Mode & Beauty alle pijlers

Winter op komst: rode huid

22-10-2016 14:54 10 berichten
De herfst is hier en ik merk dat ik weer mijn winterhuid krijg: pasty met rood rond mijn neus en voorhoofd. In de zomer heb ik een tintje. Ik gebruik een exfoliater ipv peeling, zodat de crème ook beter opgenomen kan worden. Nu gebruik ik wel een primer en foundation om het te maskeren, maar is er niet iets anders wat het er beter uit doet zien?
Alle reacties Link kopieren
Een beetje argan olie & of kokos olie
Alle reacties Link kopieren
Wat is pasty?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Niet al die troep op smeren maar voor je gaat slapen vaseline lannette op de droge rode plekken. Kun je bij de apotheek kopen
Alle reacties Link kopieren
Pasty?



Bedoel je dat je je zomerkkeur kwijt begint te raken? Dat hoort erbij. Je kunt onder de zonnebank maar daar raad ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Kokosolie werkt goed. Ik gebruik het trouwens ook om make up te verwijderen. Beetje olie op een wattenschijfje en dan daar de make up mee weghalen, werkt super goed.
Zonnebank wil ik liever niet, of het moet eens per twee weken zijn. Olie werkt dus? Ga ik dat eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Pasty klinkt een beetje viezig. Wat is het? Dacht eerst dat je misschien een typefoutje had gemaakt, maar ook na een paar keer lezen kon ik niet bedenken wat het dan zou moeten zijn. D :rolling:us hou ons niet langer in spanning ....
Pasty is bleek en oneven huid. Vlekkerig.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Bij mij is het in combinatie met een (extra) droge huid rond de neus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven