De fotos ontmasker ik zelf wel.



Grapjas





Maar ga je ook nog antwoord geven?
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

Ghe. Hdero is vast die bekende Fokker van wie de foto geplaatst is.Precies wat ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

[...]



Ben je mij online aan het stalken of zo? Wat is jouw woonadres zodat ik dat online kan zetten? De fotos ontmasker ik zelf wel.

Jij snapt het nog niet helemaal geloof ik.

Denk je nou echt dat je door aan iemand te vragen om een foto en NAW gegevens, je ze ook krijgt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En ja, dit viel mij op het oog. Normaal reageer ik inderdaad niet in andermans topic, (ja dit is mijn eerste) maar ik dacht, ik word zelf altijd afgezeikt in mijn topics, dus waarom niet eens dat bij de ander gaan doen ? )
Alle reacties Link kopieren
Hoe ligt het gemiddelde IQ eigenlijk op Fok? Is daar al onderzoek naar gedaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 19:26:

[...]





Goed idee



Ik moet toch nog een uur wachten voor mijn hachee klaar is.Hachee
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

Ghe. Hdero is vast die bekende Fokker van wie de foto geplaatst is.

Kun jij gedachten lesen ofzo. Ik begon dat vermoeden ook te krijgen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:27:

[...]



Ben je mij online aan het stalken of zo? Wat is jouw woonadres zodat ik dat online kan zetten? De fotos ontmasker ik zelf wel.En jij denkt dat je die gewoon krijgt door ernaar te vragen. Jij moet nog een hoop leren jochie
Wat een gedoe zeg bij dat fok. Nou heb ik een account aangemaakt en nou moet ik weer wachten op mijn accountgegevens. Dat gaat hier toch een stuk gemakkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 19:39:

Wat een gedoe zeg bij dat fok. Nou heb ik een account aangemaakt en nou moet ik weer wachten op mijn accountgegevens. Dat gaat hier toch een stuk gemakkelijker.Spaar jezelf de moeite hoor, als je denkt dat het hier hard aan toe gaat, daar gelden de regels van fatsoen zelfs niet.
Alle reacties Link kopieren
Serieus.... zeiken bij de mods?

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing

En nu Opbokken naar fok en daar blijven.


Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Dat hoeft wat mij betreft dan weer niet hoor! Ik lees wel.
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:38
Reden: En nu zeker mij nog een ban proberen aan te smeren? Mistrol!
83.24% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Serieus.... zeiken bij de mods?

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing

En nu Opbokken naar fok en daar blijven.


Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Dat hoeft wat mij betreft dan weer niet hoor! Ik lees wel.
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:39
Reden: Trolnaaier kan ik je wellicht ook noemen maar dat doe ik niet want ik ben namelijk wel fatsoenlijk.
73.33% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2017 13:11
Reden: ivm Privacy
98.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Serieus.... zeiken bij de mods?

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing

En nu Opbokken naar fok en daar blijven.
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:40
Reden: Triest dat gezeik, blijf dan weg van viva
82.89% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2017 13:11
Reden: ivm privacy
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Aberella schreef op 22 oktober 2016 @ 20:04:

Hoi ....aAch gezellig, zodra jij post ben je dus aan het trollen. Ook weer genoteerd, vraag je vrienden even of ze ook komen zwaaien.

En je kan het mij ook vragen hoor.
Drama queen dat je er bent
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:30
18.55% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 20:03:

Ow..... Nou ze heeft vrienden gemaakt.

Daar had ze het Vivaforum voor nodig maar het is wel gelukt. Zielig dat ze er nu afgeflikkerd is. Ik snap wel dat ze hier komt zeiken.

http://forum.fok.nl/topic/2322073/4/25Wat een sneu topic
quote:Zit daar ook een vast groepje Ria's echt 24/7 iedereen af te zeiken en doen alsof ze een fantastisch leven hebben buiten het forum. Nu weten we eindelijk hoe het groepje heet. Nu er nog achter komen wie er allemaal inzitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 20:13:

[...]





Nu weten we eindelijk hoe het groepje heet. Nu er nog achter komen wie er allemaal inzitten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En er is er nog 1. http://forum.fok.nl/topic/2308627quote:Maar de viva vrouwen man oh man. Ze zijn allemaal chronisch ongesteld. Ze maken elkaar belachelijk terwijl ze elkaar niet kennen. Ze kunnen niet lezen. Ze maken aannames van elkaar die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn. Ze zijn heel arrogant en betweterig. En het zijn wrs vooral lompe huisvrouwen met een Kortpittig kapsel.



Ik pis in mijn broek



Gauw een nieuwe Tena pakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 20:10:

[...]





Wat een sneu topic Een hoogstandje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
KLB is ook echt afvoerputje van fok
Alle reacties Link kopieren
En dan iemand met deze nick:

Id_do_her die dit zegt: Altijd leuk leedvermaak, dat forum.



Die is leedvermakelijk van zichzelf.

Maar verder heeft de sneuneus wel gelijk.
enn wijzigde dit bericht op 22-10-2016 20:27
Reden: PS taalnazi's en Eausm'ers ik weet wat ik schreef ;-
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 20:20:

En dan iemand met deze nick:

Id_do_her die dit zegt: Altijd leuk leedvermaak, dat forum.



Die is leedvermakelijk op van zichzelf.

Maar verder heeft de sneuneus wel gelijk.

Die ido zit in dit topic denk ik

Als Dhero

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven